- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání ve společnosti Janík Transport, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12895
Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti Janík Transport, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 8. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.51/0.0/0.0/17_130/0010174 Implementace doporučení vycházejících z genderového auditu ve společnosti Janík Transport s.r.o. příjemce: Janík Transport s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Janík Transport s.r.o.
Sídlo zadavatele: Citonice 214, 671 01
- Jméno: Martin Janík
- Telefon: +420724009059
- E-mail: janik@janiktransport.cz
IČ zadavatele: 03064999
DIČ zadavatele: CZ03064999
- Jméno: David Bílek
- Telefon: +420602605412
- E-mail: bilek@janiktransport.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 8. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Janík Transport s.r.o., Citonice 214, 671 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích aktivit v oblasti měkkých a manažerských dovedností a rovných příležitostí ve společnosti Janík Transport, s.r.o.
Místo realizace vzdělávací aktivity: Janík Transport s.r.o., Citonice 214, 671 01
Nabídka musí zahrnovat všechny vzdělávací kurzy. Není možno podat dílčí nabídky na jednotlivé vzdělávací kurzy.
Specifikace předmětu zakázky
Zaměření kurzů:
Asertivní jednání – zaměřeno na zvládnutí vypjatých situací, zefektivnění jednání – zdroje, pravidla, analýza, sebeovládání, praktický trénink
Firemní kultura - rovné příležitosti – zaměřeno na charakterizování jednotlivých typů a forem firemní kultury, formy zajištění rovných příležitostí v organizaci a jejich aspekty
Obchodní dovednosti – zaměřeno na získání jistoty v obchodním jednání, zvládat námitky, úspěšně uzavřít obchod – struktura jednání, příprava, vztah s klientem, zvládání námitek, techniky uzavření obchodu
Hodnocení zaměstnanců – zaměřeno na vysvětlení významu hodnocení pro zaměstnance, možnosti a formy hodnocení a jejich provádění
Time management – zaměřeno na zefektivnění práce s časem – sebepoznání, odkládání úkolů, zlozvyky, priority, efektivní metody, pozitivní návyky
Management (řízení) změn – zaměřeno na úspěšné zvládnutí řízení změnového procesu, postup a udržení změny, překonání překážek
Motivace zaměstnanců - zaměřeno na motivaci a její fungování u zaměstnanců na různých úrovních – rozdíl mezi stimulací a motivací, typy zaměstnanců, očekávání, příprava, demotivace, motivační nástroje, pochvala, kritika, zpětná vazba
Vnitrofiremní komunikace - zaměřeno na zlepšení meziútvarové komunikace – předpoklady fungování interní komunikace, nástroje, překážky, motivace, chyby, informace a její toky
Vyjednávání a argumentace - zaměřeno na prohloubení vyjednávacích dovedností – komunikační typologie, asertivita, efektivní vyjednávání, sebeprezentace
Týmová spolupráce - zaměřeno na pochopení principu týmové práce s cílem efektivního plnění úkolů – definice týmu, týmové role, charakteristika úspěšného týmu, efektivní tým
Marketingový a komunikační mix – zaměřeno na získání znalostí o marketingovém a komunikačním mixu, jejich nástrojů a užití
Stres a jeho odstraňování – zaměřeno na rozpoznávání signálů blížícího se stresu, nácviky obrany a odstraňování stresu, duševní hygiena
Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení - zaměřeno na moderní trendy v řízení, schopnost myslet dopředu, z více úhlů pohledu, schopnost vyhodnotit zvolenou strategii na jejím počátku, identifikace dlouhodobých důsledků
Rovné příležitosti – zaměřeno na poznání rovných příležitostí, gender problematiky a nástrojů dosahování rovnosti
Specifikace vzdělávání
- kurzy budou realizovány v rozsahu uvedeném výše (1 hodina počítána v délce 60 minut). Pokud je doba trvání kurzu 8, resp. 16 hodin, zavazuje se dodavatel vzdělávací kurz realizovat v jednom, resp. ve dvou po sobě jdoucích pracovních dnech. Trvá-li vzdělávací kurz v jednom dni 5 a více hodin, je dodavatel povinen vyhradit dalších 30 minut na povinnou přestávku na jídlo a oddech podle § 88 Zákoníku práce.
- kurzy budou realizovány jako uzavřené (nesmí být přístupné účastníkům z řad veřejnosti)
- kurzy budou realizovány v prezenční formě
- kurzy mohou být nabízeny akreditované i neakreditované
Součástí kurzu bude:
- zajištění školících materiálů, které budou zpracovány v souladu s pravidly publicity OPZ
- zajištění odpovídající didaktické techniky a didaktických pomůcek nutných k realizaci výuky
- realizace výuky daného kurzu
- zajištění evidence realizace kurzu na základě prezenčních listin a potvrzení o absolvování v souladu s pravidly OPZ
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 603000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: začátek vzdělávání: říjen 2019 ukončení vzdělávání: červen 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Janík Transport s.r.o., Citonice 214, 671 01
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH – číselné kritérium
Při hodnocení nabídek v rámci hodnotícího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Na základě výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane nabídka, která obdrží nejvyšší počet bodů.
Při hodnocení nabídek u zadavatele, který je plátcem daně z přidané hodnoty bude hodnocena cena bez daně z přidané hodnoty.
Vzorec pro hodnocení kritéria cena:
Nejnižší předložená nabídková cena
100 x ------------------------------------------------------------
Nabídková cena hodnocené nabídky
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky (výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku)
2) Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.Uchazeč použije čestné prohlášení – příloha č.2 této výzvy.
3) Technická způsobilost:
a) Seznam minimálně tří služeb realizovaných v posledních 3 letech v oblasti vzdělávání v měkkých a manažerských dovednostech v hodnotě min. 200 tis. Kč. Pro každou službu bude uvedeno: název služby, doba poskytnutí, částka bez DPH, kontaktní osoba a telefon objednatele.
b) Seznam osob lektorského týmu, který se bude podílet na plnění zakázky. V seznamu bude uvedeno lektor/ka – osoba zajišťující výuku kurzu. Požadavek na kvalifikaci: praxe min. 3 roky na pozici lektora v oblasti měkkých a manažerských dovedností. Přílohu bude tvořit profesní životopis osob zajišťujících vzdělávání s uvedením min. následujících informací: jméno a příjmení, přehled praxe a délky jejího trvání v oblasti lektorství obecně a specificky v oblasti měkkých a manažerských dovedností.
Pokud některá z uvedených osob přestane být členem lektorského týmu, zavazuje se dodavatel takovou osobu nahradit osobou, která bude splňovat požadavky na délku profesní praxe lektora.
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je prokázání kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kritéria bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení.
Uchazeč prokáže splnění způsobilosti ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopiích.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána na adresu pro podání nabídek:
Janík Transport s.r.o., Citonice 214, 671 01
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě dle požadavků zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci.
Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude předložena v uzavřené obálce do termínu a na místo uvedené v příslušené kapitole této výzvy.
Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.
Nabídka bude potvrzena (tzn. návrh smlouvy bude podepsán) osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží dodavatel v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný pověřovací dokument v originále či v úředně ověřené kopii.
Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Uzavřená obálka s nabídkou musí být opatřena adresou zadavatele zakázky, adresou dodavatele a nápisem „Neotevírat – Vzdělávání ve společnosti Janík Transport, s.r.o.“.
Všechna čestná prohlášení, krycí list nabídky a návrh smlouvy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
Obsah nabídek:
1. Krycí list nabídky s uvedením identifikace zakázky a zadavatele, identifikaci a kontaktní údaje dodavatele, celkovou nabídkovou cenu. Dodavatel použije vzor krycího listu, který je uveden v příloze č. 1.
2. Doklady o splnění kvalifikačních předpokladů.
3. Návrh Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Dodavatel do smlouvy závazně použije přílohu č. 3.
4. Návrh osnovy vzdělávací aktivity.
5. Ostatní údaje, které tvoří nabídku – zde může dodavatel uvést další materiály, jako např. bližší popis kurzů, reference, dokumentaci ke kurzům atd.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cen bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Dodavatel použije krycí list, který je přílohou č. 1.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené nápisem „Neotevírat – Vzdělávání ve společnosti Janík Transport, s.r.o.“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel neumožňuje variantní řešení.
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě.
Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- priloha_c_1_kryci_list_janik.docx (1. 8. 2019 19:03)
- Příloha_c_2_CP_janik.docx (1. 8. 2019 19:03)
- Priloha_c_3_smlouva_janik.doc-1 (1. 8. 2019 19:04)
- vyzva_k_podani_nabidek_janik_final_podeps.pdf (2. 8. 2019 16:33)
- Vysvětlení_ZP_1_podeps.pdf (7. 8. 2019 13:02)
- Vysvětlení-ZP_2_podeps.pdf (8. 8. 2019 12:04)
- Vysvětlení_ZP_3_podeps.pdf (15. 8. 2019 20:20)
- Vysveleni_ZP_4_podeps.pdf (19. 8. 2019 16:26)
- Výsledek výzvy k podání nabídek_podeps.pdf (26. 8. 2019 08:33)
- oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (23. 10. 2019 14:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 264960.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GERBET Training Centre, s.r.o.Rybná 716/24, 110 00 PrahaIČ: 04111451
Datum podpisu smlouvy: 6. 9. 2019
Datum ukončení: 6. 9. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.