Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11556

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: STYRAX, a.s.

Sídlo zadavatele: Zelený pruh 95/97, 140 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Ulč
  • Telefon: +420739201850
  • E-mail: petr.ulc@styrax.cz

IČ zadavatele: 27416712

DIČ zadavatele: CZ27416712

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Nikola Linhartová
  • Telefon: +420722802116
  • E-mail: n.linhartova@edupro.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
EDU-PRO Consulting, a.s., Vladislavova 250, 397 01 Písek

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o veřejnou zakázku na služby, která je zadávána dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost a nejedná se tedy o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to i přesto, že ve výzvě k podání nabídek nebo jejích přílohách může být uveden odkaz na relevantní ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Projekt zadavatele jakož i tato veřejná zakázka je spolufinancována ze zdrojů Evropské unie. 

Specifikace předmětu plnění:

Předmětem tohoto zadávacího řízení je zajištění realizace vzdělávacích aktivit pro společnost SYTRAX, a.s.

Tato veřejná zakázka je rozdělena do 7 samostatných částí:

  • Dílčí část 1: Měkké a manažerské dovednosti.
  • Dílčí část 2: Jazykové vzdělávání - Písek.
  • Dílčí část 3: Jazykové vzdělávání - Strakonice.
  • Dílčí část 4: Jazykové vzdělávání - Vimperk.
  • Dílčí část 5: Jazykové vzdělávání - Brno.
  • Dílčí část 6: Specializované IT.
  • Dílčí část 7: Účetní, ekonomické a právní kurzy. 

Podrobná specifikace jednotlivých částí je uvedena v příloze č. 3 této výzvy. 

Toto zadávací řízení je rozděleno do 7 částí. Podání nabídky je umožněno na jednu nebo libovolný počet částí tohoto zadávacího řízení. V případě, že uchazeč podá nabídku pro více částí, podá nabídku pro každou část samostatně a každá (tzn. každá takováto samostatná nabídka) bude obsahovat veškeré dokumenty požadované k této výzvě. 

Podmínky a požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek platí vždy stejně pro všechny části veřejné zakázky, není-li výslovně uvedeno jinak. 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

- Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz vhodného lektora.

- Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.

- U jednotlivých kurzů budou dodrženy počty hodin výuky. 

- Pro všechny části tohoto zadávacího řízení platí, že jedna výuková hodina je myšlena v rozsahu 60 minut, vyjma jazykového vzdělávání, kde jedna výuková hodina představuje 45 minut.

- Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.  

Kurzy, kde je počet účastníků vyšší než 2, budou probíhat formou uzavřených kurzů v místě specifikovaném v příloze č. 3 této výzvy. U kurzů, kde je přihlášen pouze 1 nebo 2 účastníci, je možnost účasti těchto osob na otevřeném kurzu v místě specifikovaném v příloze č. 3 této výzvy. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 654000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: předpoklad září 2017. Předpokládaný časový harmonogram plnění: září 2017 - duben 2019. Předpokládaný harmonogram plnění je uveden v příloze č. 3 této výzvy. Konkrétní termíny kurzů budou dohodnuty a schváleny oběma smluvními stranami vždy ve lhůtě max. 14 dnů před požadovaným termínem školení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Středočeský kraj, Písek, Strakonice, Vimperk, Brno či jiné místo po vzáemné dohodě s vybranými Dodavateli.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel provede hodnocení nabídek podle jejich ekonomické výhodnosti - podle nejnižší nabídkové ceny v Kč včetně DPH.

Výběr dodavatele

Zadavatel vybere k uzavření smlouvy uchazeče zadávacího řízení, jehož nabídka bude vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější podle výsledku hodnocení nabídek. Pokud je v zadávacím řízení jiný uchazeč zadávacího řízení, může být zadavatelem vybrán, bez provedení hodnocení.

Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Podmínkou účasti v tomto zadávacím řízení je prokázání kvalifikace dodavatelem ve lhůtě pro podání nabídek. Podmínky kvalifikace stanovené zadavatelem řádně splní dodavatel, který prokáže:

1) Základní způsobilost a způsob jejího prokázání:

Účastník prokáže splnění základní způsobilosti (Příloha č. 2 této výzvy):

  • doložením originálu čestného prohlášení Účastníka o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to v České republice,
  • doložením originálu čestného prohlášení Účastníka o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to v České republice,
  • doložením originálu čestného prohlášení Účastníka o tom, že nebyl pravomocně odsouzen a že není v likvidaci.

2) Profesní způsobilost a způsob jejího prokázání:

a) profesní způsobilost ve smyslu § 77 odst. 1 zákona:

Tuto část profesní způsobilosti k účasti v tomto zadávacím řízení prokáže uchazeč ve smyslu ustanovení § 77 od st. 1 zákona předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje

b) profesní způsobilost ve smyslu § 77 odst. 2 písm. b) zákona

Tuto část profesní způsobilosti k účasti v tomto zadávacím řízení prokáže uchazeč ve smyslu ustanovení § 77 odst. 2 zákona předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopii živnostenského listu či koncese.

 

Společná ustanovení ke způsobilosti

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění způsobilosti.
V případě nesplnění kteréhokoliv kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.

Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění způsobilosti.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích osob, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění způsobilosti, starší 3 měsíců.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy s následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení.

Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy a technickými normami.

- Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů,
- Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě.

Uchazeč, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí uchazečovi.

Obchodní a smluvní podmínky

Přílohou této výzvy je vzorová podoba smlouvy pro každou část zakázky, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vítězem zadávacího řízení a je pro Účastníka závazná. Účastník doplní ve smlouvě pouze a vždy ta ustanovení, která jsou doplněna o komentář ,,doplní účastník“ podbarvený žlutou barvou. Komentář po doplnění svých údajů Účastník vymaže.

Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za Dodavatele. Pokud za Dodavatele jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

- Krycí list nabídky pro danou dílčí část s identifikačními údaji Dodavatele a uvedením nabídkové ceny za plnění dané části veřejné zakázky.

- Dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti.

- Návrh smlouvy do příslušné části zadávacího řízení dle příloh č. 4a – 4g této výzvy (podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče).

- Ostatní (zde Účastník uvede informace související s plněním veřejné zakázky, které považuje za nezbytné).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za příslušnou část této veřejné zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče zadávacího řízení spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora a ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Pro zpracování nabídkové ceny použije uchazeč přílohu č. 3 – Detailní vymezení předmětu zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – Vzdělávání zaměstnanců v rámci projektu Vzdělávání ve společnosti STYRAX, a.s. reg. číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004831“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce.Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Uchazečem podepsaný návrh smlouvy budou přiloženy zvlášť (nebudou sešity s nabídkou).Zadavatel jako součást výzvy předkládá návrhy smluv (na základě jednotlivých částí této výzvy k podávání nabídek), viz. Přílohy č. 4a – 4g, které jsou pro uchazeče závazné. Uchazeč doplní do návrhu smlouvy o realizaci projektu identifikační a kontaktní údaje v požadovaném rozsahu a další údaje stanovené zadavatelem (údaje v textu vyznačené údajem „DOPLNIT“).Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče oprávněným jednat za uchazeče dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Pokud bude uchazeče zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.Uchazeč dodá celou nabídku také na CD ve formátu „.pdf“ a to tak, že obsahem CD budou skeny všech listů nabídky tak, jak je podávána (tj. naskenovaná kopie nabídky a návrhu smlouvy i s podpisy).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může do každé části tohoto zadávacího řízení podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel může poskytnout Účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti Vysvětlení zadávacích podmínek anebo dodatečné informace Zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.

Zadavatel prohlašuje, že toto zadávací řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný uchazeč si musí být vědom, že dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro zadávací řízení, a to pouze v českém jazyce.

Zadávací lhůta (lhůta, pro kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané uchazeči ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

Předložení nabídky v tomto zadávacím řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení zadávacího řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto zadávacím řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto zadávací řízení neaplikuje.

Náklady účasti v zadávacím řízení nese uchazeč. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1 - Měkké a manažerské dovednosti - Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, IČ 25014650, Mgr. Ladislav Buček, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 19. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2 - Jazykové vzdělávání - Písek - Mgr. Lenka Železná, Otavská 1796, 397 01 Písek, IČ 02720949, Mgr. Lenka Železná, osoba oprávněná jednat

    Datum podpisu smlouvy: 19. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 3 - Jazykové vzdělávání - Strakonice - Tomanová Eva - Sdružení Výuky Jazyků, Velké náměstí 48, 386 01 Strakonice, IČ 60094672, Eva Tomanová, ředitelka

    Datum podpisu smlouvy: 19. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4 - Jazykové vzdělávání - Vimperk - LIMAG s.r.o., Plzeňská 1270/97, 150 00 Praha 5 - Košíře, IČ 29017602, Bc. Alena Hejtmánková, jednatelka

    Datum podpisu smlouvy: 19. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 5 - Jazykové vzdělávání - Brno - Mgr. Petr Antonín, Hansmannova 32, 613 00 Brno, IČ 61440582, Mgr. Petr Antonín, osoba oprávněná jednat

    Datum podpisu smlouvy: 22. 9. 2017

Zrušené části zakázky: Dílčí část 6 - Specializované IT, Dílčí část 7 - Účetní, ekonomické a právní kurzy

Datum ukončení: 22. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 9. 2017
 
Aktualizováno: 25. 9. 2017