- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců AT Compus s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11120
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců AT Compus s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: AT Compus s.r.o.
Sídlo zadavatele: Uhlířská 1064/3, Slezská Ostrava, 710 00
- Jméno: Ing. Tomáš Gelnar
- Telefon: +420604223898
- E-mail: tomas.gelnar@atcompus.cz
IČ zadavatele: 26217911
DIČ zadavatele: CZ26217911
- Jméno: Ing. Tomáš Gelnar
- Telefon: +420604223898
- E-mail: tomas.gelnar@atcompus.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 5. 2017 15:00
Místo pro podání nabídek: AT Compus s.r.o., Uhlířská 1064/3, Slezská Ostrava, 710 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro pracovníky společnosti AT Compus s.r.o. Jedná se o kurzy měkkých a manažerských dovedností a o odborné a jiné technické kurzy.
Všechna školení se realizují pouze pro cílovou skupinu pracovníků, jedná se o dvoudenní uzavřené kurzy školené prezenční formou.
Specifikace předmětu zakázky:
Dvoudenní prezenční školení – 16 vyučovacích hodin s tím, že 1 vyučovací hodina je 60 minut, kdy se do celkového počtu se nezapočítává přestávka na oběd.
Všechny kurzy budou školit kvalifikovaní a specializovaní lektoři nebo osoby s dostatečnou praxí a odbornými znalostmi.
Pro všechny kurzy požadujeme zajištění těchto náležitostí:
- Skripta, výukové materiály, které budou na školení k dispozici pro všechny účastníky,
- Případné další pomůcky pro školení,
- Seznam literatury,
- Popis obsahové náplně školení,
- Popis využitých forem výuky, popis metod výuky a časové dotace pro každou část tak, aby se v součtu vždy jednalo o námi požadovaný dvoudenní kurz,
- Prezenční listiny dle vzoru, který je volně ke stažení na webových stránkách www.esfcr.cz,
- Doklad – potvrzení o absolvování školení dle vzoru, které je volně ke stažení na webových stránkách www.esfcr.cz,
- Popis způsobu ověření znalostí, závěrečné testy.
Výběrové řízení je rozděleno na dvě části:
- Dílčí část A
- Dílčí část B
Popis a specifikace všech školení je přílohou č. 2 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 676100,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dílčí část A: Květen 2017- Říjen 2018. Dílčí část B: Květen 2017- Říjen 2018. Školení pro obě části budou zahájeny bezprostředně po úspěšně ukončeném výběrovém řízení a po podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem. Školení se budou realizovat postupně v závislosti na potřebách a možnostech zadavatele. Všechny termíny budou plánovány a vzájemně konzultovány s dodavatelem. Změna jednotlivých termínů školení bude možná vždy nejpozději 10 kalendářních dní před daným školením.
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena 85 %
- Kvalita služeb školení 15 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek AT Compus s.r.o..zip (27. 4. 2017 14:21)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.1.pdf (10. 5. 2017 15:24)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (30. 6. 2017 14:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., IČ: 286 41 949, Jaroslava Seiferta 1158/26, 725 25 Ostrava-Polanka nad Odrou
Datum podpisu smlouvy: 3. 7. 2017
Datum ukončení: 3. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.