Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců členů Family and Job z.s. v oblastech: Měkké a manažerské dovednosti a Účetní, ekonomické a právní kurzy.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13138

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců členů Family and Job z.s. v oblastech: Měkké a manažerské dovednosti a Účetní, ekonomické a právní kurzy.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Family and Job z.s.

Sídlo zadavatele: Na Podkovce 205/20, Podolí, 147 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Daniela Celerýnová
  • Telefon: +420725938950
  • E-mail: daniela.celerynova@gmail.com

IČ zadavatele: 02383314

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Eva Rýdlová
  • Telefon: +420776375332
  • E-mail: e.rydlova@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 10. 12. 2019 11:00

Místo pro podání nabídek:
Family and Job z.s., Na Podkovce 205/20, Podolí, 147 00 Praha 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců členů Family and Job z.s. v oblastech: Měkké a manažerské dovednosti a Účetní, ekonomické a právní kurzy.

 

Zakázka je rozdělena do dvou základních částí, přičemž účastníci mohou podat nabídku na každou část zakázky zvlášť, případně na kombinaci nebo na všechny části. Je však nutné, aby účastníci nabízenou část nabídli kompletně. Jednotlivé části budou hodnoceny samostatně, proto je na každou část nutné podat samostatnou nabídku.

 

Části zakázky:

1. ČÁST: Měkké a manažerské dovednosti
2. ČÁST: Účetní, ekonomické a právní kurzy

V obou částech zakázky bude realizace probíhat formou uzavřených kurzů pro max. 12 členné skupiny zaměstnanců členů Family and Job z.s. Výuka bude probíhat výhradně prezenční formou.

Součástí nabídkové ceny jsou studijní materiály, zpracování seznamu doporučené literatury, příprava prezenčních listin, dokumentace k obsahu kurzu, vydání osvědčení o absolvování pro každého účastníka kurzu. Náklady na školící místnost, prezentační techniku, cestu a odměnu lektora jsou taktéž součástí nabídkové ceny.

 

Podmínky:

Dodavatel poskytne účastníkům školení výukové a podpůrné materiály v počtu školených osob.
Součástí plnění je zpracování prezenční listiny z kurzu, dokumentace k obsahu kurzů, vydání certifikátu či osvědčení o absolvování kurzu pro každého jednotlivého účastníka školení.
Dodavatel zajistí povinné nástroje publicity při realizaci kurzu (povinný plakát A3 při školení, příslušná loga na vzdělávacích materiálech)
Výukové hodiny jsou v délce 60 minut.
Pouze prezenční forma výuky.
Kurzy se uskuteční v rámci pracovních dnů.

 

Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

 

Část: Měkké a manažerské dovednosti

V této části zakázky poptáváme realizaci celkem 2 100 školících hodin v oblasti měkkých a manažerských dovedností v rámci níže uvedených kurzů:

Manažerské dovednosti – motivace zaměstnanců
Manažerské dovednosti – hodnocení zaměstnanců
Projektového řízení
Efektivní řízení výroby
Zvyšování výkonnosti – prediktivní údržba jako cesta k efektivnosti výroby

Detailní specifikace rozsahu a náplně jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 4 této Výzvy.

 

Část: Účetní, ekonomické a právní kurzy

V této části zakázky poptáváme 1 002 školících hodin v oblasti Účetních, ekonomických a právních kurzů v rámci níže uvedených kurzů:

Kurz účetních standardů a související legislativy
Kurz Novinky v daních a účetnictví
Kurz zákoníku práce a právního minima pro vedoucí pracovníky
Mzdové účetnictví
Zákoník práce

Detailní specifikace rozsahu a náplně jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 4 této Výzvy.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 643500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: předpoklad 1/2020 Předpokládaný časový harmonogram plnění: 01/2020-05/2022 Konkrétní termíny kurzů budou dohodnuty a následně schváleny oběma smluvními stranami vždy min. 30 dnů před předpokládaným termínem školení.

Místo dodání / převzetí plnění:
České Budějovice, Jesenice u Prahy Místa realizace mohou být upřesněna a následně schválena oběma smluvními stranami vždy min. 30 dnů před předpokládaným termínem školení.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti:

 

Nabídková cena bez DPH (váha kritéria: 100 %)

 

Nabídková cena bez DPH

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:

 

                   nejnižší dosažená nabídková cena v Kč bez DPH

Počet bodů =  ---------------------------------------------------------------------      x 100 x váha kritéria vyjádřená desetinným číslem   

                          hodnocená nabídková cena v Kč bez DPH

 

 

 Sestavení celkového pořadí:

Vítěznou se stane nabídka toho uchazeče, který předloží nabídku s nejnižší nabídkovou cenou a dosáhne nejvyššího počtu bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Každý dodavatel může za každou část zakázky podat pouze jednu nabídku, která bude zpracována v českém jazyce. Podmínkou podání nabídky v rámci tohoto zadávacího řízení je prokázání kvalifikace dodavatelem ve lhůtě podání nabídek, a to:

 

Základní způsobilost

Čestné prohlášení o tom, že subjekt nebyl pravomocně odsouzen za vymezené trestné činy, nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, není v likvidaci.

K doložení základní způsobilosti uchazeč použije čestné prohlášení – viz příloha č. 2 této Výzvy.

 

Profesní způsobilost

Účastník prokáže profesní způsobilost doložením:

Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence.

Dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky - doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci  - Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

Výše uvedené doklady nebudou ke dni lhůty pro podání nabídek starší než 90 kalendářních dnů.

 

Technická kvalifikace

 

SEZNAM VÝZNAMNÝCH SLUŽEB

Uchazeč prokáže splnění předmětného kvalifikačního předpokladu předložením:

Seznamu 2 významných služeb realizovaných a dokončených uchazečem v posledních třech letech před datem zahájení zadávacího řízení obdobného plnění jako je předmět zakázky (tj. realizace uzavřených školících kurzů pro zaměstnance, CPV kód: 80511).

Finanční hodnota alespoň jedné referenční zakázky vyjádřená v korunách musí činit minimálně 200 000 Kč bez DPH pro 1. část zakázky a minimálně 100 000 Kč pro 2. část zakázky
součástí referencí bude i popis náplně projektu a kontaktní osoba

 

Pro prokázání této části technické kvalifikace uchazeč vyplní Přílohu č. 3 této výzvy - Čestné prohlášení k seznamu významných služeb.

 

REALIZAČNÍ TÝM

Uchazeč prokáže splnění předmětného kvalifikačního předpokladu předložením:

osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to ve vztahu k fyzickým osobám, které budou služby poskytovat.

 

Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:

 

tým minimálně 2 lektorů pro každou část zakázky (lektoři v jednotlivých částech zakázky mohou být stejní) se zkušeností min. 5 let v oblasti vzdělávání dospělých.

 

zkušenost s realizací vzdělávacích kurzů pro dospělé (CPV kód: 80511) v oblasti měkkých a manažerských dovedností/účetních, ekonomických a právních kurzů za období posledních 5 let (součástí bude popis náplně projektu a referenční osoba na straně odběratele služby).

 

Účastník prokáže kvalifikační způsobilost realizačního týmu doložením:

portfolia realizačního týmu, které bude obsahovat CV osob, které se podílejí na plnění zakázky, s uvedením, jaké kurzy v posledních 5 letech školily;
originálu podepsaného prohlášení každého člena realizačního týmu o tom, že se bude osobně a přímo podílet na realizaci dané zakázky.

 

Uchazeč je povinen prokázat splnění podmínek kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. V případě, že nesplní kterékoliv kvalifikační kritérium, může být vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů nebo písemného vysvětlení nabídky.

 

Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazující splnění způsobilosti.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích stran, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen respektovat při zpracování své nabídky. V případě, že účastník nebude respektovat podmínky stanovené Výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude z výběrového řízení vyloučen.

Nabídka musí dále respektovat podmínky stanovené Výzvou a požadavky vyplývající z obecně závazných předpisů a dalších norem vztahující se k předmětu zakázky.

Nabídka bude zpracována v listinné podobě v (1) jednom originálu. Vazba jednotlivých listů nabídky, vč. dokladů a dokumentů musí být provedena tak, aby jednotlivé listy nebylo možné z nabídky vyjímat. Listy nabídky budou označeny souvislou vzestupnou číselnou řadou.

Nabídka musí být čitelná, bez škrtů a přepisů, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

 

Obchodní a smluvní podmínky

Součástí této Výzvy je vzor smlouvy, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vítězem zadávacího řízení a je pro účastníka závazná. Účastník je povinen vyplnit pouze ta pole, která jsou označena „DOPLNÍ UCHAZEČ“. Komentář po doplnění účastník vymaže.

Součástí nabídky tedy musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud za uchazeče jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce přiložena i tato plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.

 

Doporučená struktura nabídky:

Krycí list nabídky
Obsah nabídky včetně nabídkové ceny v Kč bez DPH. Účastník by měl uvést, zda je či není plátcem DPH.
Dokumenty prokazující splnění základní, profesní a technické kvalifikace
Popis a specifikace nabízeného plnění
Návrh smlouvy (podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče).

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za příslušnou část této zakázky v souladu s touto výzvou.

Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše a sazba DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče zadávacího řízení spojené se zajištěním předmětem plnění, a to odměna lektora, cestovné, stravné a ubytování lektora, školící a podpůrné pomůcky, materiály atd.

Navýšení ceny je možno akceptovat pouze s ohledem na zvýšení zákonné sazby daně z přidané hodnoty.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu také do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT –nabídka do VŘ pro projekt č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010807“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče . Všechny součásti nabídky budou podány v jedné obálce, všechny její listy budou navzájem spojené a očíslované vzestupnou číselnou řadou tak, aby se předešlo manipulaci s listy. Návrh smlouvy bude součástí nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může do každé části tohoto zadávacího řízení podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

Komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat výhradně písemnou formou prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to v českém jazyce.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný dodavatel si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný dodavatel plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému dodavateli k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.

Zadávací lhůta činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

Otevírání doručených obálek s nabídkami se uskuteční v prostorách zadavatele ihned po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Jednání bude neveřejné.

O výsledku, resp. zrušení výběrového řízení a o případném vyloučení nabídky budou uchazeči vyrozuměni prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz.

Zadavatel si vyhrazuje právo zadání zakázky a toto výběrové řízení zrušit.

V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani náhradu jakýkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení. Podané nabídky se účastníkům nevracejí, zůstávají v evidenci zadavatele pro účely zdokumentování průběhu výběrového řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11, platné od 15.10.2019), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 11. 2019
 
Aktualizováno: 18. 2. 2020