- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců COMTES FHT a.s. v oblasti Odborné vzdělávání - II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12526
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců COMTES FHT a.s. v oblasti Odborné vzdělávání - II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 10. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005363 Zvyšování znalostní a dovednostní úrovně zaměstnanců COMTES FHT a.s. příjemce: COMTES FHT a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: COMTES FHT a.s.
Sídlo zadavatele: Průmyslová 995, 334 41 Dobřany
- Jméno: Libor Kraus
- Telefon: +420377197311
- E-mail: libor.kraus@comtesfht.cz
IČ zadavatele: 26316919
DIČ zadavatele: CZ26316919
- Jméno: Michal Zemko
- Telefon: +420377197303
- E-mail: michal.zemko@comtesfht.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 10. 2018 12:00
Místo pro podání nabídek: COMTES FHT a.s.,Průmyslová 995, 334 41 Dobřany
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích kurzů v oblasti Odborného vzdělávání, jejichž bližší specifikace je uvedena v příloze výzvy č. 3 Specifikace předmětu zakázky.
Zakázka je dělena na 6 částí.
Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo více částí. V případě podání nabídek na více částí podá dodavatel samostatnou nabídku na každou část.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 270000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 10/2018 – 05/2019
Místo dodání / převzetí plnění: COMTES FHT a.s., Průmyslová 995, 334 41 Dobřany
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Dodavatel v nabídce dále doloží prokázání technické kvalifikace:
Dodavatel prokáže splnění technické kvalifikace doložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci všech lektorů, kteří povedou kurzy. Jako kritérium se stanovuje dosažení úplného středoškolského vzdělání anebo absolvování jiné relevantní kvalifikace v oborech odpovídajících danému kurzu a doba praxe min. 3 roky. V seznamu dodavatel uvede: název a číslo kurzu, jméno lektora, dosažené vzdělání anebo kvalifikace, obor, doba praxe.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel ve své nabídce uvede své identifikační údaje, a to v rozsahu – název obchodní firmy, sídlo/místo podnikání/bydliště, jméno osoby oprávněné jednat jménem dodavatele, IČ, DIČ (pokud bylo přiděleno), telefon, fax, e-mail (pro komunikaci v průběhu procesu zadávání zakázky) a URL adresu – viz příloha č. 1 „Krycí list nabídky“ této výzvy.
Dodavatel ve své nabídce předloží řádně vyplněný závazný vzor Smlouvy o poskytnutí služby podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud návrh smlouvy podepíše zmocněná osoba, musí být součástí nabídky dodavatele též příslušná platná plná moc. Písemný návrh smlouvy musí akceptovat výzvu včetně její přílohy č. 4 – „Závazný vzor Smlouvy o poskytnutí služby“. Jako přílohu návrhu smlouvy předloží dodavatel přílohu č. 1 podrobná dokumentace kurzů, která bude obsahovat požadavky dané přílohou č. 3 výzvy Specifikace předmětu zakázky. Pokud návrh smlouvy nebude odpovídat podmínkám výzvy a ostatním částem nabídky dodavatele, bude tato skutečnost důvodem k vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení.
Zadavatel doporučuje dodavateli ve své nabídce použít toto pořadí dokumentů:
Krycí list nabídky (příloha č. 1 výzvy)
Čestné prohlášení k prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů (podepsané čestné prohlášení - příloha č. 2 výzvy)
Prokázání technické kvalifikace podle této výzvy
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena musí být uvedena samostatně bez DPH a s DPH za každou jednotlivou část plnění zakázky. Výše DPH bude uvedena dle platných právních předpisů
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel je povinen předložit nabídku jedenkrát v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem: „VŘ – ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ – II, ČÁST XY - NEOTEVÍRAT“, přičemž místo XY uvede číslo části veřejné zakázky, do které předkládá nabídku. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa dodavatele. V obálce s nabídkou musí být vložena i jedna kopie nabídky v elektronické podobě na datovém nosiči CD nebo USB disku s texty ve formátu pdf. Dodavatel tedy dává nabídku ve dvou vyhotoveních (1x v listinné podobě, 1x v elektronické podobě na datovém nosiči tzn. CD nebo USB disku). Nabídky musí být zpracovány pouze v českém jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a údaje). Nabídku do výběrového řízení není možné zaslat elektronickou formou. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku pro každou část veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Telefonické dotazy nebudou zodpovídány.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka dodavatele nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly uvést zadavatele v omyl. Zadavatel doporučuje nabídku dodavatele zajistit způsobem znemožňujícím manipulaci s jednotlivými listy.
Zadavatel doporučuje všechny listy nabídky včetně příloh řádně očíslovat vzestupnou číselnou řadou.
Doklady a dokumenty požadované v zadávací dokumentaci postačí předložit v prosté kopii, pokud není určeno jinak.
Všechny náklady spojené s vyhotovením nabídky, jakož i další náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení, nese dodavatel.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídkyZadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 01_Příloha č.1_Krycí list nabídky.docx (4. 10. 2018 14:48)
- 02_příloha č.2_Čestné prohlášení.docx (4. 10. 2018 14:48)
- 03_Příloha č.3_Specifikace předmětu zakázky.docx (4. 10. 2018 14:48)
- 04_Příloha č.4_Návrh smlouvy.docx (4. 10. 2018 14:48)
- 00_Výzva k podání nabídek Odborné vzdělávání - II.pdf (5. 10. 2018 12:07)
- 05_Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (2. 11. 2018 07:57)
- 04_01_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf-1 (20. 11. 2018 10:16)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 201000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 Programování v jazyku PYTHONJan Havlík - Technické vzdělávání QUANTUM,Nad lesním divadlem 1115/14, Praha 14200, IČ: 02828316
Datum podpisu smlouvy: 1. 11. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 6 Metalografie neželezných slitin Metalco Testing, s.r.o. Havlíčkova 361, 252 63 Roztoky u Prahy IČ: 03986535
Datum podpisu smlouvy: 1. 11. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 7 Pokročilá fraktografieJan Havlík - Technické vzdělávání QUANTUM,Nad lesním divadlem 1115/14, Praha 14200, IČ: 02828316
Datum podpisu smlouvy: 1. 11. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 8 Skenovací elektronová mikroskopie1. Jan Havlík - Technické vzdělávání QUANTUM,Nad lesním divadlem 1115/14, Praha 14200, IČ: 02828316
Datum podpisu smlouvy: 1. 11. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 10 Nedestruktivní zkoušky materiálů Jan Havlík - Technické vzdělávání QUANTUM,Nad lesním divadlem 1115/14, Praha 14200, IČ: 02828316
Datum podpisu smlouvy: 1. 11. 2018
Zrušené části zakázky: 9
Datum ukončení: 1. 11. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.