Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců EGSTON SYSTEM ELECTRONIC spol. s r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9757

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců EGSTON SYSTEM ELECTRONIC spol. s r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 4. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: EGSTON SYSTEM ELECTRONIC, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: U Černého mostu 734, 675 31 Jemnice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: 1. Ing. Harald Hofmann Tel: 642533870 Email: harald.hofmann@egston.com 2. Karl Heinz Steindl Tel: 641139187 Email: karlheinz.steindl@egston.com

IČ zadavatele: 44026480

DIČ zadavatele: CZ44026480

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Miroslava PEVNÁ
  • Telefon: 420 515 262 223
  • E-mail: miroslava.pevna@egston.com

Lhůta pro podání nabídek: 17. 4. 2014 13:57

Místo pro podání nabídek:
Průmyslová 711/20, 669 02 Znojmo Nabídky mohou být doručeny doporučenou poštou, kurýrní službou nebo osobně. V případě osobního doručení je potřeba domluvit si datum a čas doručení nabídky s kontaktní osobou zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je realizace specifických a obecných vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti EGSTON SYSTÉM ELECTRONIC, spol. s r.o.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen na část A a B. Uchazeč může podat nabídku na obě části nebo pouze na jednu část veřejné zakázky.

 

Část A

V rámci této části jsou poptávány následující kurzy:

1)      Obsluha krimpovacího stroje Schäffer ve výrobě kabelových systémů s vysokou pružností využívaných do automatizační techniky

-          2 školicí dny (16 hodin)/1 skupina, celkem 6 školicích dní

-          24 osob, 3 skupiny

-          cena za 1 školicí den max.: 24.900,- Kč bez DPH

 

2)      Obsluha krimpovacího poloautomatu Metzner pro výrobu speciálních kabelových systémů využívaných v zařízeních lékařské techniky

-          2 školicí dny (16 hodin)/1 skupina, celkem 6 školicích dní

-          24 osob, 3 skupiny

-          cena za 1 školicí den max.: 22.900,- Kč bez DPH

 

3)      Obsluha stroje HERZOG ve výrobě kabelových systémů určených do dopravních nástrojů používaných v zemědělství a lesnictví

-          2 školicí dny (16 hodin)/1 skupina, celkem 6 školicích dní

-          24 osob, 3 skupiny

-          cena za 1 školicí den max.: 24.900,- Kč bez DPH

 

4)      Obsluha stroje Schunk ve výrobě kabelových systémů s vysokou mechanickou odolností určených do stavebních a důlních strojů

-          2 školicí dny (16 hodin)/1 skupina, celkem 6 školicích dní

-          24 osob, 3 skupiny

-          cena za 1 školicí den max.: 24.900,- Kč bez DPH

 

5)      Obsluha stroje Kirsten ve výrobě kabelových systémů s vysokou odolností využívaných v prostředcích dopravní techniky

-          2 školicí dny (16 hodin)/1 skupina, celkem 6 školicích dní

-          24 osob, 3 skupiny

-          cena za 1 školicí den max.: 22.900,- Kč bez DPH

 

6)      Obsluha stříhacího a odizolovacího automatu – SchleunigerPowerStrip 9500

-          1 školicí den (8 hodin)/1 skupina, celkem 3 školicích dní

-          24 osob, 3 skupiny

-          cena za 1 školicí den max.: 19.900,- Kč bezDPH

 

Cílovou skupinou uvedených školení jsou technici a technologové.

 

Část B

 V rámci této části jsou poptávány následující kurzy:

 

1)      Logistika a metody její optimalizace

-          2 školicí dny (16 hodin)

-          15 osob, 1 skupina

-          cena za 1 školicí den max.: 15.000,- Kč bez DPH

-          Cílovou skupinou jsou manažeři, vedoucí středisek a mistři.

 

2)      Štíhlé myšlení / lean management

-          2 školicí dny (16 hodin)

-          15 osob, 1 skupina

-          cena za 1 školicí den max.: 15.000,- Kč bez DPH

-          Cílovou skupinou jsou manažeři a vedoucí středisek.

 

3)      Excel Makra

-          2 školicí dny (16 hodin)

-          14 osob, 1 skupina

-          cena za 1 školicí den max.: 15.000,- Kč bez DPH

-          Cílovou skupinou jsou technici, technologové, nákupčí a manažeři.

 

4)      SAP Business One

-          1 školicí den (8 hodin)

-          5 osob, 1 skupina

-          cena za 1 školicí den max.: 24.500,- Kč bez DPH

-          Cílovou skupinou jsou technici a technologové.

 

5)      Auto CAD LT

-          2 školicí dny (16 hodin)

-          4 osoby, 1 skupina

-          cena za 1 školicí den max.: 15.000,- Kč bez DPH

-          Cílovou skupinou jsou technologové a kvalitář.

Společná ustanovení:

Počet osob na jednotlivých školeních je pouze orientační, zadavatel si vyhrazuje právo na změnu (max. +/- 10 %) celkového počtu zapojených osob na základě aktuálních potřeb společnosti. Tato změna nebude mít vliv na cenu kurzů.

Zadavatel si zároveň vyhrazuje právo plánovaný časový harmonogram jednotlivých bloků podle potřeby společnosti a cílové skupiny upravovat a aktualizovat tak, aby realizací školení nedošlo k narušení chodu firmy. Případné změny budou vždy provedeny po předchozí domluvě s dodavatelem.

Jedním školícím dnem se rozumí 8 hodin vyučování; polední přestávka se do doby školícího dne nezapočítává. Vyučovací hodinou se rozumí 60 minut.

Dodavatel obstará pro jednotlivá školení učební materiály s obsahem přiměřeným tématům školení. Každá školená osoba při jednotlivých školeních obdrží tento výukový materiál. Učební materiály musí odpovídat pravidlům pro publicitu dle platného Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007 – 2013.

Dodavatel je povinen každému úspěšnému absolventovi školicího bloku předat příslušné osvědčení o absolvování školicího bloku. Osvědčení musí odpovídat pravidlům pro publicitu dle platného Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007 – 2013.

Cílovou skupinou pro školení jsou zaměstnanci firmy EGSTON SYSTEM ELECTRONIC, spol. s r.o. (blíže viz školení výše).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 927200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace zakázky započne dnem podpisu smlouvy. Předpokládaný termín ukončení plnění zakázky je nejpozději do 28.2.2015. Konkrétní termíny konání jednotlivých aktivit zakázky budou stanoveny po dohodě mezi zadavatelem a dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Provozovna společnosti na adrese: Průmyslová 711/20 669 02 Znojmo Školení část A Školení budou probíhat převážně v prostorách výrobní haly praktickým nácvikem na speciálních strojích či ve vhodných školicích místnostech (teoretický základ). Školicí místnost zadavatel využije vlastní. Školení část B Školení budou probíhat ve vhodných školicích prostorách v provozovně zadavatele ve Znojmě.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky vymezená následujícími dílčími hodnotícími kritérii a jejich vahami: - Nabídková cena váha 60 % - Kvalita nabízeného plnění váha 40 % Specifikace dílčích hodnotících kritérií 1) Nabídková cena – váha 60 % U tohoto dílčího kritéria bude hodnocena výše nabídkové ceny v českých korunách veřejné zakázky bez DPH za kompletní zajištění příslušené části této veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady dodavatele, spojené s realizací předmětu příslušné části veřejné zakázky. 2) Kvalita nabízeného plnění – váha 40 % V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny následující oblasti: • obsah a metodický přístup k realizaci školení, • použité výukové materiály a pomůcky, • způsob získávání a vyhodnocení zpětné vazby, • způsob technicko – organizačního zajištění vzdělávacích kurzů, Způsob hodnocení u dílčích hodnotících kritérií 1) Nabídková cena Nabídky budou v rámci tohoto kritéria seřazeny od nejvhodnější (nejnižší nabídková cena) po nejméně vhodnou (nejvyšší nabídková cena). Počet bodů u jednotlivých nabídek bude stanoven dle vzorce: nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100x ---------------------------- x váha vyjádřená v % cena (hodnota) hodnocené nabídky 2) Kvalita nabízeného plnění Postup pro hodnocení jednotlivých oblastí je uveden v tabulce dokumentu výzvy, která je ke stažení níže. Pro hodnocení tohoto kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním nabídkám budou přiřazeny body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v tomto kritériu. Přidělení bodového ohodnocení všech nabídek bude hodnotící komisí podrobně odůvodněno. Počet přidělených bodů bude následně násoben vahou kritéria vyjádřenou v procentech. Součet vážených bodových hodnot z obou hodnoticích kritériích určí výslednou bodovou hodnotu nabídky. Nejvýhodnější nabídkou bude ta, která získá nejvyšší celkový počet bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel bude po uchazeči požadovat splnění následujících kvalifikačních předpokladů: Základní kvalifikační předpoklady (totožné pro část A i B) Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky splňuje dodavatel, který předloží Čestné prohlášení, jehož vzor je přílohou č. 1 této výzvy k podání nabídek. Profesní kvalifikační předpoklady (totožné pro část A i B) Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky splňuje dodavatel, který předloží: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmí být k datu podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Technické kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje po dodavateli splnění následujících technických kvalifikačních předpokladů: Pro část A 1. Uchazeč doloží profesní životopis minimálně jednoho lektora, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky. Přičemž minimální délka praxe lektora ve vzdělávání je stanovena na 3 roky. 2. Uchazeč předloží seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich popisu (rozsah a předmět významné služby), hodnoty, doby plnění a kontaktní osoby objednatele pro danou významnou službu – to vše formou čestného prohlášení. Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena alespoň na 1 službu (či soubor služeb) v oblasti poskytování vzdělávání zaměstnanců výrobních firem s finančním plnění min. 200.000,- Kč bez DPH. Pro část B 1. Uchazeč doloží seznam lektorského týmu, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky. Lektorský tým se musí skládat z minimálně 2 lektorů, přičemž minimální délka praxe lektorů ve vzdělávání je stanovena na 3 roky. U těchto lektorů uchazeč doloží zkušenosti se vzděláváním v oblasti předmětu zakázky – část B. Tyto zkušenosti budou doloženy popisem zkušeností v životopise či formou referenčních dopisů. 2. Uchazeč předloží seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich popisu (rozsah a předmět významné služby), hodnoty, doby plnění a kontaktní osoby objednatele pro danou významnou službu – formou čestného prohlášení. Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena alespoň na 2 služby (či soubor služeb) v oblasti poskytování vzdělávání obdobného charakteru – jako je část B veřejné zakázky s finančním plnění min. 100.000,- Kč bez DPH. Prokázání kvalifikace pomocí subdodavatelů Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace požadované zadavatelem, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele; tzn. dodavatel a subdodavatel mohou kvalifikační kritéria splnit společně. V takovém případě je však dodavatel povinen předložit: a) smlouvu uzavřenou mezi dodavatelem a subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace; b) doklady prokazující splnění kvalifikačního předpokladu podle § 53 odst. 1 písm. j) zákona č. 137/2006 Sb. a profesního kvalifikačního předpokladu podle § 54 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. subdodavatelem. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění kvalifikace podle § 53 a § 54 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. Prokázání kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů Dodavatelé mohou k prokázání splnění kvalifikačních předpokladů využít výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vydaný provozovatelem seznamu, který nahrazuje splnění prokázání základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 písm. a) až d) zákona v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění těchto profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nesmí být starší než tři měsíce od posledního dne, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace. Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů postačí předložit v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk. Jiný jazyk nabídky není přípustný.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
MMetodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Toto výběrové řízení se neřídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, a to i přesto že se v některých částech této zadávací dokumentace na jednotlivá ustanovení zákona odkazuje. Zadavatel uvádí odkazy na zákon z důvodu používání některých jeho právních institutů či termínů.

Další podmínky:
Požadavky na zpracování nabídky Obchodní podmínky: Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou jednat za či jménem uchazeče. Zadavatel jako součást zadávacích podmínek předkládá obchodní podmínky, které jsou vymezeny ve formě a struktuře návrhu smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb. Uchazeč do obchodních podmínek doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména identifikační údaje dodavatele, popřípadě jiné údaje, které zadavatel požaduje) a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy. Závazný návrh smlouvy je přílohou č. 2 této Výzvy k podání nabídek. Pro každou část zakázky, na kterou uchazeč předkládá svoji nabídku, předloží samostatný návrh smlouvy. Obsahové náležitosti nabídky: • krycí list nabídky, který bude obsahovat identifikační údaje uchazeče (obchodní firma nebo název, sídlo, právní forma, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, osoba oprávněná jednat jménem uchazeče) včetně kontaktní osoby uchazeče (jméno, telefon, email), počet stran nabídky vč. příloh, nabídkovou cenu na část/i veřejné zakázky, na kterou je předkládána nabídka; • detailní přehled nabízené služby, popis obsahu nabídky; • popis hodnotícího kritéria Kvalita nabízeného plnění (uchazeč může v textu odkazovat na údaje/popisy již obsažené v jiných částech nabídky) • doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů (vč. čestného prohlášení, které je přílohou č. 1 zadávací dokumentace); • návrh smlouvy podepsaný oprávněnou jednat za uchazeče (příloha č. 2 výzvy k podání nabídek); • kalkulace nabídkové ceny v Kč bez DPH, DPH, s DPH za část/i veřejné zakázky, na kterou/é je předkládána nabídka a v členění dle jednotlivých kurzů; Ostatní náležitosti nabídky: • nabídka bude předložena ve dvou vyhotoveních (originál a kopie a CD); • nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a označením na jakou část se daná nabídka vztahuje; • obálka bude opatřena nápisem „Neotevírat“; obchodním názvem a adresou uchazeče; • nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl; • nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, tj. statutárním orgánem nebo osobu k tomu statutárním orgánem zmocněnou či pověřenou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče; originál či úředně ověřená kopie zmocnění či pověření musí být v takovém případě součástí nabídky uchazeče, • nabídka musí být zajištěna proti neoprávněné manipulaci (všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky); Závěrečná ustanovení • zadavatel si vyhrazuje právo změnit, upřesnit či doplnit podmínky zadávacího řízení; • zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení v souladu s Metodickými pokyny pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10; • zadavatel nabídky uchazečům nevrací a nehradí náklady uchazečů spojené se zadávacím řízením; • veškerá komunikace ve věci výběrového řízení bude probíhat prostřednictvím kontaktní osoby formou emailové komunikace. Uchazeči mají právo požadovat po zadavateli doplňující informace k zadávacímu řízení. Zadavatel odešle dodatečné informace ke vzneseným dotazům k výběrovému řízení a zadávacím podmínkám do 4 pracovních dnů. Tyto informace budou uveřejněny na www.esfcr.cz.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: PRISCO s.r.o.
    IČ: 28641949
    DIČ: CZ28641949
    Sídlo: Jaroslava Seiferta 1158/26, 725 25 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Trilec
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov

  • 3. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, Česká lípa 470 01

Datum ukončení: 15. 7. 2014


 
Uveřejněno: 4. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016