Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců Sabris CZ – Specializované IT

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12197

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Sabris CZ – Specializované IT

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 3. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Sabris CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Pekařská 621/7, Jinonice, 155 00 Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Iva Slížková
  • Telefon: +420602750694
  • E-mail: iva.slizkova@sabris.com

IČ zadavatele: 04201523

DIČ zadavatele: CZ04201523

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Štěpán Pšenička
  • Telefon: +420737200252
  • E-mail: stepan.psenicka@sabris.com

Lhůta pro podání nabídek: 3. 4. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sabris CZ s.r.o., Pekařská 621/7, Jinonice, 155 00 Praha 5

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců společnosti Sabris CZ s.r.o. v oblasti odborného IT vzdělávání.

Seznam jednotlivých poptávaných kurzů je uveden v příloze č. 3 této Výzvy.

Specifikace jednotlivých poptávaných kurzů jsou uvedeny v příloze č. 4 této Výzvy.

Podmínky realizace

Místem realizace je ČR bez hl. m. Prahy – podrobná specifikace – viz příloha č. 3 této Výzvy
Z každého realizovaného školení zhotovitel předá odběrateli minimálně tuto dokumentaci:

Dokumentace ke vzdělávacímu kurzu
Prezenční listina
Doklad o absolvování pro každého pracovníka objednatele
Doklad potvrzující kvalifikaci školitele

Počet účastníků kurzu nepřesáhne 12.
Kurzy budou uzavřené.
Výukové hodiny jsou uvedeny v délce 60 minut.
Kurzy budou realizovány pouze v prezenční formě výuky.
Kurzy se uskuteční v rámci pracovních dnů.
Prostory pro školení zajišťuje zadavatel.
Součástí školení je jedna kompletní sada školicích materiálů. Kopírování materiálů pro jednotlivé účastníky zajišťuje zadavatel.
Předpokládaný celkový rozsah školení je 97 školících dní.
Zhotovitel je oprávněn fakturovat pouze zrealizovaná školení, ke kterým byla dodána kompletní dokumentace. Zadavatel je oprávněn zrušit školení bez udání důvodu nejpozději 14 dní před termínem zahájení školení.

Dokumentace ke vzdělávacímu kurzu

Zhotovitel ke každému vzdělávacímu kurzu dodá dokumentaci k vzdělávacímu kurzu, která obsahuje:

název vzdělávacího kurzu,
název vzdělávacího subjektu,
typ kurzu – otevřený nebo uzavřený kurz,

obsahovou strukturu vzdělávacího kurzu
popis využívaných forem vzdělávání v rámci vzdělávacího kurzu,
časovou dotaci kurzu/počet hodin výuky ve vyučovacích hodinách (vyučovací hodina má 60 minut) a délku kurzu (rozuměno přepočet časové dotace kurzu/počet hodin výuky na hodiny odpovídající délce 60 minut),
vymezení, jaký podíl docházky musí každý úspěšný absolvent minimálně splnit, pokud je takový podíl stanoven v rozsahu větším než 70 % délky daného kurzu,
výčet případných školicích (výukových) materiálů a pomůcek,
seznam doporučené studijní literatury,
způsob ověření znalostí/dovedností,
vzor dokladu o absolvování.

 

Dokumentací k obsahu vzdělávacího kurzu může být sylabus, anotace, akreditace, program kurzu, norma, vyhláška anebo jiný obdobný dokument nebo dokumenty, které budou obsahovat výše uvedené náležitosti. Pokud bude v rámci projektu realizováno více opakování (rozuměno běhů) vzdělávacího kurzu, postačuje mít dokumentaci k tomuto vzdělávacímu kurzu pouze jedenkrát.

 

Dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu musí být podepsána statutárním zástupcem externího vzdělávacího subjektu, resp. osobou oprávněnou jednat za tento subjekt.

Prezenční listiny

Každá prezenční listina musí povinně obsahovat:

registrační číslo projektu,
název aktivity,
název vzdělávacího kurzu,
kód kurzu (unikátní identifikátor)
název vzdělávacího subjektu,
místo realizace kurzu,
typ kurzu – otevřený nebo uzavřený kurz, v tomto případě vždy uzavřený
časovou dotaci kurzu/počet hodin výuky ve vyučovacích hodinách (vyučovací hodina 60 minut),
délku kurzu (rozuměno přepočet časové dotace kurzu/počtu hodin výuky na hodiny odpovídající délce 60 minut, 
termín a čas zahájení a ukončení vzdělávací aktivity za každou lekci (školicí den), uvedení přestávek, které se nezapočítávají do absolvovaných osobohodin účastníka,
jméno, příjmení lektora a podpis lektora za každou lekci (školící den),
jméno, příjmení a podpisy účastníků kurzu a počet absolvovaných osobohodin u každého účastníka za každou lekci (školicí den),
datum, jméno, příjmení a podpis statutárního zástupce externího vzdělávacího subjektu, resp. osoby oprávněné jednat za tento subjekt

 

Pokud se některá osoba účastní pouze části kurzu (tj. menšího než plánovaného počtu hodin), musí být u této osoby uveden skutečný počet absolvovaných osobohodin.

Prezenční listina (případně prezenční listiny) k vzdělávacímu kurzu může být společná pro všechny osoby, které se daného vzdělávacího kurzu zúčastnily v jednom běhu.

Doklad o absolvování

Potvrzení o absolvování u vzdělávacích kurzů musí povinně obsahovat:

název vzdělávacího subjektu,
název vzdělávacího kurzu,
jméno a příjmení účastníka kurzu,
termín zahájení a ukončení vzdělávacího kurzu, resp. den konání v případě jednodenního kurzu,
časovou dotaci/počet hodin výuky (dle dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu),
informaci, že kurz byl ukončen ověřením získaných znalostí a dovedností (v souladu s dokumentací k obsahu vzdělávacího kurzu),
jméno, příjmení a podpis lektora,
jméno, příjmení a podpis statutárního zástupce externího vzdělávacího subjektu, resp. osoby oprávněné za tento subjekt

Školící materiály a pomůcky

Školicí materiály musí odpovídat zaměření vzdělávacího kurzu. Pro každý kurz musí být specifikováno v dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu, zda a jaké školicí (výukové) materiály a pomůcky budou využity v rámci vzdělávacího kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1950000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben 2018 až únor 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Brno, Loděnice, Olomouc nebo jiné předem určené místo.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti, přičemž zadavatel stanoví následující hodnotící kritéria:

     

    Nabídková cena bez DPH (váha kritéria 100 %)

     

    Nabídková cena bez DPH

    Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídková cena dané části zakázky bude hodnocena jako celková cena za celé plnění této zakázky a jako kritérium, u něhož je nejvýhodnější minimální hodnota.

    Vzorec výpočtu za kritérium cena:

    Počet bodů = 100 x (nejnižší dosažená nabídková cena v Kč bez DPH/cena posuzované nabídky v Kč bez DPH) x váha kritéria vyjádřená desetinným číslem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku; nabídka bude zpracována v českém jazyce. Podmínkou podání nabídky v rámci tohoto zadávacího řízení je prokázání kvalifikace dodavatelem ve lhůtě podání nabídek:

     

    Základní způsobilost

    Účastník prokáže základní způsobilost doložením:

    Originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá doplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti v České republice.

    Doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky v České republice

    Doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nebyl pravomocně odsouzen a že není v likvidaci.

    K doložení výše uvedených skutečností bude použita Příloha č. 2 této Výzvy.

     

    Profesní způsobilost

    Účastník prokáže profesní způsobilost doložením:

    Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obchodné evidence.

    Dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (např. výpis ze Živnostenského rejstříku).

     

    Technická kvalifikace:

    Účastník prokáže technickou kvalifikaci doložením:

    Seznamu alespoň 2 obdobných zakázek z hlediska předmětu plnění v hodnotě min. 400 000,-Kč bez DPH za každou jednotlivou zakázku, které byly realizovány v posledních 5 letech. Plnění realizovaná v posledních 5 letech pro jednoho zákazníka se sčítají a považují se za jednu zakázku.

    Seznam bude obsahovat typ zakázky, její rozsah, dobu (měsíc a rok), místo, cenu a kontaktní osobu a kontakt na straně zadavatele. Seznam bude podepsaný zástupcem uchazeče.

    CV všech lektorů, kteří se budou na školení podílet. Každý z lektorů zapojený do realizace zakázky musí splňovat níže uvedené předpoklady pro každé poptávané školení (S1 – S17):

    Vysokoškolské vzdělání;

    Min. 5 let praktických zkušeností s předmětem školení;

    Min 5 let zkušeností s realizací školicích kurzů;

    Min. 300 odškolených hodin za poslední dva roky.

    Jeden lektor může školit více poptávaných školení. Z nabídky uchazeče však musí jasně vyplývat, pro školení jakých kurzů (S1-S17) je daný lektor navrhován.

     

    Uchazeč je povinen prokázat splnění podmínek kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. V případě, že nesplní kterékoliv kvalifikační kritérium, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů.

    Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazující splnění způsobilosti.

    Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích stran, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

    Doklady, které prokazují splnění základní způsobilost a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění způsobilosti, starší 3 měsíců.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen respektovat při zpracování své nabídky.

 

Nabídka bude zpracována v listinné podobě v (1) jednom originálu a v (1) jedné kopii. Vazba jednotlivých listů nabídky, vč. dokladů a dokumentů musí být provedena tak, aby jednotlivé listy nebylo možné z nabídky vyjímat. Listy nabídky budou označeny souvislou vzestupnou číselnou řadou. K originálu nabídky bude též přiloženo CD, na němž bude kompletní nabídka v elektronické podobě naskenovaná včetně podpisů. Nabídka musí být čitelná, bez škrtů a přepisů, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Uchazeč, jehož nabídka bude vyřazena, zadavatel vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodů zadavatel oznámí uchazeči.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla doložena ve struktuře:

Krycí list nabídky

Obsah nabídky včetně nabídkové ceny v Kč bez DPH.

Dokumenty prokazující splnění základní, profesní a technické způsobilosti

Podrobný popis a specifikace nabízeného plnění

2 návrhy smlouvy (2 podepsané návrhy smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče). Návrh smlouvy předloží uchazeč jako povinnou přílohu své nabídky. Smlouva bude obsahovat minimálně následující informace:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny

Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)

Celkovou cenu za plnění bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH

Cenu za každý jednotlivý kurz bez DPH (cena obsahuje veškeré náklady na realizaci vč. dopravy)

Platební podmínky

Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění

Místo dodání

Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu

Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem hodnocení

Ostatní (zde účastník uvede informace související s plněním zakázky, které považuje za nezbytné) – nepovinné přílohy

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za příslušnou část této veřejné zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše a sazba DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče zadávacího řízení spojené se zajištěním předmětem plnění, a to odměna lektora, cestovné, stravné a ubytování lektora, školící a podpůrné pomůcky, materiály atd.

Navýšení ceny je možno akceptovat pouze s ohledem na zvýšení zákonné sazby daně z přidané hodnoty.

Uchazeč v návrhu smlouvy rovněž předloží rozpad nabídkové ceny na cenu za jednotlivá školení bez DPH (tato cena zahrnuje veškeré náklady uchazeče (viz výše)).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat - Vzdělávání zaměstnanců Sabris CZ – Specializované IT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. Všechny součásti nabídky budou podány v jedné obálce, všechny její listy budou navzájem spojené tak, aby se zamezilo možnosti vyjmutí listů z nabídky.K originálu nabídky bude též přiloženo CD, na němž bude kompletní nabídka v elektronické podobě naskenovaná včetně podpisů.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro podávání nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

Komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat výhradně písemnou formou prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to jen v českém jazyce.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný dodavatel si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný dodavatel plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému dodavateli k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.

Zadávací lhůta činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

Otevírání doručených obálek s nabídkami se uskuteční v prostorách zadavatele ihned po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Jednání bude neveřejné.

O výsledcích výběrového řízení budou účastníci neprodleně písemně informováni (e-mailem na adresu, kterou účastníci uvedou jako kontaktní).

Zadavatel si vyhrazuje právo zadání zakázky a toto výběrové řízení před jeho ukončením zrušit i bez uvedení důvodu nebo všechny přijaté nabídky odmítnout.

V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani náhradu jakýkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení. Podané nabídky se účastníkům nevracejí, zůstávají v evidenci zadavatele pro účely zdokumentování průběhu výběrového řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7 platné od 1.1.2018), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Anywhere s.r.o., Jaselská 6, Praha 6, IČ: 27905047

    Datum podpisu smlouvy: 4. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 3. 2018
 
Aktualizováno: 24. 5. 2018