Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců – Specializované IT

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12171

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců – Specializované IT

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 3. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Sophia Solutions, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Evropská 2588/33a, 160 00 Praha 6

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jaromír Lukáš, jednatel
  • Telefon: +420777101856
  • E-mail: jaromir.lukas@sophias.cz

IČ zadavatele: 26736471

DIČ zadavatele: CZ26736471

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lucie Poláčková
  • Telefon: +420777101865
  • E-mail: lucie.polackova@sophias.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 4. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sophia Solutions, s.r.o., Evropská 2588/33a, 160 00 Praha 6

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti Sophia Solutions, s.r.o. v oblasti IT.

Zakázka je rozdělena do tří základních částí, přičemž účastníci mohou podat nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, případně na kombinaci nebo na všechny části. Je však nutné, aby účastníci nabízenou část nabídli kompletně. Jednotlivé části budou hodnoceny samostatně, proto je na každou část nutné podat samostatnou nabídku.

 

Části zakázky:

1. ČÁST: Oracle Business Intelligence

Kurzy: Tvorba reportů v Oracle BI, Administrace Oracle BI, Pokročilá administrace Oracle BI, Bezpečnost v Oracle BI,

2. ČÁST: Microsoft SQL Server 2016

Kurzy: MS SQL Server 2016 – DB pro datové sklady, MS SQL Server 2016 – Analysis Services, MS SQL Server 2016 – Data Mining, MS SQL Server 2016 – Reporting Services, MS SQL Server 2016  - Tvorba datových skladů 

3. ČÁST: SAS - SAS Visual Analytics, Visual statistics, SAS Enterprise Miner, SAS Dataflux

Detail jednotlivých částí je uveden v příloze č. 3 Výzvy.

Kurzy z jednotlivých částí zakázky budou probíhat formou uzavřených kurzů na místech uvedených v příloze č. 3 Výzvy.

Součástí nabídkové ceny jsou studijní materiály, zpracování seznamu doporučené literatury. Náklady na školící místnost, prezentační techniku, odměna a náklady lektora jsou taktéž součástí nabídkové ceny.

Podmínky:

Kurzy, které jsou uvedeny v příloze č. 3 Výzvy, budou uzavřené.

Dodavatel poskytne účastníkům školení výukové a podpůrné materiály v počtu školících osob uvedeném v příloze č. 3 Výzvy

U kurzů uvedených v jednotlivých částech zakázky budou dodrženy minimálně počty hodin výuky, které jsou uvedeny v příloze č. 3 Výzvy. Tyto počty hodin nezahrnují čas na obědovou pauzu, tudíž budou o tento čas navýšeny.

Součástí plnění je zpracování Dokumentace k obsahu kurzů, vydání certifikátu či osvědčení o absolvování kurzu.

Výukové hodiny jsou uvedeny v délce 60 minut.

Pouze prezenční forma výuky.

Kurzy se uskuteční v rámci pracovních dnů.

Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1278900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben – červen 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Plzeň, Hradec Králové, Chomutov nebo jiné předem určené místo.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti:

    Nabídková cena bez DPH (váha kritéria: 100 %)

     

    Nabídková cena bez DPH

    Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:

     

    Počet bodů = 100 x (nejnižší dosažená nabídková cena v Kč bez DPH/cena posuzované nabídky v Kč bez DPH) x váha kritéria vyjádřená desetinným číslem.

     

           Sestavení celkového pořadí:

    Vítěznou se stane nabídka toho uchazeče, který předloží nabídku s nejnižší nabídkovou cenou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku v rámci každé části zakázky, která bude zpracována v českém jazyce. Podmínkou podání nabídky v rámci tohoto zadávacího řízení je prokázání kvalifikace dodavatelem ve lhůtě podání nabídek, a to:

     

    Základní způsobilost

    Účastník prokáže základní způsobilost doložením:

    Originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá doplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti v České republice.

    Doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky v České republice

    Doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nebyl pravomocně odsouzen a že není v likvidaci.

    K doložení základní způsobilosti uchazeč použije čestné prohlášení – viz příloha č. 2 této Výzvy.

     

    Profesní způsobilost

    Účastník prokáže profesní způsobilost doložením:

    Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obchodné evidence.

    Dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (např. výpis ze Živnostenského rejstříku).

     

    Kvalifikační způsobilost realizačního týmu:

    Zadavatel má zájem na tom, aby lektoři realizující kurzy měli dostatečné zkušenosti v oblasti, ve které budou školit jednotlivé kurzy. Předmětem posouzení této způsobilosti budou tedy profesní zkušenosti lektorů zapojených do realizace zakázky. Podmínky, které Zadavatel vyžaduje pro splnění kvalifikačních předpokladů lektora/ky:

     

    Pro 1. Část: Oracle Business Intelligence

    1.  Vysokoškolské vzdělání technického zaměření

    2.  Min. 3 roky praxe v oblasti analýzy a implementace z oblasti BI a data-warehousing (pozice programátor/analytik/architekt)

    3.  Certifikace Oracle Business Intelligence – Certified Implementation Specialist

    4.  Technické dovednosti: znalost SQL/PL/SQL (Oracle), Python, znalost produktů Oracle Data Integrator, Oracle Database,Oracle BI

     

    Pro  2. Část: MS SQL Server 2016

    1.  Vysokoškolské vzdělání technického zaměření

    2.  Min. 10 let praxe v oblasti analýzy a implementace z oblasti BI a data-warehousing (pozice programátor/analytik/architekt)

    3.  Absolvované školení Microsoft BI

    4.  Technické dovednosti: znalost SQL, budování OLAP kostek, znalost produktu MS SQL Server

     

    Pro 3. Část: SAS

    1.  Vysokoškolské vzdělání technické zaměření

    2.  Min. 5 let praxe v oblasti v oblasti analýzy a implementace z oblasti BI a data-warehousing (pozice programátor/analytik)

    3.  Školení SAS – a) Zaměření na analýzu

                                  b) Zaměření na datovou kvalitu

                             c) Zaměření na detekci Fraudu na platformě SAS

    4.  Technické dovednosti: Visual Analytics SAS, znalost programovacího jazyka SQL

             

    Účastník prokáže kvalifikační způsobilost realizačního týmu doložením:

    portfolia realizačního týmu, které bude obsahovat CV osob, které se podílejí na plnění zakázky,

    prosté kopie osvědčení o absolvování požadovaných certifikací či školení jednotlivých osob podílející se na vzdělávání zaměstnanců Zadavatele.

     

    Uchazeč je povinen prokázat splnění podmínek kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. V případě, že nesplní kterékoliv kvalifikační kritérium, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů nebo písemného vysvětlení nabídky.

     

    Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazující splnění způsobilosti.

     

    Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích stran, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

     

    Doklady, které prokazují splnění základní způsobilost a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění způsobilosti, starší 3 měsíců.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen respektovat při zpracování své nabídky. V případě, že účastník nebude respektovat podmínky stanovené Výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude z výběrového řízení vyloučen.

Nabídka musí dále respektovat podmínky stanovené Výzvou a požadavky vyplývající z obecně závazných předpisů a dalších norem vztahující se k předmětu zakázky.

Nabídka bude zpracována v listinné podobě v (1) jednom originálu a v (1) jedné kopii. Vazba jednotlivých listů nabídky, vč. dokladů a dokumentů musí být provedena tak, aby jednotlivé listy nebylo možné z nabídky vyjímat. Listy nabídky budou označeny souvislou vzestupnou číselnou řadou. K originálu nabídky bude též přiloženo CD, na němž bude kompletní nabídka v elektronické podobě naskenovaná včetně podpisů. Nabídka musí být čitelná, bez škrtů a přepisů, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Uchazeč, jehož nabídka bude vyřazena, zadavatel vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodů zadavatel oznámí uchazečovi.

 

Obchodní a smluvní podmínky

Součástí této Výzvy je vzor smlouvy, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vítězem zadávacího řízení a je pro účastníka závazná. Účastník je povinen vyplnit pouze ta pole, která jsou označena „doplní účastník“. Komentář po doplnění účastník vymaže.

Součástí nabídky tedy musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce přiložena i tato plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla doložena ve struktuře:

Krycí list nabídky

Obsah nabídky včetně nabídkové ceny v Kč bez DPH. Účastník by měl uvést, zda je či není plátcem DPH.

Dokumenty prokazující splnění základní, profesní a kvalifikační způsobilosti

Podrobný popis a specifikace nabízeného plnění 2 návrhy smlouvy (2 podepsané návrhy smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče).

Ostatní (zde účastník uvede informace související s plněním veřejné zakázky, které považuje za nezbytné) – nepovinné přílohy

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za příslušnou část této veřejné zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše a sazba DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče zadávacího řízení spojené se zajištěním předmětem plnění, a to odměna lektora, cestovné, stravné a ubytování lektora, školící a podpůrné pomůcky, materiály atd.

Navýšení ceny je možno akceptovat pouze s ohledem na zvýšení zákonné sazby daně z přidané hodnoty.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat - Vzdělávání zaměstnanců – Specializované IT v rámci projektu Vzdělávání zaměstnanců Sophia Solutions, s.r.o., reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005200 “, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Všechny součásti nabídky budou podány v jedné obálce, všechny její listy budou navzájem spojené tak, aby se předešlo vyjmutím z nabídky. Návrhy smlouvy budou přiloženy zvlášť.Zadavatel požaduje nabídku dodat také na CD/DVD ve formátu „pdf“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může do každé části tohoto zadávacího řízení podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

Komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat výhradně písemnou formou prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to jen v českém jazyce.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný dodavatel si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný dodavatel plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému dodavateli k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.

Zadávací lhůta činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané účastníky ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

Otevírání doručených obálek s nabídkami se uskuteční v prostorách zadavatele ihned po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Jednání bude neveřejné.

O výsledcích výběrového řízení budou účastníci neprodleně písemně informováni (emailem na adresu, kterou účastníci uvedou jako kontaktní).

Zadavatel si vyhrazuje právo zadání zakázky a toto výběrové řízení před jeho ukončením zrušit i bez uvedení důvodu nebo všechny přijaté nabídky odmítnout.

V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani náhradu jakýkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení. Podané nabídky se účastníkům nevracejí, zůstávají v evidenci zadavatele pro účely zdokumentování průběhu výběrového řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 7 je platná od 1. 1. 2018), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1. část zakázkyObchodní firma: DATACONS s.r.o. Sídlo: Praha 4 - Hodkovičky, Na Lysinách 92/8, PSČ 14700 Identifikační číslo: 29018765 Oprávněná osoba: Ing. Čestmír Pail

    Datum podpisu smlouvy: 25. 4. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 2. část zakázkyObchodní firma: DATACONS s.r.o. Sídlo: Praha 4 - Hodkovičky, Na Lysinách 92/8, PSČ 14700 Identifikační číslo: 29018765 Oprávněná osoba: Ing. Čestmír Pail

    Datum podpisu smlouvy: 25. 4. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 3. část zakázkyObchodní firma: STYRAX Consulting, a.s. Sídlo: Praha 4 - Braník, Zelený pruh 95/97, PSČ 14000 Identifikační číslo: 28958667 Oprávněná osoba: Ing. Petr Ulč

    Datum podpisu smlouvy: 25. 4. 2018

Datum ukončení: 25. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 3. 2018
 
Aktualizováno: 3. 5. 2018