Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců v oblasti měkkých dovedností

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11841

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců v oblasti měkkých dovedností

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Advantech B+B SmartWorx s.r.o.

Sídlo zadavatele: Sokolská 71, Kerhartice, 562 04 Ústí nad Orlicí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Pospíšil
  • Telefon: +420730168045
  • E-mail: dana_sedova@advantech-bb.com

IČ zadavatele: 24148661

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Dana Šedová
  • Telefon: +420730168045
  • E-mail: dana_sedova@advantech-bb.com

Lhůta pro podání nabídek: 24. 11. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sokolská 71, Kerhartice, 562 04 Ústí nad Orlicí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem poskytovaných služeb je realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých dovedností určených pro zaměstnance zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1350000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden 2018 - Únor 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Ústí nad Orlicí

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena za 1 osobohodinu – 45% - zadavatel bude hodnotit výši nabídkové ceny za 1 osobohodinu poskytovaného vzdělávání a za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. 
  • Kvalita a zkušenosti - 35% -

    A.zadavatel bude hodnotit reference dodavatele, tzn., že jako výhodnější bude označena nabídka, kde účastník poskytne více referenčních zakázek v seznamu významných služeb. Za nejnižší hranici je považována hodnota 5 významných služeb v oblasti školení měkkých dovedností obdobného rozsahu a obsahu jako je předmět zakázky, v min. hodnotě 400 000,- Kč bez DPH, za každou další významnou službu, přičemž objednatelé služeb se nebudou opakovat, přidělí hodnotící komise 2 body.

    B.Zadavatel bude hodnotit kvalitu osob školitelů:

     

    a)lektor č. 1 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde lektor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

    b)lektor č. 2 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde lektor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

    c)lektor č. 3 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde koordinátor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

    d)lektor č. 4 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde lektor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

    e)lektor č. 5 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde lektor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

  • Organizace vzdělávání 20%. V rámci tohoto kritéria bude hodnocen popis organizačního zajištění/činností dodavatele před realizací školení (analýza potřeb), v rámci školení a po školení z pohledu jednotlivých fází realizace.

    A.Forma analýzy potřeb před konáním jednotlivých školení bude hodnocena takto:

    a)formou osobních pohovorů - „vzorek účastníků z dané tréninkové skupiny“ + lektor + zástupce personálního oddělení zadavatele (max. 60 bodů)

    b)formou písemného dotazníku zaslaného účastníkům a osobně se zástupcem HR (max. 30 bodů)

    c)formou elektronického dotazníku zpřístupněného účastníkům kurzů na webovém portálu (max. 20 bodů)

    d)telefonicky se zástupcem personálního oddělení zadavatele (max. 10 bodů)

     

                  B.  Forma podání zpětné vazby zadavateli ohledně úspěšnosti vzdělávací  aktivity bude hodnocena takto:

    a)formou písemné hodnotící zprávy individuálně na každého účastníka absolvovaného kurzu včetně doporučení dalšího rozvoje (max. 70 bodů)

    b)formou skupinové písemné hodnotící zprávy a doporučení dalšího rozvoje (max. 20 bodů)

    c)formou elektronického dotazníku zpřístupněného absolventům kurzů na webovém portálu (max. 10 bodů)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Splnění základní způsobilosti.
    Splnění profesní způsobilosti předložením dokladu o oprávnění podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
    Splnění technické způsobilosti předložením

    seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem, kdy předmět poskytovaných služeb odpovídá svým rozsahem a povahou předmětu zakázky.  Minimální úrovní je předložení seznamu alespoň 5 významných služeb poskytnutých alespoň 5 odlišným subjektům, kterým byly poskytnuty služby školení v oblasti měkkých dovedností za dobu posledních 3 let ve výši minimálně 400 000,- Kč bez DPH.
    realizačního týmu dodavatele. Účastník v nabídce předloží seznam členů realizačního týmu v tomto rozsahu nejméně 5 lektorů pro oblast vzdělávání měkkých dovedností:

    Účastník ve své nabídce předloží seznam nejméně 5 lektorů, jejich dosaženého vzdělání a praxe. Minimální úrovní je: ukončené VŠ vzdělání v oboru andragogika, minimálně 5 let praxe v oblasti vzdělávání dospělých; nebo ukončené jiné vysokoškolské vzdělání a zároveň certifikovaný kurz dokládající vzdělání v oblasti vzdělávání měkkých dovedností a minimálně 5 let lektorské praxe v oblasti vzdělávání měkkých dovedností, nebo ukončené SŠ vzdělání, zároveň certifikovaný kurz v oblasti vzdělávání měkkých dovedností a současně 10 let lektorské praxe v oblasti vzdělávání měkkých dovedností. Přičemž každý z lektorů se podílel na minimálně 2 významných službách uvedených v seznamu.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů
Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek. Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.
Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

krycí list nabídky - Příloha č. 1 s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku;
dokumenty prokazující splnění základní, profesní způsobilosti a technické kvalifikace, možné využít - Příloha č. 2 Výzvy
vyplněný návrh smlouvy zadavatele dle Přílohy č. 5, který bude obsahovat platební a obchodní podmínky. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče;
vyplněnou cenovou tabulku  - Příloha č. 4 Výzvy
ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Pro účely hodnocení nabídky určí Dodavatel také nabídkovou cenu za osobohodinu v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy. Tato nabídková cena musí korespondovat s výslednou cenou v Příloze č.4 Cenová tabulka.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EDUPRESS s.r.o., Podolská 103/126, 147 00 Praha 4, IČ: 021 62 890, Vilém Hodulák

    Datum podpisu smlouvy: 2. 1. 2018

Datum ukončení: 2. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 11. 2017
 
Aktualizováno: 11. 1. 2018