- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TOMGAST Czech Republic s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11330
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TOMGAST Czech Republic s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 7. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: TOMGAST Czech Republic s.r.o.
Sídlo zadavatele: Bohumínská 1876/2, 735 06, Karviná – Nové Město
- Jméno: Pavel Swaczyna
- Telefon: +420603454514
- E-mail: pswaczyna@tomgast.cz
IČ zadavatele: 27765938
DIČ zadavatele: CZ27765938
- Jméno: Ing. Martin Ambrůz
- Telefon: +420724121591
- E-mail: ambruz@innovuj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 8. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: INNOVA Int. s.r.o., Rudná 847/10, 703 00 Ostrava – Vítkovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
- název vzdělávacího kurzu,
- název vzdělávacího subjektu,
- typ kurzu – otevřený nebo uzavřený kurz,
- obsahovou strukturu vzdělávacího kurzu
- využívané formy vzdělávání v rámci vzdělávacího kurzu a jejich časovou dotaci/počet hodin výuky (s uvedením, zda má vyučovací hodina 60), tj. detail k podporovanému vzdělávání (např. teoretická a praktická část vzdělávacího kurzu)
- časovou dotaci kurzu/počet hodin výuky ve vyučovacích hodinách (s uvedením, zda má vyučovací hodina 60) a délku kurzu (rozuměno přepočet časové dotace kurzu/počet hodin výuky na hodiny odpovídající délce 60 minut
- vymezení, jaký podíl docházky musí každý úspěšný absolvent minimálně splnit, pokud je takový podíl stanoven v rozsahu větším než 70 % délky daného kurzu, o výčet případných školicích (výukových) materiálů a pomůcek,
- seznam doporučené studijní literatury,
- způsob ověření znalostí/dovedností
- Dále dodavatel doloží školicí (výukové) materiály a pomůcky
S ohledem na různá zaměření kurzů nejsou závazné požadavky na obsah, podobu nebo vzhled školicích (výukových) materiálů a pomůcek, v kurzu nemusí být využity žádné školicí (výukové) materiály a pomůcky. Dodavatel je však povinen specifikovat v dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu, zda a jaké školicí (výukové) materiály a pomůcky budou využity v rámci vzdělávacího kurzu.
Povinné prvky vizuální identity OPZ:
Povinné prvky vizuální identity OPZ jsou ke stažení na portálu www.esfcr.cz.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 560000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od podpisu smlouvy až do 15. 3. 2019 dle harmonogramu, který bude dojednán na počátku plnění.
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory zadavatele nebo prostory zajištěné dodavatelem dle požadavků uvedených v příloze č. 3 Výzvy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium hodnocení
- Hodnocení nabídek provede hodnotící komise jmenovaná zadavatelem podle základního hodnotícího kritéria, kterým je ekonomická výhodnost nabídky. Nabídky budou hodnoceny podle nejnižší nabídkové ceny.
Metoda vyhodnocení
- Bude hodnocena výše předložené celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel prokáže svou kvalifikaci předložením:
- dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; zadavatel doporučuje obor živnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, případně výpis ze živnostenského rejstříku, ze kterého toto oprávnění vyplývá (prostá kopie);
- čestného prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (prostá kopie) – viz PŘÍLOHA Č. 2 Výzvy;
- osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci členů realizačního týmu dodavatele v rámci plnění předmětu zakázky – dodavatel předloží v prosté kopii originály životopisů členů realizačního týmu (lektorů, kteří budou realizovat jednotlivé vzdělávací aktivity), z nichž bude zřejmé, že tyto osoby budou splňovat níže stanovené kvalifikační požadavky:
a) lektoři kurzů v oblasti Měkkých a manažerských dovedností:
- minimálně 5letá praxe v oblasti výuky kurzů v oblasti Měkkých a manažerských dovedností
- prokazatelná lektorská zkušenost
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
b) lektoři kurzů v oblasti Účetních, ekonomických a právních kurzů
- minimálně 3letá praxe v oblasti výuky kurzů v oblasti Účetních, ekonomických a právních kurzů
- prokazatelná lektorská zkušenost
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
c) lektoři kurzů v oblasti Obecných IT kurzů
- minimálně 3letá praxe v oblasti výuky kurzů v oblasti IT kurzů
- prokazatelná lektorská zkušenost
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Nabídka bude předložena v jednom originálním vyhotovení s podpisem oprávněného zástupce dodavatele. Jednotlivé listy (části) nabídky budou pevně spojeny tak, aby bylo zabráněno případné ztrátě jakékoli součásti nabídky, zároveň však musí spojení respektovat snadnou čitelnost a manipulaci ze strany členů hodnotící komise. Za pevné spojení je považováno spojení nabídkových listů v levém horním rohu (sešívačkou nebo provázkem) včetně přelepky (přes spoj nebo provázek) s razítkem a podpisem oprávněného zástupce dodavatele.
Členění nabídky:
a/ Krycí list nabídky – viz PŘÍLOHA 1 Výzvy
b/ Plná moc či pověření, je-li relevantní (vyžadováno v případě, že za uchazeče jedná osoba, která není uvedena v obchodním rejstříku jako statutární orgán a jedná na základě pověření či plné moci)
c/ Živnostenské oprávnění
d/ Čestné prohlášení dodavatele – viz PŘÍLOHA 2 zadávací dokumentace
e/ Životopisy členů realizačního týmu
f/ Vlastní návrh smlouvy v souladu s obchodními požadavky zadavatele podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele nebo za dodavatele
g/ Cenová kalkulace viz PŘÍLOHA 4
Nabídka nesmí obsahovat žádné opravy, či přepisy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Jednotlivé listy nabídky včetně všech příloh musí být pevně spojeny do jednoho celku, aby tak bylo zabráněno neoprávněné manipulaci s dokumentem.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč je povinen ve svém návrhu smlouvy stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách bez DPH, DPH a cenu včetně DPH.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady uchazeče, nutné k realizaci předmětu veřejné zakázky, včetně potřebných dodávek a prací, potřebných k realizaci předmětu veřejné zakázky. Jedná se zejména o:
- veškeré náklady spojené s organizací školení (domlouvání termínů, schůzky se zadavatelem, jednání ohledně obsahových stránek kurzů se zadavatelem apod.);
- veškeré náklady spojené se zajištěním školících prostor a technického vybavení;
- veškeré náklady na realizaci školení spojené s náklady na lektora;
- studijní materiály;
- prezenční listiny, osvědčení pro každého absolventa kurzu, pořízení fotografií, hodnotící dotazníky, závěrečná zpráva lektora, které budou poskytovat zpětnou vazbu ze školení a případně další pomůcky pro výuku.
Nabídková cena bude definována jako nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů, rizik, zisku a finančních vlivů. Pozdější navýšení nabídkové ceny není možné.
Součástí každé nabídky bude přehledná cenová kalkulace, ze které budou zřejmé tyto informace:
- Název všech kurzů dle zadávacích podmínek
- Cena celkem bez DPH za každý kurz
- Částka DPH za každý kurz
- Cena celkem s DPH za každý kurz
- Celková cena za provedení všech kurzů
Tabulka pro cenovou kalkulaci ve formátu .xls (Excel) je PŘÍLOHOU 4 této výzvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Elektronické předložení nabídek není přípustné.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní podmínky:
V nabídce dodavatele bude obsažen návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou. Tento návrh smlouvy bude respektovat obsah této zadávací dokumentace a bude obsahovat veškeré níže uvedené požadavky zadavatele, přičemž zbývající obsah smlouvy nebude s níže uvedenými požadavky v rozporu:
- Označení smluvních stran.
- Vymezení předmětu plnění včetně místa plnění - podrobný popis poskytovaného plnění včetně definice školící aktivity.
- Podrobný popis konkrétního kurzu v souladu s požadavky zadavatele definovanými touto zadávací dokumentací.
- Rozsah školících aktivit.
- Zahájení plnění zakázky dnem podpisu smlouvy, ukončení plnění zakázky 15. 3. 2019.
- Místo plnění.
- Cenu ve struktuře: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Ujednání, že cena je konečná a nepřekročitelná, obsahující veškeré náklady dodavatele s poskytováním služeb dle vzdělávacích aktivit, součástí faktury bude soupis poskytnutých vzdělávacích služeb (včetně uvedení konkrétních dní). Na faktuře bude dále uvedeno, že se jedná o fakturaci za poskytnuté služby v rámci projektu "Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TOMGAST Czech Republic s.r.o." s registračním číslem CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004270. Splatnost faktur 60 dnů od data prokazatelného doručení faktury.
Následující ustanovení:
- Změna smlouvy je možná pouze uzavřením písemného dodatku ke smlouvě podepsaného oběma smluvními stranami.
- V případě změny osob v realizačním týmu v rámci plnění zakázky bude tato změna podléhat schválení ze strany objednavatele. Osoba realizačního týmu, prostřednictvím které je prokazována kvalifikace, může být nahrazena pouze osobu s minimálně shodnou kvalifikací.
Další podmínky:
- Dodavatel je svou nabídkou vázán po dobu 90 dnů. Lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Prvním třem vybraným uchazečům s nejvýhodnějšími nabídkami se tato lhůta může prodloužit o dalších 30 dnů, ve kterých bude uzavřena příslušná smlouva.
- Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky.
- Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká právní vztah.
- Zadavatel nebude dodavatelům hradit žádné náklady spojené s účastí v zadávacím řízení. Tyto náklady nesou dodavatelé sami.
- Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené dodavatelem v nabídce.
- Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit termín realizovaných prací, které budou obsahem zakázky.
- Dodavatel, v případě pokud bude jeho nabídka vybrána jako nejvhodnější a bude s ním uzavřena smlouva na plnění předmětu veřejné zakázky, souhlasí se zveřejněním obsahu smlouvy v návaznosti na povinnost zadavatele dle z. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění. Dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Vybraný dodavatel bere na vědomí, že je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je hrazena zakázka, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po celou dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- PŘÍLOHA Č. 1 - ZÁVAZNÝ KRYCÍ LIST NABÍDKY.doc (10. 7. 2017 13:32)
- PŘÍLOHA Č. 2 - PROHLÁŠENÍ UCHAZEČE.doc (10. 7. 2017 13:32)
- PŘÍLOHA Č. 3 - OBSAHY VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT.docx (10. 7. 2017 13:32)
- PŘÍLOHA Č. 4 - KALKULACE.docx.xlsx (10. 7. 2017 13:32)
- Výzva k podání nabídek - podepsaná.pdf (10. 7. 2017 13:32)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 - podepsaná.pdf (25. 7. 2017 20:03)
- VYSVĚTLENÍ Č. 1 - Výzva k podání nabídek - Tomgast - znění dle vysvětlení č. 1.pdf (25. 7. 2017 20:03)
- VYSVĚTLENÍ Č. 1 - PŘÍLOHA Č. 3 - OBSAHY VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT - znění dle vysvětlení č. 1.pdf (25. 7. 2017 20:03)
- Oznámení rozhodnutí o vyloučení uchazeče_ACCON human resources managemen....pdf (24. 8. 2017 13:14)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (30. 8. 2017 13:02)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.