Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění stavebních prací v DS Fafík

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10728

Název zakázky: Zajištění stavebních prací v DS Fafík

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 4. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Univerzita Karlova v Praze. Farmaceutická fakulta v Hradci Králové

Sídlo zadavatele: Ak. Heyrovského 1203, 500 05 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: doc. PharmDr. Tomáš Šimůnek, Ph.D., tel. 495 067 200, simunekt@faf.cuni.cz

IČ zadavatele: 00216208

DIČ zadavatele: CZ00216208

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Luděk Váša
  • Telefon: +420 731 436 063
  • E-mail: vasal@faf.cuni.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 5. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele: Univerzita Karlova v Praze. Farmaceutická fakulta v Hradci Králové,OSREP - Ing. Luděk Váša, Ak. Heyrovského 1203, 500 05 Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Účelem této veřejné zakázky je uzavření smlouvy na zajištění stavebních prací v nově zřizované dětské skupině zadavatele. Prostory jsou pronajaté v Podnikatelském centru, ul. Hradecká 1151, 500 03 Hradec Králové. Jde o bytovou jednotku v panelovém domě (Příloha č. 1 – Půdorys DS a náčrt prací Výzvy), kde je třeba vytvořit sociální zařízení pro malé děti ve věku cca (1) 2 – 6 let, dále připravit přípojky pro budoucí kuchyňku (instalace elektro, vodu a odpad), položit podlahovou krytinu a vymalovat.

Bližší podrobnosti viz Příloha č. 1 - Půdorys DS a náčrt prací a Příloha č. 2 Výkaz výměr Výzvy.

Projekt je spolufinancován z OP Zaměstnanost, název projektu: Vybudování a provoz dětské skupiny v HK, reg. č. CZ.03.1.51/0.0/0.0/15_035/0002168.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 150000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předání zadavatelem/převzetí dodavatelem staveniště proběhne do pěti dnů od podpisu smlouvy. Stavební práce začnou do pěti dnů od převzetí staveniště. Dokončení stavebních prací, včetně předání stavby zadavateli bude realizováno do 30. 6. 2016.

Místo dodání / převzetí plnění:
Podnikatelské centrum, ul. Hradecká 1151, 500 03 Hradec Králové

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena plnění bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele;viz příloha č. 3 Krycí list a čestné prohlášení Výzvy.· Doklad o oprávnění k podnikání(např. výpis ze živnostenského rejstříku)- prostá kopie.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.Více viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ ve verzi č. 3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zadáno

Pořadí hodnocených nabídek: Vybraný dodavatel: Dvořák – Karlík s.r.o., IČ 28825870, sídlo Dudychova 298, 534 01 Holice, osoba oprávněná jednat jménem dodavatele Ing. Monika Dvořáková

Datum ukončení: 27. 5. 2016

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 4. 2016
 
Aktualizováno: 7. 6. 2016