- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro DAGRO Plzeň s.r.o. v plzeňském kraji
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10786
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro DAGRO Plzeň s.r.o. v plzeňském kraji
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 8. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: DAGRO Plzeň s.r.o.
Sídlo zadavatele: Bezručova 153/9, Plzeň, 301 00
- Jméno: Jiří Sieger, Telefon: 603 867 266, E-mail: sieger@dagro.cz
IČ zadavatele: 49789872
DIČ zadavatele: CZ49789872
- Jméno: Linda Vítová
- Telefon: 604 994 284
- E-mail: vitova@dagro.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 8. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Libušínská 80, Plzeň – Božkov, 326 00
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 873448,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (3. 8. 2016 10:11)
- Oznámení o výsledku hodnocení výběru_Dagro.docx (17. 8. 2016 09:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521
Datum ukončení: 16. 9. 2016
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost DAGRO Plzeň s.r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
VA 1: Akreditovaný kurz vedoucí provozu – Mistr/Mistrová Rozsah: 122h (po 45 minutách) Počet účastníků a počet skupin: 6 v jedné skupině Cíl: Certifikace 6 vedoucích pracovníků v oblasti řízení výroby. Záměrem je sjednotit znalosti vedoucích pracovníků a prokázat odbornou kvalifikaci pro odběratelské audity u třech stávajících a třech nově příchozích zaměstnanců.
Obsah: • Vedoucí provozu a jeho role • Role mistra ve výrobě • Komunikační a prezentační dovednosti • Zaškolování zaměstnanců • Personalistika pro výrobně-vedoucí pracovníky první linie • Plánování výroby a jednotlivých směn • Rozhodování o personálním obsazení směn • Vedení a motivace pracovníků • 5S a lean manufacturing
Cílová skupina: mistr výroby, vedoucí výroby, asistent pro výrobu a logistiku, pomocný mistr výroby
VA 2: Optimalizace logistických procesů se zaměřením na systém INTRASTAT a INCOTERMS Rozsah: 22,5h (po 60 minutách) Počet účastníků a počet skupin: 4 v 1 skupině Cíl: Proškolení našich 4 nových zaměstnanců v optimalizaci logistických procesů se zaměřením na systém INTRASTAT a INCOTERMS.
Obsah:
Cílová skupina: referent logistiky, logistik, vedoucí logistiky
VA 3: Školení metod APQP a PPAP pro nové zaměstnance Rozsah: 22,5h (po 60 minutách) Počet účastníků a počet skupin: 4 v 1 skupině Cíl: Cílem plánovaného školení metod APPQP a PPAP pro nově nastoupivší zaměstnance je zajistit vysokou kvalitu našich výrobků, která je nezbytným předpokladem pro úspěšné působení v automotive odvětví. Doložení jejich prokazatelné kvalifikace je podmínkou našich nových partnerů.
Obsah:
Cílová skupina: technik kvality, vedoucí výroby, manažer řízení projektů
VA 4: FMEA Rozsah: 15h (po 60 minutách) Počet účastníků a počet skupin: 5 v jedné skupině Cíl: Vyškolit zaměstnance v zavedení a řízení FMEA (Failure Mode and Effects Analysis)
Obsah:
Cílová skupina: technik kvality, logistik, mistr výroby, vedoucí výroby
VA 5: Školení interních auditorů VDA 6.3 Rozsah: 30h (po 60 minutách) Počet účastníků a počet skupin: 5 v jedné skupině Cíl: Kvalifikace pracovníků v souladu s normami VDA 6.3. Pomocí praktických cvičení si ověří požadavky normy, která jsou zaměřena na přípravu interních auditů ve smyslu postupů VDA 6.3.
Obsah:
Cílová skupina: technik kvality, vedoucí výroby, kontrolor kvality, manažer řízení projektů
VA 6: Školení technologie autočalounictví Rozsah: 75h (po 60 minutách) Počet účastníků a počet skupin: 25 (ve třech skupinách) Cíl: Naučit nové operátory výroby pracovní postupy autočalounictví. Ty spočívají v/ve:
Obsah:
Cílová skupina: operátor výroby |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální cena celkem 873.448 Kč (bez DPH)
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
VA1: 1.9. – 31.12. 2016 VA2: 1.9. – 31.12. 2016 VA3: 1.9. – 31.12. 2016 VA4: 1.9. – 31.12. 2016 VA5: 1.9. – 31.12. 2016 VA6: 1.9. – 31.12. 2016 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Libušínská 80, Plzeň – Božkov, 326 00 |
Hodnotící kritéria |
|
Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii.
Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit:
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat.
Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 400.000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být:
Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:
VA 2: Optimalizace logistických procesů se zaměřením na systém INTRASTAT a INCOTERMS -Životopis lektora, ze kterého bude vyplývat znalost celních předpisů VA 3: Školení metod APQP a PPAP pro nové zaměstnance -Certifikát lektora osvědčující znalost APQP -Certifikát lektora osvědčující znalost PPAP VA 4: FMEA -Certifikát lektora osvědčující znalost FMEA VA 6: Školení technologie autočalounictví -Certifikát lektora osvědčující znalost normy ISO 16949 Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží úředně ověřený překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).
Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.