- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro HP – Pelzer s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11339
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro HP – Pelzer s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 7. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: HP – Pelzer s.r.o.
Sídlo zadavatele: Pod Kyjovem 349/18, 322 00 Plzeň – Radčice
- Jméno: Mgr. Vladimír Malík
- Telefon: +420378215198
- E-mail: v.malik@pelzer-plzen.cz
IČ zadavatele: 40524604
DIČ zadavatele: CZ40524604
- Jméno: Ing. Radka Cafourková
- Telefon: +420378215131
- E-mail: r.cafourkova@pelzer-plzen.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 7. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Pod Kyjovem 478/18, 322 00 Plzeň – Křimice
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1110500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek HP Pelzer_final.pdf (12. 7. 2017 10:55)
- DČ1_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.docx (7. 8. 2017 08:47)
- DČ2_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.docx (8. 8. 2017 08:58)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_DČ 1.doc (10. 10. 2017 14:07)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_DČ 2.doc (10. 10. 2017 14:07)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1082600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521, Mgr. Pavel Procházka
Datum podpisu smlouvy: 5. 10. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521, Mgr. Pavel Procházka
Datum podpisu smlouvy: 28. 9. 2017
Datum ukončení: 5. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.