- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro Vibracoustic CZ, s.r.o. III
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13035
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Vibracoustic CZ, s.r.o. III
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 10. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Vibracoustic CZ, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nad Jatkami 3562, 276 01 Mělník
- Jméno: Simona Žabková
- Telefon: +420774600347
- E-mail: simona.zabkova@vibracoustic.com
IČ zadavatele: 26429471
DIČ zadavatele: CZ26429471
- Jméno: Simona Žabková
- Telefon: +420774600347
- E-mail: simona.zabkova@vibracoustic.com
Lhůta pro podání nabídek: 22. 10. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 496000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (10. 10. 2019 07:46)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (15. 10. 2019 17:05)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 3.docx (22. 10. 2019 12:13)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 1.docx (22. 10. 2019 12:13)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 2.docx (22. 10. 2019 12:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí část 3_Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 30. 10. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí část 2_Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 13. 11. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí část 1_Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 18. 12. 2019
Datum ukončení: 18. 12. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.