- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro zaměstnance skupiny Řempo a Tradetex
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11264
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro zaměstnance skupiny Řempo a Tradetex
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 6. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Ing. Miroslav Kurka
Sídlo zadavatele: Orlová – Lutyně, U Centrumu 749, 735 14
- Jméno: Ing. Karel Kratochvíl
- Telefon: +420737207509
- E-mail: karel.kratochvil@tradetex.cz
IČ zadavatele: 10609032
- Jméno: Ing. Karel Kratochvíl
- Telefon: +420737207509
- E-mail: karel.kratochvil@tradetex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 6. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Ing. Miroslav Kurka, 735 14 Orlová – Lutyně, U Centrumu 749
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem poskytovaných služeb bude realizace vzdělávání zaměstnanců zadavatele v oblasti měkkých dovedností formou externích vzdělávacích kurzů na míru.
Celkový počet zaměstnanců zapojených do podnikového vzdělávání je 75 osob, celkový rozsah poskytovaných služeb 2960 osobohodin.
Rozpis počtu osob pro jednotlivé kurzy je uveden v příloze č. 3 VýzvyPředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1300000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Červenec 2017 – prosinec 2017
Místo dodání / převzetí plnění: Pobočky Tradetex a Řempo – celkem 5 míst plnění,
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena za osobohodinu 45%
- Kvalifikace a zkušenosti 35%
- Organizace školení 20%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění základní způsobilosti.
Splnění profesní způsobilosti předložením dokladu o oprávnění podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
Splnění technické způsobilosti předložením
seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem, kdy předmět poskytovaných služeb odpovídá svým rozsahem a povahou předmětu zakázky.Minimální úrovní je předložení seznamu alespoň 5 významných služeb poskytnutých alespoň 5 odlišným subjektům, kterým byly poskytnuty služby školení v oblasti měkkých dovedností za dobu posledních 3 let ve výši minimálně 400 000,- Kč bez DPH.
realizačního týmu dodavatele. Účastník v nabídce předloží seznam členů realizačního týmu v tomto rozsahu 1 osoba hlavního lektora a koordinátora a nejméně 5 lektorů pro oblast vzdělávání měkkých dovedností:
účastník ve své nabídce určí osobu hlavního lektora, který bude odpovědný za vedení realizace příslušných kurzů, prokáže, že je dostatečně kvalifikovaný. Minimální úrovní je: ukončené VŠ vzdělání pedagogické, a minimálně 10 let školitelské praxe v oblasti vzdělávání měkkých dovedností; nebo ukončené VŠ vzdělání psychologické nebo humanitní a minimálně 12 let školitelské praxe v oblasti vzdělávání měkkých dovedností; Přičemž hlavní lektor se podílel na minimálně 3 významných službách uvedených v seznamu.
Účastník ve své nabídce předloží seznam nejméně 5 lektorů, jejich dosaženého vzdělání a praxe. Minimální úrovní je: ukončené VŠ vzdělání v oboru andragogika, minimálně 5 let praxe v oblasti vzdělávání dospělých; nebo ukončené jiné vysokoškolské vzdělání a zároveň certifikovaný kurz dokládající vzdělání v oblasti vzdělávání měkkých dovedností a minimálně 5 let lektorské praxe v oblasti vzdělávání měkkých dovedností, nebo ukončené SŠ vzdělání, zároveň certifikovaný kurz v oblasti vzdělávání měkkých dovedností a současně 10 let lektorské praxe v oblasti vzdělávání měkkých dovedností. Přičemž každý z lektorů se podílel na minimálně 2 významných službách uvedených v seznamu.
Dodavatel prokáže splnění způsobilosti a kvalifikace předložením čestného prohlášení o splnění způsobilosti a kvalifikace dle požadavků zadavatele podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Lze využít přílohu č. 2 Výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:
krycí list nabídky dle Přílohy č. 1 s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku;
dokumenty prokazující splnění základní, profesní způsobilosti a technické kvalifikace, možné využít přílohu č. 2 Výzvy
vyplněný návrh smlouvy zadavatele dle Přílohy č. 5, který bude obsahovat platební a obchodní podmínky. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče;
vyplněnou cenovou tabulku, která je přílohou č. 4 Výzvy
ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.
zadavatel bude hodnotit výši nabídkové ceny za 1 osobohodinu poskytovaného vzdělávání a za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 20170616_Výzva k podání nabídky_školení Kurka_final.pdf (19. 6. 2017 10:48)
- 20170614_Priloha_c_4_cenova_tabulka_Kurka.xlsx (19. 6. 2017 10:48)
- 20170614_Příloha č. 1_krycí list nabídky.docx (19. 6. 2017 10:48)
- 20170614_Priloha_c_2_čestné prohlášení_Kurka.docx (19. 6. 2017 10:48)
- 20170619_Příloha_č._3_specifikace_vzdělávacích_kurzů_final_Tradetex.docx (19. 6. 2017 11:36)
- 20170619_Příloha_č._5_RÁMCOVÁ SMLOUVA_KURKA.docx (19. 6. 2017 11:36)
- 20170626_Vysvětlení zadávací dokumentace č.1_Kurka podepsané.pdf (27. 6. 2017 10:36)
- 20170627_Vysvětlení zadávací dokumentace č.2_Kurka podepsané.pdf (28. 6. 2017 16:43)
- 20170725_Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (31. 7. 2017 09:22)
- 20170807_Výsledek výzvy - oznámení o podpisu smlouvy_Kurka.pdf (7. 8. 2017 21:38)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.