- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
ZPRACOVÁNÍ PASPORTŮ VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ PRO OBCE ČERNÝ DŮL, HORNÍ MARŠOV A MLADÉ BUKY
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13528
Název zakázky: ZPRACOVÁNÍ PASPORTŮ VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ PRO OBCE ČERNÝ DŮL, HORNÍ MARŠOV A MLADÉ BUKY
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 7. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0010100 V rámci SOVK myslíme strategicky! příjemce: Svazek obcí Východní Krkonoše
Název/obchodní firma zadavatele: Svazek obcí Východní Krkonoše (SOVK)
Sídlo zadavatele: Národní 199, 541 01 Trutnov
- Jméno: Mgr. Tomáš Eichler, předseda SOVK
- Telefon: +420499803301
- E-mail: eichler@trutnov.cz
IČ zadavatele: 71188371
- Jméno: Magdaléna Bičová
- Telefon: +420774878811
- E-mail: repo@repo-rp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 8. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele, Národní 199, 541 01 Trutnov
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky malého rozsahu je zpracování pasportů veřejného osvětlení pro členské obce Svazku obcí Východní Krkonoše - Černý Důl, Horní Maršov a Mladé Buky. Pasport bude zpracován v souladu s požadavky zadavatele, tj. v rozsahu dle příloh č. 1 - Závazného návrhu Smlouvy o dílo a č. 2 - Specifikace předmětu plnění, které jsou nedílnou součástí této výzvy. Součástí poskytovaných služeb bude pravidelná roční aktualizace po dobu 5 let, kterou účastník zahrne do předkládané cenové nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 700000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dokončení a předání díla: nejpozději do 30. 11. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání je sídlo objednatele na adrese Národní 199, 541 01 Trutnov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky. Zadavatel bude ekonomickou výhodnost nabídek hodnotit podle nejnižší nabídkové ceny, uvedené v čl. IV. předložené smlouvy.
Parametrem pro hodnocení je nabídková cena včetně DPH.
Nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny sestupně od nejnižší po nejvyšší. Nabídka účastníka s nejnižší nabídkovou cenou bude hodnocena jako vítězná.
Hodnocení nabídek může být provedeno před jejich posouzením. V takovém případě se provede posouzení nabídky pouze u účastníka, se kterým má být dle provedeného hodnocení uzavřena smlouva.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost bude prokázána předložením čestného prohlášení účastníka o splnění základní způsobilosti v rozsahu dle přílohy č. 4 této výzvy.
Profesní způsobilost prokáže účastník předložením:
dokladu o oprávnění k podnikání (výpis z živnostenského rejstříku či živnostenský list), v rozsahu odpovídajícím předmětu této veřejné zakázky, tj. Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud právní předpisy zápis do takové evidence vyžadují
Technickou kvalifikaci prokáže účastník předložením seznamu významných služeb obdobného plnění poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Ze seznamu významných služeb musí být patrné splnění níže vymezené úrovně kvalifikačního předpokladu:
alespoň 2 (slovy: dvě) služby obdobného plnění, jako je předmět veřejné zakázky (zpracování pasportu veřejného osvětlení) v minimální hodnotě 100 tis. Kč bez DPH za každou z poskytnutých služeb za uplynulých 36 měsíců.
Seznam významných služeb účastník předloží v podobě tabulky, kde strukturovaně uvede následující:
identifikaci objednatele,
cenu významné služby, dobu realizace významné služby,
kontakt na osobu, u které lze ověřit splnění požadavků zadavatele.
Doklady o kvalifikaci předkládají účastníci zadávacího řízení ve svých nabídkách v kopiích.
Zadavatel si může v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů o kvalifikaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré informace, které uvádí účastník v nabídce a při jakékoli komunikaci se zadavatelem (zejména vysvětlení nabídky), musí odpovídat skutečnosti. V případě, že tento požadavek zadavatele nebude dodržen, bude nabídka, která tyto požadavky nesplňuje, vyřazena.
V případě, že zadavatel zjistí nedodržení tohoto požadavku až po uzavření smlouvy, resp. v průběhu plnění veřejné zakázky malého rozsahu, vyhrazuje si právo odstoupit od smlouvy a vymáhat náhradu škody a smluvní pokutu dle příslušných ustanovení smlouvy.
Za tímto účelem si zadavatel vyhrazuje právo jakoukoli informaci uvedenou účastníkem v nabídce, popř. jeho dodatečném vysvětlení, ověřit.
Účastník může předložit pouze jednu nabídku. Nabídka bude předložena ve dvou vyhotoveních, a to v originále a v kopii, v písemné formě a v českém jazyce. Nabídka bude zároveň obsahovat nepřepisovatelný nosič dat např. CD – R (nebo jiné paměťové médium) s požadovanými dokumenty (viz čl. 3 této výzvy).
Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Listy nabídky budou zajištěny proti neoprávněné manipulaci. Nabídka bude podána v neprůhledné obálce, uzavřené či zapečetěné způsobem, kterým bude vyloučena možná manipulace s obsahem obálky bez jejího porušení.
Nabídka bude podána na adrese pro podání nabídek. Nabídku je možné doručit osobně, prostřednictvím držitele poštovní licence či kurýrní službou do podatelny v sídle zadavatele tak, aby byla doručena ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídku není možné doručit elektronicky nebo prostřednictvím datových schránek.
Účastník použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto požadavků pro zpracování nabídky:
A) Obsah nabídky. Nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol).
B) Krycí list nabídky. Pro sestavení krycího listu nabídky účastník zadávacího řízení použije přílohu č. 3 této výzvy – Krycí list nabídky.
C) Smlouva a její přílohy. Pro doložení smlouvy a jejích příloh do nabídky bude účastník postupovat dle této výzvy.
Pokud jedná jménem či za účastníka zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce za návrhem smlouvy předložena platná plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.
D) Doklady k prokázání kvalifikace. Účastník doloží dokumenty dle čl. 6 této výzvy.
E) Ostatní doklady, podmínky a požadavky vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky. Účastník předloží ostatní dokumenty požadované zadavatelem.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví nabídkovou cenu doplněním čl. IV. závazného vzoru smlouvy na místech k tomu určeným a ve formátu tam uvedeném.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady účastníka zadávacího řízení související s realizací služby ve smyslu smlouvy včetně pravidelné roční aktualizace po dobu 5 let.
Nabídková cena bude uvedena v českých korunách.
Nabídková cena bude účastníkem vyplněna v souladu s předepsaným formátem. Účastník není oprávněn tento formát měnit ani podmiňovat jinými skutečnostmi, proměnnými, či jinými neporovnatelnými podmínkami. Případné slevy z ceny je účastník povinen započítat již v jednotkové ceně a předložit tuto cenu jako jedinou (nikoli variantní), pevnou a nejvýše přípustnou.
Nabídková cena včetně DPH je parametrem pro hodnocení nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena ve dvou vyhotoveních, a to v originále a v kopii, v písemné formě a v českém jazyce. Nabídka bude zároveň obsahovat nepřepisovatelný nosič dat např. CD – R (nebo jiné paměťové médium) s požadovanými dokumenty (viz čl. 3 této výzvy). Nabídku může účastník doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídky vždy v pracovních dnech od 8:00 do 15:00 hod, v poslední den lhůty pouze do okamžiku uplynutí lhůty pro podání nabídek. V případě nepřítomnosti zástupců zadavatele lze vložit nabídku do schránky označené zadavatelem. Doručení musí být v uzavřených obálkách označených názvem zakázky, „NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“ a označením „ZPRACOVÁNÍ PASPORTŮ VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ PRO OBCE ČERNÝ DŮL, HORNÍ MARŠOV A MLADÉ BUKY“ a adresou účastníka.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Účastník může předložit pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník může podat písemně žádost o vysvětlení zadávací dokumentace. Žádost musí účastník doručit nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na kontaktní email zadavatele: repo@repo-rp.cz. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti viz výše. Současně vysvětlení zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená Výzva k podání nabídky a zadávací podmínky k veřejné zakázce malého rozsahu a její přílohy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 01_Výzva k podání nabídek_VO_FINAL.pdf (24. 7. 2020 23:04)
- 02_Příloha č.1_Návrh smlouvy_VO_FINAL.doc (24. 7. 2020 23:05)
- 03_Příloha č.2_Specifikace předmětu plnění_VO_FINAL.docx (24. 7. 2020 23:05)
- 04_Příloha č.3_Krycí list_VO_FINAL.doc (24. 7. 2020 23:05)
- 05_Příloha č.4_Čestné prohlášení_VO_FINAL.docx (24. 7. 2020 23:05)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf (29. 7. 2020 12:47)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2.pdf (3. 8. 2020 13:49)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 3.pdf (5. 8. 2020 11:25)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 4.pdf (8. 8. 2020 19:22)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 5.pdf (11. 8. 2020 12:30)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc-2 (19. 8. 2020 21:40)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (9. 10. 2020 15:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 347875.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ENVIPARTNER, s.r.o.Vídeňská 55, 639 00 Brno - ŠtýřiceIČ 28358589
Datum podpisu smlouvy: 8. 10. 2020
Datum ukončení: 8. 10. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.