Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zvýšení kvalifikace a profesionality pracovníků MěÚ Šlapanice – kurz “Veřejné zakázky” a “Zvýšení kybernetické bezpečnosti úřadu”

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11465

Název zakázky: Zvýšení kvalifikace a profesionality pracovníků MěÚ Šlapanice – kurz “Veřejné zakázky” a “Zvýšení kybernetické bezpečnosti úřadu”

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Šlapanice

Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 100/7, 664 51 Šlapanice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Michaela Trněná, starostka
  • Telefon: +420533304310
  • E-mail: trnena@slapanice.cz

IČ zadavatele: 00282651

DIČ zadavatele: CZ00282651

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Tamara Mazlová, Ph.D.
  • Telefon: +420533304223
  • E-mail: mazlova@slapanice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 9. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
Městský úřad Šlapanice, Pracoviště Opuštěná 9/2, 656 70 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka je členěna na dvě dílčí části – dva kurzy:

Dílčí část 1 – kurz „Veřejné zakázky“

Dílčí část 2 – kurz „Zvýšení kybernetické bezpečnosti úřadu“

Část 1 – kurz „Veřejné zakázky“

Cílem realizace tohoto kurzu je eliminovat kapacitně a znalostně poddimenzovanou oblast zadávání veřejných zakázek a rozšířit znalost a odbornost v tomto procesu, včetně zdokonalení obsluhy elektronického systému pro zadávání veřejných zakázek (E-ZAK), a to z důvodu, že tento systém je zadavatelem využíván pro zadávání veřejných zakázek. Jedná se o kurz, který je uzpůsoben potřebám zaměstnanců Městského úřadu Šlapanice (dále jen „MěÚ Šlapanice“). Důraz proto bude kladen na řešení praktických příkladů při zadávání veřejných zakázek, včetně osvojení si práce s elektronickým systémem E-ZAK a aktivní zapojení posluchačů.

Cílovou skupinou pro tento kurz jsou vedoucí pracovníci městského úřadu a vybraní pracovníci Odboru územního rozvoje a správy majetku (dříve Odbor investic a správy majetku).

Rozsah kurzu:

Počet účastníků: celkem 22 účastníků ve dvou skupinách

Časový rozsah: 48 hodin (6 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 60 min.) pro každou skupinu, celkem 96 hodin (12 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 60 min.)

Obsahové vymezení kurzu a jeho indikativní rozdělení do jednotlivých školících dnů: viz dokument Výzva k podání nabídky

Výuka proběhne v prostorách poskytnutých zadavatelem – školící místnost s kapacitou 11 osob, případně zasedací místnost s kapacitou 60 osob. Současně bude zadavatelem poskytnut dataprojektor, notebook pro vlastní průběh školení si zajistí dodavatel.

 

Část 2 - kurz „Zvýšení kybernetické bezpečnosti úřadu“

Účelem vzdělávání je zvýšení znalostí pracovníků úřadu (běžných uživatelů) v oblasti informační a počítačové bezpečnosti s cílem eliminace hrozeb a kritických zranitelností v běžně používaných IT platformách.

Cílovou skupinou pro tento kurz jsou pracovníci městského úřadu průřezově organizační strukturou MěÚ Šlapanice.

Rozsah kurzu:

Počet účastníků: celkem 120 účastníků v sedmi skupinách

Časový rozsah: 16 hodin (2 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 60 min.) pro každou skupinu, celkem 112 hodin (14 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 60 min.)

Obsahové vymezení kurzu a jeho indikativní rozdělení do jednotlivých školících dnů: viz dokument Výzva k podání nabídky

Výuka proběhne v prostorách poskytnutých zadavatelem – školící místnost s kapacitou 11 osob, případně zasedací místnost s kapacitou 60 osob. Současně bude zadavatelem poskytnut dataprojektor, notebook zajistí dodavatel.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 420000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz dokument Výzva k podání nabídky

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění a převzetí fyzických výstupů plnění je Městský úřad Šlapanice, pracoviště Opuštěná 9/2, 656 70 Brno. Výuka proběhne v prostorách poskytnutých zadavatelem na výše uvedené adrese – školící místnost s kapacitou 11 osob, případně zasedací místnost s kapacitou 60 osob. Současně bude zadavatelem poskytnut dataprojektor, notebook zajistí dodavatel.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním hodnotícím kritériem pro obě části veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz dokument Výzva k podání nabídky

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz dokument Výzva k podání nabídky

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz dokument Výzva k podání nabídky

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz dokument Výzva k podání nabídky

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz dokument Výzva k podání nabídky

Požadavek na jednu nabídku:
viz dokument Výzva k podání nabídky

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz dokument Výzva k podání nabídky

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz dokument Výzva k podání nabídky

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 306000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: QCM, s.r.o., Bellova 370/40, 623 00 Brno, IČO: 26262525Markéta Rýcová

    Datum podpisu smlouvy: 8. 12. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: Everesta, s.r.o. Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, IČO 25014650Mgr. Ladislav Buček

    Datum podpisu smlouvy: 6. 12. 2017

Datum ukončení: 8. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 8. 2017
 
Aktualizováno: 12. 12. 2017