- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zvýšení kvalifikace a profesionality pracovníků MěÚ Šlapanice – kurz “Veřejné zakázky” a “Zvýšení kybernetické bezpečnosti úřadu”
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11465
Název zakázky: Zvýšení kvalifikace a profesionality pracovníků MěÚ Šlapanice – kurz “Veřejné zakázky” a “Zvýšení kybernetické bezpečnosti úřadu”
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 8. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Šlapanice
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 100/7, 664 51 Šlapanice
- Jméno: Mgr. Michaela Trněná, starostka
- Telefon: +420533304310
- E-mail: trnena@slapanice.cz
IČ zadavatele: 00282651
DIČ zadavatele: CZ00282651
- Jméno: Ing. Tamara Mazlová, Ph.D.
- Telefon: +420533304223
- E-mail: mazlova@slapanice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 9. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Šlapanice, Pracoviště Opuštěná 9/2, 656 70 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka je členěna na dvě dílčí části – dva kurzy:
Dílčí část 1 – kurz „Veřejné zakázky“
Dílčí část 2 – kurz „Zvýšení kybernetické bezpečnosti úřadu“
Část 1 – kurz „Veřejné zakázky“
Cílem realizace tohoto kurzu je eliminovat kapacitně a znalostně poddimenzovanou oblast zadávání veřejných zakázek a rozšířit znalost a odbornost v tomto procesu, včetně zdokonalení obsluhy elektronického systému pro zadávání veřejných zakázek (E-ZAK), a to z důvodu, že tento systém je zadavatelem využíván pro zadávání veřejných zakázek. Jedná se o kurz, který je uzpůsoben potřebám zaměstnanců Městského úřadu Šlapanice (dále jen „MěÚ Šlapanice“). Důraz proto bude kladen na řešení praktických příkladů při zadávání veřejných zakázek, včetně osvojení si práce s elektronickým systémem E-ZAK a aktivní zapojení posluchačů.
Cílovou skupinou pro tento kurz jsou vedoucí pracovníci městského úřadu a vybraní pracovníci Odboru územního rozvoje a správy majetku (dříve Odbor investic a správy majetku).
Rozsah kurzu:
Počet účastníků: celkem 22 účastníků ve dvou skupinách
Časový rozsah: 48 hodin (6 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 60 min.) pro každou skupinu, celkem 96 hodin (12 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 60 min.)
Obsahové vymezení kurzu a jeho indikativní rozdělení do jednotlivých školících dnů: viz dokument Výzva k podání nabídky
Výuka proběhne v prostorách poskytnutých zadavatelem – školící místnost s kapacitou 11 osob, případně zasedací místnost s kapacitou 60 osob. Současně bude zadavatelem poskytnut dataprojektor, notebook pro vlastní průběh školení si zajistí dodavatel.
Část 2 - kurz „Zvýšení kybernetické bezpečnosti úřadu“
Účelem vzdělávání je zvýšení znalostí pracovníků úřadu (běžných uživatelů) v oblasti informační a počítačové bezpečnosti s cílem eliminace hrozeb a kritických zranitelností v běžně používaných IT platformách.
Cílovou skupinou pro tento kurz jsou pracovníci městského úřadu průřezově organizační strukturou MěÚ Šlapanice.
Rozsah kurzu:
Počet účastníků: celkem 120 účastníků v sedmi skupinách
Časový rozsah: 16 hodin (2 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 60 min.) pro každou skupinu, celkem 112 hodin (14 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 60 min.)
Obsahové vymezení kurzu a jeho indikativní rozdělení do jednotlivých školících dnů: viz dokument Výzva k podání nabídky
Výuka proběhne v prostorách poskytnutých zadavatelem – školící místnost s kapacitou 11 osob, případně zasedací místnost s kapacitou 60 osob. Současně bude zadavatelem poskytnut dataprojektor, notebook zajistí dodavatel.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 420000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz dokument Výzva k podání nabídky
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění a převzetí fyzických výstupů plnění je Městský úřad Šlapanice, pracoviště Opuštěná 9/2, 656 70 Brno. Výuka proběhne v prostorách poskytnutých zadavatelem na výše uvedené adrese – školící místnost s kapacitou 11 osob, případně zasedací místnost s kapacitou 60 osob. Současně bude zadavatelem poskytnut dataprojektor, notebook zajistí dodavatel.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Základním hodnotícím kritériem pro obě části veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz dokument Výzva k podání nabídky
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz dokument Výzva k podání nabídky
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz dokument Výzva k podání nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz dokument Výzva k podání nabídky
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz dokument Výzva k podání nabídky
Požadavek na jednu nabídku: viz dokument Výzva k podání nabídky
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz dokument Výzva k podání nabídky
Další požadavky na zpracování nabídky: viz dokument Výzva k podání nabídky
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf (10. 8. 2017 15:11)
- Příloha č. 1 - Návrh smlouvy část_1.docx-2 (10. 8. 2017 15:16)
- Příloha č. 2 - Návrh smlouvy část 2.docx-2 (10. 8. 2017 15:16)
- Příloha č. 3 - Čestné_prohlášení - základní způsobilost.docx-1 (10. 8. 2017 15:16)
- Příloha č. 4 - Čestné_prohlášení - seznam významných služeb.docx-1 (10. 8. 2017 15:16)
- Příloha č. 5 - Poddodavatelé.docx-1 (10. 8. 2017 15:16)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast1 VZ.doc (18. 9. 2017 13:07)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast2 kybernetika.doc (18. 9. 2017 13:07)
- Oznámení o výsledku hodnocení-výběru_část1_podpis.pdf (15. 11. 2017 16:13)
- Oznámení o výsledku hodnocení-výběru_část2_podpis.pdf (15. 11. 2017 16:13)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem QCM.pdf (12. 12. 2017 08:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem Everesta.pdf (12. 12. 2017 08:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 306000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: QCM, s.r.o., Bellova 370/40, 623 00 Brno, IČO: 26262525Markéta Rýcová
Datum podpisu smlouvy: 8. 12. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: Everesta, s.r.o. Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, IČO 25014650Mgr. Ladislav Buček
Datum podpisu smlouvy: 6. 12. 2017
Datum ukončení: 8. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.