Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zvyšování efektivnosti veřejné správy města Kraslice

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12228

Název zakázky: Zvyšování efektivnosti veřejné správy města Kraslice

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 4. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kraslice

Sídlo zadavatele: náměstí 28. října 1438, 358 20 Kraslice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Roman Kotilínek
  • Telefon: +420352370410
  • E-mail: starosta@meu.kraslice.cz

IČ zadavatele: 00259438

DIČ zadavatele: CZ00259438

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Linda Robovská
  • Telefon: +420222261468
  • E-mail: robovska@zakazkyverejne.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 4. 2018 12:30

Místo pro podání nabídek:
náměstí 28. října 1438, 358 20 Kraslice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky malého rozsahu je poskytnutí odborných služeb v oblasti vzdělávání v rozsahu stanoveném zadávací dokumentací a jejími přílohami. Předmět plnění proběhne v českém jazyce. Zakázka je rozdělena na 4 částí: Část A) Zadávání veřejných zakázek, proces vedení zadávacího řízení Část B) Finanční řízení Část C) Naplnění standardů kybernetické bezpečnosti Část D) Komunikace s veřejností Cílem projektu je vytvoření efektivního úřadu, který bude připraven poskytovat plnohodnotné služby občanům a bude plnit další povinnosti v rámci výkonu. Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 320000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31.10.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
náměstí 28. října 1438, 358 20 Kraslice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH    50,00%
  • Kvalita lektora/projektového manažera    50,00%

 

  Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kritéria základní způsobilosti splňuje dodavatel, který předloží:

- doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v oboru činnosti Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků nebo Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti,

- čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

Zadavatel požaduje k prokázání splnění technické kvalifikace analogicky podle § 79 zákona předložení níže uvedených dokladů:

- seznam významných služeb

- lektoři Více

viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatelé stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky pro každou jednotlivou část v souladu se zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná.
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky jsou dodavatelé povinni podat písemně v listinné podobě (1x originál, 1x kopie a 1x elektronicky kompletní nabídka na CD/DVD/USB ve formátu .pdf)Nabídka dodavatele bude podána na adresu sídla zadavatele – tj. Město Kraslice, náměstí 28. října 1438, 358 20 Kraslice, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu razítkem a na přední straně označené názvem veřejné zakázky, částí veřejné zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT!“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná (e-mailová) žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace

Další požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“)Použité odkazy na zákon neznamenají zadávací řízení vedené druhem zadávacího řízení dle § 3 zákona

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 249998.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): M. C. TRITON, spol. s r. o., se sídlem Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, IČO: 49622005

    Datum podpisu smlouvy: 31. 8. 2018

Zrušené části zakázky: Část A

Datum ukončení: 31. 8. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 4. 2018
 
Aktualizováno: 5. 9. 2018