- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Služby pro JH
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13621
Název zakázky: Služby pro JH
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 9. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0012580 Profesionál v maloobchodě příjemce: Jednota, spotřební družstvo v Hodoníně
Název/obchodní firma zadavatele: Jednota, spotřební družstvo v Hodoníně
Sídlo zadavatele: Národní třída 384/13, 695 01 Hodonín
- Jméno: JUDr. Milena Kadlecová
- Telefon: +420518389266
- E-mail: info@jednota-hodonin.cz
IČ zadavatele: 00032263
DIČ zadavatele: CZ00032263
- Jméno: Ing. František Brhel
- Telefon: +420518389236
- E-mail: brhel.frantisek@jednota-hodonin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 9. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz kapitoly 2 a 3 a Příloha 3 Výzvy – Soupis kurzů s obsahy JH
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1932000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. 11. 2020 až 30. 6. 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory v Jihomoravském a Moravskoslezském kraji
Pravidla pro hodnocení nabídek:
V části A:
Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %).
Hodnocení v části B:
Celková nabídková cena s váhou 60 % (ekonomická výhodnost nabídky)
Zkušenost lektorského týmu s váhou 40 % (kvalita lektorské práce)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz strana 2 a 3 výzvy
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz strana 3 Výzvy
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz strana 4 Výzvy
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v českém jazyce vlistinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Další požadavky upřesňuje kapitola 2 a 3 výzvy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku, nebo se podílet na jediné nabídce.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz strany 2,3 a 4 výzvy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha 1.1 - Nabidkovy list VR JH - cast A.docx (11. 9. 2020 07:37)
- Priloha 1.2 - Nabidkovy list VR JH - cast B.docx (11. 9. 2020 07:37)
- Priloha 2.1 - Navrh Smlouvy JH - cast A.docx (11. 9. 2020 07:37)
- Priloha 2.2 - Navrh Smlouvy JH - cast B.docx (11. 9. 2020 07:37)
- Příloha 3 - Soupis kurzů s obsahy.pdf (11. 9. 2020 07:37)
- Příloha 4 - Čestné prohlášení - ZZ JH.docx (11. 9. 2020 07:37)
- Příloha 5.1 - Čestné prohlášení lektora JH část A.docx (11. 9. 2020 07:37)
- Příloha 5.2 - Čestné prohlášení lektora JH část B.docx (11. 9. 2020 07:38)
- Výzva k podání nabídek final.pdf (11. 9. 2020 07:38)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.1.pdf (18. 9. 2020 08:25)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (6. 11. 2020 15:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (6. 11. 2020 15:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1437500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Elevatio, s.r.o. Kasárenská 4063/4, 695 01 Hodonín, IČ: 26954095
Datum podpisu smlouvy: 6. 11. 2020
Zrušené části zakázky: Část A
Datum ukončení: 6. 11. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.