|
Projekty realizované v Prioritní ose 4 OPZ, Efektivní veřejná správa
Být úřadem 21. století znamená rozvíjet managment kvality, posilovat strategické řízení úřadu směrem k zaměstnancům a směrem ke klientům, hlásit se k hodnotám udržitelného rozvoje a při zvyšování efektivity mj. i využívat moderní technologie ke komunikaci úřadu se svými občany. K takovýmto cílům směřovala i podpora z Operačního programu Zaměstnanost (OPZ) v rámci vypsaných výzev pro územní samosprávní celky (obce, kraje a sdružení a asociace ÚSC) a hl. město Prahu. V níže uvedených příkladech bychom Vás rádi seznámili s pokroky a výsledky na jednotlivých úřadech včetně příkladů dobré praxe. Za jednotlivé projekty byly do dokumentů zapracovány pouze vybrané aktivity.
VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ - CHYTRÝ VALMEZ Podporu z OPZ využilo město pro „Chytrý VALMEZ“, vytvoření strategického dokumentu pro zavedení principu Smart City při řízení a rozvoji samosprávy. Od roku 2013 přechází město postupně na moderní LED osvětlení. Přechod na moderní technologie znamená úspory elektrické energie, a to dle slov starosty města Roberta Stržínka až o 60 %.
TOP TÉMA:
|
MOST, LITVÍNOV – ROZVOJ MĚSTSKÉ MOBILITY Podporu z OPZ využilo město Most ve spolupráci V roce 2020 byla dokončena studie proveditelnosti nového autobusového terminálu města Most.
TOP TÉMA:
|
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – ROZVOJ EGOVERNMENTU Krajský úřad Moravskoslezského kraje se snaží být moderní organizací, která využívá technologie
TOP TÉMA:
|
ROŽNOV POD RADHOŠTĚM – STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ A EFEKTIVNÍ ÚŘAD Zásadním nástrojem pro strategické řízení a pro budoucí směřování města se stal Strategický plán rozvoje města Rožnov pod Radhoštěm na roky 2021 – 2030, na jehož tvorbu využilo město podporu z OPZ. Dokument je veřejnosti prezentován atraktivní formou pomocí videa, jež pomáhá obsah dokumentu lehce pochopit. Mezi realizovaná opatření patří např. portál životních situací.
TOP TÉMA:
|
ZNOJMO - KOMUNIKAČNÍ NÁSTROJE V souladu s managmentem společenské odpovědnosti rozvíjí Městský úřad Znojmo moderní nástroje komunikace s veřejností, a to i za využití podpory OPZ. Občané jsou tak pravidelně informování, zapojováni a snáze si vyřídí věci na úřadě. Aktivní je město i v oblasti marketingu cestovního ruchu, kde díky kampani #mastozadax zažilo v roce 2020 jednu z nejsilnějších turistických sezón.
TOP TÉMA:
|