Zásobník projektů
Dne 18. 11. 2013 byla navýšena alokace prostředků rozdělovaných ve výzvě č. B3 umožňující podporu projektů umístěných v zásobníku projektů. Původní alokace byla navýšena o 10 490 208,29 Kč. U projektů, kterých se navýšení přímo dotkne, jsou nejdříve změněny stavy projektů v Benefitu ze stavu doporučen jako náhradní projekt do stavu doporučen k financování (ev. s výhradami). Během následujících dní pak obdrží žadatelé u takových projektů do Benefitu zprávu s bližšími informacemi k dalšímu postupu.
|
Dobrý den, ve složce Dokumenty naleznete:
Zpráva o výsledcích výběrového procesu
|
Dobrý den,
je možné upřesnit, jak rychle budou uveřejněny výsledky jednání komisí u jednotlivých projektů (např. že projekty 1 - 50 již výsledky mají, 50 - 100 je budou mít do 3 dnů a ostatní do 5. listopadu), případně jak rychle jsou měněny stavy v Benefitu.
Děkuji za odpověď a přeji příjemný den
|
Věcné hodnocení projektových žádostí bylo ukončeno.
Výběrová komise na svých jednáních, která budou probíhat v průběhu měsíce října, bude posuzovat celkem 132 projektů v hodnotě 320,860 mil. Kč.
|
Dobrý den, výběrová komise pro Výzvu B3 se bude konat v několika zasedáních v průběhu měsíce října 2013.
|
Mám dotaz k vř - pokud zveřejníme výzvu a ZD na našem webu společně s uveřejněním na webu ESF (zakázka nad 500 tisíc Kč), můžeme pak po ukončení projektu výzvu a ZD z našeho webu stáhnout s tím, že si pořídíme důkaz o tom, že jsme výzvu a ZD na našem webu měli?
|
Dobrý den,
naše firma byla příjemcem dotace z programu Vzdělávejte se pro růst - MS kraj na kurzy angličtiny, které proběhly 5/2013.
Poté jsme podali projekt do EDUCY, kde jednou z KA byly opět kurzy angličtiny, obsahově navazující na kurzy z Vzdělávejte se pro růst.
Nyní je možnost opět získat dotaci z Vzdělávejte se pro růst-MS kraj II. Máme představu, že bychom nyní (listopad 2013) absolvovali navazující kurzy a potom v únoru 2014 v případě schválení EDUCY bychom navázali třetím pokračováním kurzů.
Nevím ale, jestli není problém, že v žádosti je konkrétně uvedeno, že kurzy budou navazovat na ty květnové a my bychom mezitím absolvovali ještě jedny rovněž z dotace.
Naše žádost je nyní ve fázi: Projekt splnil věcné hodnocení.
Předem velmi děkuji za odpověď.
|
Dobrý den,
chceme ve vyhlášeném vř uplatnit pro budoucího vítěze sanci - viz D9 str. 34.
Jak prosím prakticky provést bod:
předpokládaná hodnota zakázky na nové plnění byla zahrnuta do předpokládané
hodnoty původní zakázky
Hodnota vyhlašované zakázky je 600 tisíc Kč, hodnota budoucích vyhlašovaných není známa, bude činit max. 300 tisíc Kč.
Máme hodnotu v ZD uvést 900 tisíc Kč s tím, že 300 tisíc Kč je opce?
Děkuji za odpověď.
|
Dobrý den,
je již známo datum zasedání hodnoticí komise? Děkuji za odpověď.
|
Informace o stavu administrace projektových žádostí ve výzvě č. B3 EDUCA IV:
Do fáze věcného hodnocení postoupilo celkem 164 projektů v celkové hodnotě 405.538.698,08 Kč.
|
Dobrý den,
obecně je třeba označovat místnosti, kde se konají semináře, povinnými logy. Obdobně je třeba označit logy certifikáty – a zároveň platí, že loga dodavatelů na certifikátech být nesmí (použít lze pouze text názvu atp.). Označení školících místností a certifikátů ale není třeba vyžadovat u kurzů, které jsou pořádány pro veřejnost, nikoli konkrétně pro příjemce.
|
Dobrý den,
chci se zeptat - je možné na certifikátu o absolvování umístit logo dodavatele školení?
|
Dobrý den. Je někde uveřejněn seznam projektů, které splnily podmínky přijatelnosti? děkuji za pochopení a přeji příjemný den.
|
Informace o stavu administrace projektových žádostí ve výzvě č. B3 EDUCA IV:
V rámci výzvy č. B3 bylo předloženo 300 projektových žádostí, které byly úspěšně zaregistrovány. Projektové žádosti byly předloženy v celkové výši 701 827 128,84 KčKč.
|
Dobý den, právě v teď probíhá registrace žádostí, váš dotaz je bohužel předčasný. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, můžete prosím uveřejnit, kolik bylo přijato žádostí a jak vysokou veřejnou podporu dohromady požadují? Děkuji a přeji příjemný den Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, režim podpory je jedna věc (Výzva B3 umožňuje poute dva druhy režimu podpory - de minimis a podporu na vzdělávání podle čl. 39 nařízení Komise (ES) č. 800/2008 ze dne 6. srpna 2008, kterým se v souladu s články 87 a 88 Smlouvy o ES prohlašují určité kategorie podpory za slučitelné se společným trhem (obecné nařízení o blokových výjimkách), Úř. věst. L 214, 9. 8. 2008, s. 3—47). Forma podpory se vztahuje na vždy nacelý projekt. Jinou otázkou je rozdělení nákladů na specifické a obecné vzdělávání zde postupujte dle přílohy "Podrobný popis klíčové aktivity". P o z o r !!! Prodlužujeme termín pro předložení žádostí do 10. června 2013 do 12.00 hod. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, pokud uvažujete o zahraničním lektorovi jako o službě - bude takto i zahrnuta v kapitole 04 a rozpočtována jako cena celkem za (např. letenky, ubytování, kurzovné, atd. ) a bude i takto se zahraniční firmou nasmlouvána. Je možné, pokud budou zahrnuty v 02, abychom tyto náklady platili přímo my jako žadatel (tzn. objednávku letenek, hotelu atd. a následnou platbu) ? Ano i takto lze. Autor: KOHOUT_M
|
Nelektorské pozice - např. manažer projektu. Žádáme v režimu de minimis. Pokud to chápu správně, u školení obecných dovedností dám v rozpočtu v benefitu režim podpory: de minimis, u specifického vzdělávání dám režim podpory: VP na specifické vzdělávání. Jaký režim mám dát u položek, které se vztahují jak k specifickému, tak i obecnému vzdělávání (vybavení na kurzy, nelektorské pozice)? Autor: CIZEK_J
|
Dobrý den, předchzí dotaz jste položi ve vztaho ke kapitole 03 rozpočtu, z tohoto důvodu na dotaz bylo takto odpovězeno. Co máte na mysli pojmem "nelektorské pozice" ? Autor: KOHOUT_M
|
Vážený pane Kohoute, 1) Kam zařadit náklady na cestovné a stravné zahraničního experta, který v rámci vzdělávání přijede do ČR školit naše zaměstnance? Do kapitoly 02 Cestovní náhrady pro zahraniční experty nebo do 04 Služby? Jsou tyto náklady považovány za součást zakázky k výběrovému řízení (pokud VŘ bude podáno na dodávku vzdělávacích služeb) - za předpokladu, že je bude dodavatel služby fakturovat?Je možné, pokud budou zahrnuty v 02, abychom tyto náklady platili přímo my jako žadatel (tzn. objednávku letenek, hotelu atd. a následnou platbu) ?Nebo je dokonce vzít jako součást ceny kurzu ( v některých případech to takto dodavatelé nabízejí)?2) Jak vysoké náklady je možné zahrnout do rozpočtu, pokud naši zaměstnanci budou školeni v zahraničí? Jsou limity pro ubytování a stravné totožené jako v ČR?Děkuji Autor: CERNOCHOVA
|
Děkuji za rychlou odpověď. Mně se právě jedná o rozpočet samotné žádosti v aplikaci benefit - u každé položky musím vybrat režim podpory - jaký zvolit u položek (vybavení, nelektorské pozice), které se vážou na obecné i specifické vzdělávání. S pozdravem Jiří Čížek Autor: CIZEK_J
|
Dobrý den, v příloze Popis KA máte dole ve vysvětlivkách napsáno: "Kapitola 03 – zde nezahrnujte ve vazbě na rozpočet, uvádí se pouze v popisu klíčové aktivity a poté ve vlastním rozpočtu projektové žádosti" Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o radu, jaký režim podpory mám v rozpočtu vybrat pro např. dataprojektor, který bude využit pro specifické i obecné vzdělávání. Děkuji Autor: CIZEK_J
|
Dobrý den, vzhledem k tomu že využití NN je plně na příjemci dotace je na něm, jak s touto finanční částkou naloží. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, pokud neznáte ceny cestovného bude zřejmě vhodné poptat tyto informace u dopravce v tuzemsku nebo zahraničí. Pokud se jedná o ceny zahraničních služeb nebo výrobků můžete si vyžádat nezávaznou cenovou nabídku a udělat si vlastní cenový průzkum. Vzhledem k vašemu dotazu, bude asi vhodné o to požádat někoho, kdo se v této oblasti obchodu na zahr. trhu pohybuje. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ptal jsem se omylem ve fóru pro Výzvu 92, zeptám se tedy správně tady - lze hradit odměnu pro poradenskou společnost, která pomáhala při zpracování dotace, z nepřímých nákladů projektu? A lze rovněž hradit pomoc s řízením dotace při realizaci projektu (pomoc ze pracováním monit. zpráv, ŽoPl, apod.) také z nepřímých nákladů? Desatero se o tomto přímo nezmiňuje, někdo říká, že ano, jiní, že ne, takže by nás zajímalo jasné řešení.Děkuji za vyjádření Autor: MLYNEK_D
|
Hezký den pane Kohoute, děkuji za odpověď ohledně jedinečnosti dodavatele a chtěla bych Vás požádat o odpověď na druhou část otázky. Vnímáme, že jedna možnost je potvrzení o jedinečnosti dodavatele a druhá výběrové řízení, které v našem případě nebude moci být realizováno v rámci ČR nebo Evropy, ale celosvětově. S tím samozřejmě souvisí ceny v místě obvyklé. Zároveň je otázkou naplánovat výši cestovného atd...Můžete nám ve vztahu k výběrovému řízení dát doporučení - jak se v tomto případě stanovují ceny v místě běžné, výše cestovného? Děkuji Jana Černochová Autor: CERNOCHOVA
|
Dobrý den, interní lektor, pokud by mělo být jeho školení cílové skupiny klasifikováno jako specifické vzdělávání, musí školit specifické vzdělávání včetně standardních podmínek (definovaná cílová skupina, definovaná KA, presenční listina atd.) To co vy popisujete v dotazu neodpovídá klasické činnosti interního lektora v pojetí OPLZZ. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, cit. D9 "Postupuje-li zadavatel v souladu s principy transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace a současně respektuje ceny v místě a čase obvyklé, nemusí u zakázek, ve kterých předpokládaná hodnota plnění nepřesahuje částky 500 000 Kč bez DPH, provádět výběrové řízení." Z uvedeného vylývá, že není nutno dokládat prohlášení o jedinečnosti dodavatele. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, Čestné prohlášení o jedinečnosti dodavatele musí být přiloženo k žádosti v originále tedy i s originálnímu podpisem statutárního zástupce dodavatele. Autor: KOHOUT_M
|
Hezký den, rádi bychom do projektu zařadili pozici interního lektora - instruktora - člověka, který bude zevntře firmy a bude jakousi podporou kolegům ve firmě při obsluze jednoho specifického zařízení. Vzhledem k tomu, že technologie je jedinečná a budeme s ní v současné době začínat, je zřejmé, že tento člověk nebude o mnoho dál než kolegové, bude se jednat spíše o člověka, který v případě potíží bude získávat informace od skolitelů, z příkladů dobré praxe a jiných a předávat je svým kolegům ve firmě. Má otázka je, zda instruktáže a konzultace s tímto člověkem lze chápat jako "specifické vzdělávání". Děkuji Černochová Autor: CERNOCHOVA
|
Dobrý den, měla bych následující otázku: V případě, že část specifického školení bude zajišťováno externím dodavatelem, je nutno dokládat prohlášení o jedinečnosti dodavatele, i když celkové náklady na tato školení nedosáhnou 500 tis. Kč (předpokládáme cca 250 tis. Kč)? Děkuji. Dita Lamačová Autor: DITA_LAMACOVA
|
Hezký den, naším záměrem je realizovat vzdělávání zaměstnanců obsluhujících stroj, který bude v nejbližší době v naší firmě instalován a jedná se o první instalace v rámci střední a východní Evropy. Jedná se o specifickou technologii, kdy dodavatel je zároveň i jediným vzdělavatelem a instruktorem v rámci Evropy, o kterém víme. Dalším je pak zastoupení dodavatele v rámci jiných světadílů. Vnímáme, že jedna možnost je potvrzení o jedinečnosti dodavatele a druhá výběrové řízení tradiční s oslovení jednotlivých zastoupení - tam se pak můžeme dostat v případě nabídky nížší ceny kurzu do problémů ve vztahu k plánovanému cestovnému apod.Můžete nám ve vztahu k tomuto dát doporučení? Může být potvrzení jedinečnosti scanované, tak abychom ho mohli vyřídit flexibilně s dodavatelem? Děkuji. Černochová Autor: CERNOCHOVA
|
Dobrý den, externí lektor nepobírá mzdu, ale jeho odměna by měla být tvořena dle cen obvyklých resp. dle D9 - např. výběrovým případně poptávkovým řízením. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaké jsou obvyklé měsíční mzdy externího lektora? Bylo mi řečeno, že hranice není určena, ale uvedenou výši platu je třeba zdůvodnit. Nemám tušení, kde tuto informaci najít a jaké můžou být běžné platy externího lektora pro specifické vzdělávání. Děkuji moc za odpověď, Iva Autor: CASLAVOVA_I
|
Dobrý den, pokud by byla tato podmínka uplatněna, byla by zveřejněna ve Výzvě B3, což není. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den. Je v rámci programu EDUCA vyžadována min. dvouletá podnikatelská historie žadatele? Děkuji za odpověď. Autor: MACHEK_ONDREJ
|
Dobrý den, ano tato odpověď je správná. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Cituji z výzvy: Čestné prohlášení k „Motivačnímu účinku“ – formulář této přílohy je součástí žádostio finanční podporu z OP LZZ (Benefit7) - povinně předkládají pouze velké podnikyžádající v režimu blokové výjimky na vzdělávání; Velký podnik žádající v režimu de minimis by tedy dle výše uvedeného odstavce neměl mít povinnost dokádat ČP k motivačnímu účinku. Jak je to tedy správně? Děkuji, K. Široká Autor: SIROKA_K
|
Dobrý den, otevřete formulář a uvidíte o co jde. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, v Benefitu je přílohy č. 3 uvedeno pouze Čestné prohlášení, můžete mi prosím odpovědět o jaký formulář se u této přílohy jedná (čestné prohlášení, které je standardně součástí benefitu nebo to je čestné prohlášení pro podniky plánující šolení v zahraničí?) Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, jakékoliv jazykové vzdělávání, není považováno za specifické vzdělávání. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o zodpovězení následujícího dotazu: školení odborné terminologie (anglický jazyk) v oblasti BAT technologie (unikátní kotle, kdy pro údržbu a provoz kotlů je nutná znalost angličtiny) je možné zahrnout do specifického vzdělávání? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, je to přesně tak jak jste uvedla - pokud se jedná o velký podnik je nutné vyplnit Prohlášení k „Motivačnímu účinku“. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, děkuji za rychlou reakci a dovolím si směrovat ještě následující dotaz: -jestliže je žadatel velkým podnikem a žádat o dotaci bude v režimu podpory de minimis je nutné, aby dokládat ČP o motivačním účinku (dle výzvy není stanoveno, dle potvrzení o velikosti podniku- je stanoveno). Předem děkuji za odpověď a objasnění. S pozdravem Lenka Klabačková STROM PRAHA a.s. Autor: KLEISNEROVA
|
Dobrý den, počet inovovaných produktů není povinný. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, školení i v oblasti patentového práva a autorského práva je považováno za obecné školení ve smyslu Výzvy B3. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o zodpovězení následujícího dotazu: instituce, která bude školit zaměstnance v CZ-NACE 71.2. Technické služby a analýzy, bude své zaměstnance školit i v oblasti patentového práva a autorského práva, kdy školení bude směřováno na průmyslovou ochranu vlastních produktů. Toto vzdělávání je považováno za specifické nebo obecné? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, chtělabych se informovat, zda monitorovací indikátor 07.57.00 Počet inovovaných produktů je povinným indikátorem v této výzvě. Předem děkuji. S pozdravem Lenka Klabačková STROM PRAHA a.s. Autor: KLEISNEROVA
|
Dobrý den, nedoporučuji školit obchodní zástupce v režimu specifického vzdělávání. Obchodní zástupce by měl ovládat kromě obchodních dovedností i základní techniké znalosti a ze zkušeností lze říci, že tech. vzdělávání obchodních zástupců není považováno za specifické vzdělávání. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, můžeme do specifického vzdělávání zařadit i školení obchodních zástupců, kdy školení by se týkalo technických specifik námi vyráběného produktu? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, procentuální limity se týkají rozpočtovaných položek. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, v příručce pro žadatele je uveden limit na nákup služeb (70% pro EDUCU) z celkových způsobilých výdajů projektu. Při přípravě rozpočtu jsme zjistili, že tyto výdaje nám vycházejí velmi blízko tohoto limitu. Otázka zní: Je nutné tento limit dodržet také při faktickém čerpání rozpočtu? Pokud skutečné náklady ostatních kapitol budou nižší, než se předpokládalo, bude tento podíl ve skutečnosti třeba 71%. Jak je to v takovém případě řešeno? (Je pochopitelně nehospodárné pokoušet se za každou cenu vyčerpat 100% prostředků všech rozpočtových položek.) Děkuji za odpověď a přeji hezký den. Autor: BRYDL_T
|
Dobrý den, pro výzvu č. B3 nebude nutné vyžádat si nové potvrzení, pokud ovšem od termínu vystavení tohoto potvrzení nedošlo ke změně. Doporučuji ale ve vaší případné žádosti napsat, zda se zmíněný stroj se t.č. využívá při běžné výrobě a pokud ne co brání jeho vyžití - předpokládám, že právě ono zmíněné specifické školení. Další poznámka se týká toho, že specifický stroj nemusí ještě automaticky vyžadovat specifické školení. Tento vztah doporučuji v žádosti náležitě vysvětlit a zdůvodnit. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den. V předchozí výzvě č.92 EDUCA nebyl náš projekt doporučen k financování. Chtěli bychom jej tedy aktualizovat a znovu předložit ve výzvě č.B3 - EDUCA. předmětem projektu je školení na specifických strojích, které jsou unikátní v ČR a školení můžeme poptávat jen u zahraničních dodavatelů, kteří stroje vyrábí. V minulé výzvě jsme proto předkládali Čestné prohlášení o jedinečnosti dodavatele, kdy jednotliví dodavatelé prohlašují svoji jedinečnost.. Rádi bychom tuto přílohu využili i v nové výzvě (především z důvodu náročnosti časové a administrativní na starně dodavatelů školení)..nebo je nutné přílohu aktualizovat? Děkuji předem za odpověď a jsem spozdravem, Autor: KOMONOVA_E
|
děkuji za rychlou odpověď Autor: BARTON_TOMAS
|
Dobrý den, v návaznosti na novelu č. 171/2012 Sb. zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech, nejsou ve výzvách vyhlášených po 1. 7. 2012 oprávněnými žadateli akciové společnosti s listinnými akciemi na majitele. Žadatelé s touto právní formou jsou vyloučeni z okruhu možných žadatelů. Z výše uvedeného vyplývá, že firmy, které mají jakýkoliv podíl akcií na majitele nemohou předkládat žádosti o podporu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, není rozhodující zda se jedná o státní podnik nebo jinou formou vlastněný podnik, rozhodující je podnikání ve vyjmenovaných CZ NACE a realizace minimálně 80% specifického vdělávání v rámci projektu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak se postupuje v případě, že máme, jako akciová společnost, část akcií na jméno, ale část akcií na majitele? Jsme v našem případě oprávněným žadatelem? Díky za odpověď, Tomáš Bartoň Autor: BARTON_TOMAS
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na pár dotazů. Může být oprávněným žadatelem státní podnik - přízpěvková organizace, která nesmí vytvářet zisk? např. Ředitelství silnic a dálnic? Dále bych se chtěla zeptat, zda může být žadatelem společnost která poskytuje internetovou síť a internet http://www.c2net.cz/index.php (CZ NACE J, 62) A zda může být žadatel prolečnost, která se zabývá v oblasti elektřiny těmito pracemi (http://www.pemit.cz/cs/produkty) ( CZ NACE D): - návrhy a instalace silových přívodů k motorům
- kompletace silových rozváděčů
- instalace frekvenčních měničů
- rekonstrukce osvětlení
Děkuji za odpověť Edita Ondarza Autor: ONDARZA
|
Dobrý den, právní forma žadatele není rozhodující, důležité je, aby žadatel vyhověl podmínkám výzvy. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den,ráda bych se dotázala, zda oprávněným žadatelem ve výzvě B3 může být i státní podnik (např. Česká pošta, s.p.) či veřejná výzkumná instituce. Děkuji. Dita Lamačová Autor: DITA_LAMACOVA
|
Dobrý den, pro budoucí žadatele ve Výzvě B3 bude připraveno školení, sledujte prosím příslušné web stránky a školení se zúčastněte - doporučuji spolu s potenciálním žadatelem. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, i tyto nadstavby CAD SW jsou považovány za obecné vzdělávání. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, zkontroloval jsem vaši připomínku, ale vše je v pořádku i na web ESF, žádosti ve výzvě B3 je možno podávat od 13.5.2013. Autor: KOHOUT_M
|
Vážená paní, vážený pane, ráda bych se zeptala na několik dotazů. Na stránce výzvy na ESFCR.cz je uvedeno, že Žádosti je možné podávat od 3. září 2012 (http://www.esfcr.cz/vyzva-b3), ve výzvě, že od 13.5.2013. Která z informací je správná? Rádi bychom dotazy k výzvě prokonzultovali osobně nebo telefonicky - ze zkušenosti víme, že dotazy položené e-mailem nejsou tak efektivní - budou vyhlášeny termíny osobních konzultací k výzvě? Kdy? Kde bychom našli výsledky výzvy EDUCE III - abychom se mohli nechat inspirovat? Dekuji. Autor: CERNOCHOVA
|
Dobrý den, dotaz k AutoCAD školením, které jsou nepodporované. Co ale vyskoce pokročilé a specializované nástavby projekčního SW (SolidEdge, PDMS, apod.)? Děkuji. Mlýnek Autor: MLYNEK_D
|
|