Cituji z výzvy: Čestné prohlášení k „Motivačnímu účinku“ – formulář této přílohy je součástí žádostio finanční podporu z OP LZZ (Benefit7) - povinně předkládají pouze velké podnikyžádající v režimu blokové výjimky na vzdělávání; Velký podnik žádající v režimu de minimis by tedy dle výše uvedeného odstavce neměl mít povinnost dokádat ČP k motivačnímu účinku. Jak je to tedy správně? Děkuji, K. Široká Autor: SIROKA_K
|
Dobrý den, otevřete formulář a uvidíte o co jde. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, v Benefitu je přílohy č. 3 uvedeno pouze Čestné prohlášení, můžete mi prosím odpovědět o jaký formulář se u této přílohy jedná (čestné prohlášení, které je standardně součástí benefitu nebo to je čestné prohlášení pro podniky plánující šolení v zahraničí?) Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, jakékoliv jazykové vzdělávání, není považováno za specifické vzdělávání. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o zodpovězení následujícího dotazu: školení odborné terminologie (anglický jazyk) v oblasti BAT technologie (unikátní kotle, kdy pro údržbu a provoz kotlů je nutná znalost angličtiny) je možné zahrnout do specifického vzdělávání? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, je to přesně tak jak jste uvedla - pokud se jedná o velký podnik je nutné vyplnit Prohlášení k „Motivačnímu účinku“. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, děkuji za rychlou reakci a dovolím si směrovat ještě následující dotaz: -jestliže je žadatel velkým podnikem a žádat o dotaci bude v režimu podpory de minimis je nutné, aby dokládat ČP o motivačním účinku (dle výzvy není stanoveno, dle potvrzení o velikosti podniku- je stanoveno). Předem děkuji za odpověď a objasnění. S pozdravem Lenka Klabačková STROM PRAHA a.s. Autor: KLEISNEROVA
|
Dobrý den, počet inovovaných produktů není povinný. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, školení i v oblasti patentového práva a autorského práva je považováno za obecné školení ve smyslu Výzvy B3. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o zodpovězení následujícího dotazu: instituce, která bude školit zaměstnance v CZ-NACE 71.2. Technické služby a analýzy, bude své zaměstnance školit i v oblasti patentového práva a autorského práva, kdy školení bude směřováno na průmyslovou ochranu vlastních produktů. Toto vzdělávání je považováno za specifické nebo obecné? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, chtělabych se informovat, zda monitorovací indikátor 07.57.00 Počet inovovaných produktů je povinným indikátorem v této výzvě. Předem děkuji. S pozdravem Lenka Klabačková STROM PRAHA a.s. Autor: KLEISNEROVA
|
Dobrý den, nedoporučuji školit obchodní zástupce v režimu specifického vzdělávání. Obchodní zástupce by měl ovládat kromě obchodních dovedností i základní techniké znalosti a ze zkušeností lze říci, že tech. vzdělávání obchodních zástupců není považováno za specifické vzdělávání. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, můžeme do specifického vzdělávání zařadit i školení obchodních zástupců, kdy školení by se týkalo technických specifik námi vyráběného produktu? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, procentuální limity se týkají rozpočtovaných položek. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, v příručce pro žadatele je uveden limit na nákup služeb (70% pro EDUCU) z celkových způsobilých výdajů projektu. Při přípravě rozpočtu jsme zjistili, že tyto výdaje nám vycházejí velmi blízko tohoto limitu. Otázka zní: Je nutné tento limit dodržet také při faktickém čerpání rozpočtu? Pokud skutečné náklady ostatních kapitol budou nižší, než se předpokládalo, bude tento podíl ve skutečnosti třeba 71%. Jak je to v takovém případě řešeno? (Je pochopitelně nehospodárné pokoušet se za každou cenu vyčerpat 100% prostředků všech rozpočtových položek.) Děkuji za odpověď a přeji hezký den. Autor: BRYDL_T
|
Dobrý den, pro výzvu č. B3 nebude nutné vyžádat si nové potvrzení, pokud ovšem od termínu vystavení tohoto potvrzení nedošlo ke změně. Doporučuji ale ve vaší případné žádosti napsat, zda se zmíněný stroj se t.č. využívá při běžné výrobě a pokud ne co brání jeho vyžití - předpokládám, že právě ono zmíněné specifické školení. Další poznámka se týká toho, že specifický stroj nemusí ještě automaticky vyžadovat specifické školení. Tento vztah doporučuji v žádosti náležitě vysvětlit a zdůvodnit. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den. V předchozí výzvě č.92 EDUCA nebyl náš projekt doporučen k financování. Chtěli bychom jej tedy aktualizovat a znovu předložit ve výzvě č.B3 - EDUCA. předmětem projektu je školení na specifických strojích, které jsou unikátní v ČR a školení můžeme poptávat jen u zahraničních dodavatelů, kteří stroje vyrábí. V minulé výzvě jsme proto předkládali Čestné prohlášení o jedinečnosti dodavatele, kdy jednotliví dodavatelé prohlašují svoji jedinečnost.. Rádi bychom tuto přílohu využili i v nové výzvě (především z důvodu náročnosti časové a administrativní na starně dodavatelů školení)..nebo je nutné přílohu aktualizovat? Děkuji předem za odpověď a jsem spozdravem, Autor: KOMONOVA_E
|
děkuji za rychlou odpověď Autor: BARTON_TOMAS
|
Dobrý den, v návaznosti na novelu č. 171/2012 Sb. zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech, nejsou ve výzvách vyhlášených po 1. 7. 2012 oprávněnými žadateli akciové společnosti s listinnými akciemi na majitele. Žadatelé s touto právní formou jsou vyloučeni z okruhu možných žadatelů. Z výše uvedeného vyplývá, že firmy, které mají jakýkoliv podíl akcií na majitele nemohou předkládat žádosti o podporu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, není rozhodující zda se jedná o státní podnik nebo jinou formou vlastněný podnik, rozhodující je podnikání ve vyjmenovaných CZ NACE a realizace minimálně 80% specifického vdělávání v rámci projektu. Autor: KOHOUT_M
|
|