Zpět

Nákup služeb k zajištění realizace všech aktivit projektu "Zvýšení kvality řízení - Městský úřad Kroměříž II"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8773

Název zakázky: Nákup služeb k zajištění realizace všech aktivit projektu "Zvýšení kvality řízení - Městský úřad Kroměříž II"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kroměříž

Sídlo zadavatele: Velké náměstí 115, Kroměříž, PSČ 767 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Daniela Hebnarová 573 321 121 daniela.hebnarova@mesto-kromeriz.cz

IČ zadavatele: 00287351

DIČ zadavatele: není plátcem DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Zdeňka Šušlíková
  • Telefon: 573 321 287
  • E-mail: zdenka.suslikova@mesto-kromeriz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 7. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
podatelna Městského úřadu v Kroměříži, Velké náměstí 115, 76 701 Kroměříž

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

viz zadávací dokumentace v příloze

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2933884,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Provedení služby (tj. dokončení bez vad a nedodělku a předání jejího předmětu Zadavateli): nejpozději do 30. 6. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
prostory zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH váha 55 % Kvality nabízeného řešení váha 45 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz zadávací dokumentace v příloze

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: A-21 spol. s r. o.
    IČ: 64793737
    DIČ: CZ64793737
    Sídlo: Na Kocínce 210/3, 160 00 Praha 6
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Havelka, Ph.D.
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ATTEST, s. r. o.
    IČ: 254 68 243
    DIČ:
    Sídlo: Blanická 1008/28, 120 00 Praha 2 - Vinohrady

 

Datum ukončení: 9. 9. 2013


 
Uveřejněno: 1. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016