Nákup služeb k zajištění realizace všech aktivit projektu "Zvýšení kvality řízení - Městský úřad Kroměříž II"
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8773
Název zakázky: Nákup služeb k zajištění realizace všech aktivit projektu "Zvýšení kvality řízení - Městský úřad Kroměříž II"
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 7. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Město Kroměříž
Sídlo zadavatele: Velké náměstí 115, Kroměříž, PSČ 767 01
- Jméno: Mgr. Daniela Hebnarová 573 321 121 daniela.hebnarova@mesto-kromeriz.cz
IČ zadavatele: 00287351
DIČ zadavatele: není plátcem DPH
- Jméno: Mgr. Zdeňka Šušlíková
- Telefon: 573 321 287
- E-mail: zdenka.suslikova@mesto-kromeriz.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 7. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: podatelna Městského úřadu v Kroměříži, Velké náměstí 115, 76 701 Kroměříž
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
viz zadávací dokumentace v příloze
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2933884,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Provedení služby (tj. dokončení bez vad a nedodělku a předání jejího předmětu Zadavateli): nejpozději do 30. 6. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: prostory zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena bez DPH váha 55 % Kvality nabízeného řešení váha 45 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace v příloze
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-kryci-list-nabidky_1.docx (1. 5. 2016 01:44)
- priloha-c.-2-sops.docx (1. 5. 2016 01:44)
- priloha-c.-2a-vop.pdf (1. 5. 2016 01:44)
- priloha-c.-3-seznam-subdodavatelu.docx (1. 5. 2016 01:44)
- priloha-c.-4-cestne-prohlaseni-o-splneni-zakladnich-kvalifikacnich-predpokladu.docx (1. 5. 2016 01:44)
- priloha-c.-5-cestne-prohlaseni-o-splneni-kvalifikace.docx (1. 5. 2016 01:44)
- priloha-c.-6-charakteristika-projektu-a-technicka-specifikace-softwarove-podpory-projektu.pdf (1. 5. 2016 01:44)
- priloha-c.-7-hodnotici-tabulka.pdf (1. 5. 2016 01:44)
- priloha-c.-8-smart-administration-strategie.pdf (1. 5. 2016 01:44)
- vyzva-k-podani-nabidky_8.pdf (1. 5. 2016 01:44)
- zd-1.-cast.pdf (1. 5. 2016 01:44)
- zd-2.cast.pdf (1. 5. 2016 01:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: A-21 spol. s r. o.
IČ: 64793737
DIČ: CZ64793737
Sídlo: Na Kocínce 210/3, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Havelka, Ph.D.
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: ATTEST, s. r. o.
IČ: 254 68 243
DIČ:
Sídlo: Blanická 1008/28, 120 00 Praha 2 - Vinohrady
Datum ukončení: 9. 9. 2013