Zpět

Poskytování právních a poradenských služeb v oblasti veřejných zakázek při realizaci národních individuálních projektů (NIP) a aktivní politiky zaměstnanosti (APZ) Úřadem práce v Ústí nad Orlicí

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3204

Název zakázky: Poskytování právních a poradenských služeb v oblasti veřejných zakázek při realizaci národních individuálních projektů (NIP) a aktivní politiky zaměstnanosti (APZ) Úřadem práce v Ústí nad Orlicí

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 1. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce v Ústí nad Orlicí

Sídlo zadavatele: 17.listopadu 1394, 562 01 Ústí nad Orlicí 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jindřich Hruška, ředitel úřadu práce tel.: 465 559 111, e-mail: podatelna@uo.mpsv.cz

IČ zadavatele: 00529516

DIČ zadavatele: CZ00529516

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Iveta Vernerová
  • Telefon: 465 559 410
  • E-mail: iveta.vernerova@uo.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2009 12:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je komletní servis, organizační zajištění a poradenství v oblasti zadávání veřejných zakázek, konzultační činnost a právní poradenství k problematice veřejných zakázek a realizace rekvalifikací a poradenských činností v rámci NIP a APZ. Blíže viz. zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1990000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace veřejné zakázky bude zahájena dnem nabytí platnosti a účinnosti rámcové smlouvy uzavřené s jedním uchazečem. Předpoklad zahájení realizace zakázky je únor 2009, termín ukončení je 31.12.2012.

Místo dodání / převzetí plnění:
v sídle zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Celková nabídková cena bez DPH - 55 %, 2. Operativní dostupnost uchazeče - ,10 % 3. Výše smluvní pokuty pro případ nesplnění termínu operativní dostupnosti- 10 %, 4. Garantovaná doba realizace veřejné zakázky - 15 %, 5. Výše smluvní pokuty pro případ nesplnění doby realizace veřejné zakázky -10 %, blíže viz. zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: a) základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 ZVZ – čestné prohlášení k prokázání kvalifikačních předpokladů, uvedených v Příloze č. 3 zadávací dokumentace. Uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení dle Přílohy č. 3 zadávací dokumentace, a to v souladu s ustanovením § 62 odst. 2 ZVZ. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. b) profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 ZVZ Splnění těchto předpokladů prokáže uchazeč předložením: • výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (v případě, že podává nabídku více uchazečů společně, musí výpis z obchodního rejstříku předložit každý z uchazečů), • dokladu o oprávnění k podnikání, který odpovídá vymezenému předmětu zakázky. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů. V případě, že podává nabídku více uchazečů společně, musí výpis z obchodního rejstříku předložit každý z uchazečů. Uchazeč může k prokázání kvalifikace předložit výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, vydaný provozovatelem seznamu, který nahrazuje splnění prokázání základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 ZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 ZVZ. Výpis ze seznamu kvalifikovaných zadavatelů předloží uchazeč v originále či úředně ověřené kopii, který nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů. c) ekonomických a finančních předpokladů dle § 55 ZVZ Splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který: • předloží čestné prohlášení dle Přílohy č. 4 zadávací dokumentace, • má uzavřenou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zadavateli nebo třetí osobě na částku minimálně 5.000.000,- Kč (slovy: pět milionů korun českých) a tuto přiloží k nabídce alespoň v kopii, • doloží ve lhůtě stanovené zadavatele v případě přidělení veřejné zakázky originál této pojistné smlouvy nebo její úředně ověřenou kopii před podpisem smlouvy, s vinkulací ve prospěch zadavatele. d) technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 ZVZ. Technické kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který předloží seznam minimálně pěti služeb realizovaných uchazečem v posledních třech letech, které mají obdobný předmět plnění vztahující se k veřejným zakázkám financovaným ze strukturálních fondů Evropské unie, nejlépe z ESF, s uvedením jejich rozsahu a doby realizace. Přílohou tohoto seznamu budou reference od zadavatelů nebo čestná prohlášení k jednotlivým uvedeným službám.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce, v jednom originále a dvou kopiích, podepsaná oprávněnou osobou jednající jménem uchazeče, s dodržením věcného členění dle zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Zadavatel požaduje uvedení kontaktní osoby ve věci veřejné zakázky , její e-mailovou adresu, telefon a kontaktní adresu.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Zadavatel a osoby oprávněné k výkonu kontroly projektů, z nichž je zakázka hrazena, si vyhrazují právo na provedení kontroly v sídle uchazeče a umožnění ověření dokladů souvisejících s realizací zakázky po dobu 10 let od ukončení realizace zakázky. Uchazeč, kterému byla veřejná zakázka přidělena, má povinnost archivovat všechny doklady související s realizací veřejné zakázky po dobu 10 let od ukončení realizace zakázky.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
Blíže viz. zadávací dokumentace.


 
Uveřejněno: 29. 1. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016