- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Age management jako RADOST
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13046
Název zakázky: Age management jako RADOST
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 10. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Říčany u Prahy - Modletice 135, PSČ 25101
- Jméno: Ing. Miloš Malaník
IČ zadavatele: 61329266
DIČ zadavatele: CZ61329266
- Jméno: Lenka Miess
- Telefon: +420602140757
- E-mail: lmiess@dpd.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 11. 2019 16:00
Místo pro podání nabídek: Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Nad Petruskou 63/1, 120 00 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
OBECNÁ ČÁST
Zadavatel není zadavatelem ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen “ZZVZ“), poptávkové řízení je realizováno jako zakázka malého rozsahu a spolufinancováno z dotace na základě rozhodnutí o poskytnutí dotace č.: OPZ/1.3/079/0009429 a dle pravidel pro zadávání zakázek dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu zaměstnanost OPZ dostupných na www.esfcr.cz
Dodavatel je povinen při zpracování nabídky dle této zadávací dokumentace dodržet požadavky zadavatele uvedené v části 1 Obecná část, a to vždy s ohledem na specifika konkrétní části veřejné zakázky uvedenými v příslušné části 2 Zvláštní části této zadávací dokumentace.
Tato veřejná zakázka vychází z projektu Age management jako RADOST, registrační číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009471 dle rozhodnutí o poskytnutí dotace je spolufinancována z prostředků z Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“), prioritní osa OPZ: 1 Podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly, Ministerstvo práce a sociálních věcí. Toto zadávací řízení je realizováno v souladu s Pravidly OPZ.
Dodavatel je povinen uvést v nabídce své identifikační údaje vyplněním krycího listu nabídky, který je přílohou č. 3 této zadávací dokumentace.
Cílem projektu je zavést ve firmě age management, který chápeme jako způsob řízení s ohledem na věk zaměstnanců, který zohledňuje průběh životních fází člověka na pracovišti a přihlíží k jeho měnícím se zdrojům (zdraví, kompetence, ale i hodnoty, postoje a motivace). V popředí tohoto konceptu stojí tedy člověk a změny, kterými prochází v průběhu svého pracovního života. V rámci změny řízení firmy budou zakotveny zásady age managementu do komplexní personální strategie.
Postupným cílem je zpracovat strategii age managementu, zejména strategii plánování nástupnictví za klíčové zaměstnance a také plány v oblasti zaměstnanosti s ohledem na postupující robotizaci a digitalizaci. Principy age managementu budou zabudovány do personální politiky firmy a do všech personální činností.
Manažeři absolvují vzdělávací aktivity zaměřené na věkovou diverzitu, na výhody věkově diverzifikovaných týmů a věkovou diskriminaci. Manažeři budou získané poznatky využívat při vedení lidí.
Bude se měřit pracovní schopnost. Výsledky měření managementu umožní cílenou podporu jednotlivých skupin zaměstnanců.
Zavede se systém ergonomických opatření a systém podporující zdraví zaměstnanců.
Připraví se interní lektoři pro práci se stárnoucími zaměstnanci.
Při tvorbě pracovních míst se budou zohledňovat potřeby zaměstnanců dle věkových skupin a s ohledem na zdravotní a funkční kapacitu starších zaměstnanců.
S ohledem na skutečnost, že v rámci plnění veřejné zakázky by měly být zabezpečovány vzdělávací moduly odlišného obsahu a rozsahu, rozhodl se zadavatel tuto veřejnou zakázku dále rozdělit na čtyři části. S ohledem na skutečnost, že k plnění v rámci jednotlivých dílčích částí veřejné zakázky bude docházet v různých časových obdobích a v různých vzdělávacích modulech, rozhodl se zadavatel zadat jednotlivé části veřejné zakázky samostatně, přičemž ve vztahu ke každé dílčí části bude uzavřena samostatná smlouva s jedním uchazečem.
Rozsah a požadavky na jednotlivé části předmětu zakázky jsou stanoveny v příloze č.1 výzvy, k nacenění poskytovaného plnění uchazečům slouží příloha č. 2
Veřejná zakázka je dělena na dílčí části:
Část
Název dílčí části veřejné zakázky
Předpokládaná hodnota dílčí části v Kč (bez DPH)
1
Zpracování strategie dle pravidel Age managementu
228.499,-Kč
2
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
1.153.979,-Kč
3
Podpora zdraví zaměstnanců
433.495,-Kč
4
Pracovní schopnosti zaměstnanců
75.995,-Kč
Celková hodnota veřejné zakázky činí 1.891.968,-Kč bez DPH
Předpokládaná hodnota každé dílčí části je zároveň nejvýše přípustná a nepřekročitelná nabídková cena pro příslušnou část.
UPOZORNĚNÍ PRO DODAVATELE!!!
Pokud dodavatel v rámci své nabídky nabídne vyšší cenu, než je zadavatelem stanovená předpokládaná hodnota nabídkové ceny příslušné dílčí části, bude jeho nabídka vyřazena z dalšího hodnocení a dodavatel bude vyloučen ze zadávacího řízení.
Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu nebo více dílčích částí této veřejné zakázky. V případě, že dodavatel podá nabídku na více dílčích částí veřejné zakázky, každá nabídka jednotlivého dodavatele bude hodnocena samostatně a nezávisle na ostatních nabídkách stejného dodavatele na jinou/jiné dílčí část/části veřejné zakázky.
Dodavatel je povinen předložit nabídku pro každou dílčí část v samostatné obálce.
Nabídky na jednotlivé dílčí části zakázky budou posuzovány a hodnoceny samostatně a nezávisle na ostatních nabídkách stejného dodavatele na jinou dílčí část (jiné dílčí části) zakázky.
Na každou dílčí část zakázky bude s vybraným dodavatelem uzavřena samostatná smlouva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky uvedené v této výzvě platí vždy stejně pro všechny dílčí části zakázky, není-li pro konkrétní dílčí část zakázky výslovně stanoveno jinak.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění zejména pak odměna lektora, cestovné, stravné a ubytování nebo školicí pomůcky, materiály či prezentační technika. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dílčí plnění 1 – Zpracování strategie dle pravidel Age managementu: předpoklad 12/ 2019 (ve vazbě na ukončení výběrového řízení a uzavření smlouvy) -03/2021 Dílčí plnění 2 – Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců: předpoklad 12/2019 (ve vazbě na ukončení výběrového řízení a uzavření smlouvy) – 12/2020 Dílčí plnění 3 – Podpora zdraví zaměstnanců: předpoklad 12/2019 (ve vazbě na ukončení výběrového řízení a uzavření smlouvy) – 03/2021 Dílčí plnění 4 – Pracovní schopnosti zaměstnanců: předpoklad 12/2019 (ve vazbě na ukončení výběrového řízení a uzavření smlouvy) - 03/2021 Projektové aktivity budou po celou dobu realizovány dle harmonogramu a možností zadavatele. Konkrétní termíny budou sjednány v harmonogramu dle dohody mezi vítězným dodavatelem a zadavatelem. Harmonogram plnění pro danou dílčí část zakázky bude předložen dodavatelem k odsouhlasení zadavateli po podpisu smlouvy o poskytování dílčího plnění uzavřené mezi vítězným dodavatelem a zadavatelem a bude přílohou této smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Nad Petruskou 63/1, 120 00 Praha 2
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které byly doručeny ve lhůtě pro podání nabídek a jsou úplné z hlediska požadavků zadavatele, postupují do fáze hodnocení jednotlivých nabídek.
Do hodnocení budou zahrnuty jen ty nabídky, které byly doručeny ve stanovené lhůtě pro podání nabídek, a které budou posouzeny jako úplné a obsahově odpovídající požadavkům zadavatele stanoveným v zadávací dokumentaci. Nabídky, které budou doručeny po uplynutí stanovené lhůty pro podání nabídek, nebo které budou neúplné, nebo které nebudou obsahově odpovídat požadavkům stanoveným v zadávací dokumentaci, budou z výběrového řízení vyloučeny.
Hodnocení nabídek bude provedeno podle základního hodnoticího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek u všech částí VZ se hodnotí na základě Nejnižší nabídkové ceny.
Dodavatel nabídne výši ceny za celý předmět plnění v Kč bez DPH. Zadavatel uvádí, že v rámci hodnocení tohoto kritéria hodnocení je pro něj nejvýhodnější nejnižší nabídková cena za celý předmět plnění dané části veřejné zakázky. Celkové hodnocení provede komise tak, že jednotlivé nabídkové ceny v Kč bez DPH seřadí od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější nabídka bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání základní kvalifikace dodavatele
Splnění základních kvalifikačních předpokladů
Základní způsobilost nesplňuje ten dodavatel, který:
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
V případě právnické osoby musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat i tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
Prokazování základní způsobilosti:
Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení, jehož vzor je přílohou č. 4 této zadávací dokumentace. Čestné prohlášení musí být předloženo v originále.
Požadavky na prokázání profesní kvalifikace dodavatele
Splnění a prokázání profesních kvalifikačních předpokladů
Profesní způsobilost splňuje a zároveň prokáže ten dodavatel, který předloží prostou kopii:
a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence (výpis z živnostenského rejstříku apod.), pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to zejména
- živnostenské oprávnění pro provozování živnosti poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků - pro dílčí plnění 1 a 4.
- živnostenské oprávnění pro provozování živnosti mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti - pro dílčí plnění 2 a 3.
Požadavky na prokázání technické kvalifikace dodavatele
Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením:
1) seznamu významných služeb provedených uchazečem v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, včetně popisu náplně služby a kontaktní osoby objednatele
Účastník prokáže splnění předmětného kvalifikačního předpokladu předložením:
min. 3 referenčních zakázek, kdy předmět poskytovaných služeb odpovídá svým rozsahem a povahou předmětu zakázky za dobu posledních 3 let ve výši minimálně
pro dílčí plnění č.1 : 100.000 Kč bez DPH za každou zakázku u minimálně 2 odlišných subjektů, kterým byly poskytnuty služby HR konzultace obdobného charakteru jako předmět dílčího plnění
pro dílčí plnění č. 2 : 600.000,-Kč bez DPH za každou zakázku u minimálně 3 odlišných subjektů, kterým byly poskytnuty služby školení obdobného charakteru jako předmět dílčího plnění
pro dílčí plnění č. 3 : 200.000,-Kč bez DPH za každou zakázku u minimálně 2 odlišných subjektů, kterým byly poskytnuty služby í obdobného charakteru jako předmět dílčího plnění
pro dílčí plnění č. 4 : 40.000,-Kč bez DPH za každou zakázku u minimálně 2 odlišných subjektů, kterým byly poskytnuty služby obdobného charakteru jako předmět dílčího plnění
Seznam významných služeb předloží dodavatel ve formě čestného prohlášení v následující struktuře, nejlépe ve formě tabulky
(i) Identifikace služby
(ii) Cena služby bez DPH
(iii) Doba realizace (rok a měsíc)
(iv) Uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu
2) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům,
Pro dílčí plnění č. 1 Zpracování strategie dle pravidel Age managementu
Dodavatel předloží jmenný seznam 2 kvalifikovaných HR konzultantů (jehož vzor je Přílohou č. 6 této zadávací dokumentace), kteří povedou konzultace a analýzy.
Kvalifikovaným HR konzultantem je ten, který:
- má vysokoškolské vzdělání
- má minimálně 3-letou praxi na pozici HR konzultanta
Každý HR konzultant prokáže účast na realizaci min. 2 obdobných zakázek u různých objednatelů – uvedením referenčních zakázek v životopise
Zadavatel požaduje, aby se min. 1 lektor prokázal Osvědčení o absolvování kurzu „ Auditor age
Managementu“ nebo osvědčení o absolvování kurzu obdobného typu, který je s kurzem
„ Auditor age managementu“ srovnatelný a kompatibilní,
Přílohou seznamu kvalifikovaných HR konzultantů musí být:
- kopie dokladu o dosaženém vzdělání,
- kopie certifikátu odborné kvalifikace,
- profesní životopis pro každého HR konzultanta uvedeného v seznamu, ze kterého bude zřejmý rozsah zkušeností s vedením HR, přehled a doba profesní praxe
- referenční zakázky, na kterých se dotyčná osoba podílela – u každé zakázky bude uveden objednatel, předmět zakázky, včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu objednatele a doba realizace referenční zakázky,
- součástí životopisu bude čestné prohlášení, že se jako člen realizačního týmu bude přímo podílet na realizaci zakázky. Součástí bude prohlášení o pravdivosti údajů obsažených v profesním životopise.
Pro dílčí plnění č.2 Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Dodavatel předloží jmenný seznam min. 3 kvalifikovaných lektorů (jehož vzor je Přílohou č. 6 této zadávací dokumentace), kteří povedou školení a trénink.
Kvalifikovaným lektorem je ten, který:
- má vysokoškolské vzdělávání
- má minimálně 3 roky praxe jako lektor/školitel v oblasti měkkých a manažerských dovedností
Každý lektor prokáže účast na realizaci min. 3 obdobných zakázek u různých objednatelů – uvedením referenčních zakázek v životopise.
Zadavatel požaduje, aby se min. 1 lektor prokázal certifikací kouče získanou v některé profesní organizaci koučů, a dále aby se min. 1 lektor prokázal certifikací v oblasti Profesní seniorita nebo osvědčení o absolvování kurzu obdobného typu, který je s kurzem „ Profesní seniorita“ srovnatelný a kompatibilní,
Přílohou seznamu kvalifikovaných lektorů musí být:
- kopie dokladu o dosaženém vzdělání každého lektora,
- kopie certifikátu příslušné odborné kvalifikace u příslušného lektora,
- profesní životopis každého lektora uvedeného v seznamu, ze kterého bude zřejmý rozsah zkušeností s vedením školení vzhledem k předmětu plnění příslušné dílčí části veřejné zakázky, přehled a doba profesní praxe
- referenční zakázky, na kterých se dotyčná osoba podílela – u každé zakázky bude uveden objednatel, předmět zakázky, včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu objednatele a doba realizace referenční zakázky,
- součástí životopisu bude čestné prohlášení, že se jako člen realizačního týmu bude přímo podílet na realizaci zakázky. Součástí bude prohlášení o pravdivosti údajů obsažených v profesním životopise.
Pro dílčí plnění č. 3 Podpora zdraví zaměstnanců
Dodavatel předloží jmenný seznam min. 2 kvalifikovaných lektorů/konzultantů (jehož vzor je Přílohou č. 6 této zadávací dokumentace), kteří povedou školení, trénink a analýzu, a jejich stručný profesní životopis
Kvalifikovaným lektorem/konzultantem je ten, který:
- má minimálně středoškolské vzdělání.
Každý lektor prokáže účast na realizaci min. 2 obdobných zakázek u různých objednatelů – uvedením referenčních zakázek v životopise.
Zadavatel požaduje, aby uvedení lektoři/konzultanti měli alespoň 3 roky lektorských/ konzultačních zkušeností v oblasti podpory zdraví a zdravého životního stylu
Přílohou seznamu kvalifikovaných lektorů musí být:
- kopie dokladu o dosaženém vzdělání,
- kopie certifikátu odborné kvalifikace,
- profesní životopis pro každého lektora uvedeného v seznamu, ze kterého bude zřejmý rozsah zkušeností s vedením školení vzhledem k předmětu plnění příslušné dílčí části veřejné zakázky, přehled a doba profesní praxe
- referenční zakázky, na kterých se dotyčná osoba podílela – u každé zakázky bude uveden objednatel, předmět zakázky, včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu objednatele a doba realizace referenční zakázky,
- součástí životopisu bude čestné prohlášení, že se jako člen realizačního týmu bude přímo podílet na realizaci zakázky. Součástí bude prohlášení o pravdivosti údajů obsažených v profesním životopise.
Pro dílčí plnění č.4 : Pracovní schopnosti zaměstnanců
Dodavatel předloží jmenný seznam min. 2 kvalifikovaných lektorů (jehož vzor je Přílohou č. 6 této zadávací dokumentace), kteří povedou měření, a jejich stručný profesní životopis
Kvalifikovaným lektorem/konzultantem je ten, který:
- má vysokoškolské vzdělání.
- má min. tříletou praxi v oblasti vzdělávání dospělých anebo VŠ vzdělání v oboru humanitních věd (např. Andragogika, Pedagogika, Personální práce, Sociální práce apod.)
Zadavatel požaduje, aby se min. 1 lektor prokázal Osvědčením o absolvování kurzu „Auditor age managementu“ nebo osvědčení o absolvování kurzu obdobného typu, který je s kurzem „Auditor age managementu“ srovnatelný a kompatibilní,
Každý lektor prokáže účast na realizaci min. 2 obdobných zakázek u různých objednatelů – uvedením referenčních zakázek v životopise.
Přílohou seznamu kvalifikovaných lektorů musí být:
- kopie dokladu o dosaženém vzdělání,
- kopie certifikátu odborné kvalifikace,
- profesní životopis pro každého lektora uvedeného v seznamu, ze kterého bude zřejmý rozsah zkušeností s vedením školení vzhledem k předmětu plnění příslušné dílčí části veřejné zakázky, přehled a doba profesní praxe
- referenční zakázky, na kterých se dotyčná osoba podílela – u každé zakázky bude uveden objednatel, předmět zakázky, včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu objednatele a doba realizace referenční zakázky,
- součástí životopisu bude čestné prohlášení, že se jako člen realizačního týmu bude přímo podílet na realizaci zakázky. Součástí bude prohlášení o pravdivosti údajů obsažených v profesním životopise.
Společné ustanovení ke kvalifikaci:
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria bude dodavatel vyloučen ze zadávacího řízení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatelé podají nabídku následujícím způsobem:
Obálka s nabídkou bude označena slovy „NEOTVÍRAT“ a heslem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ - „Age management jako RADOST.“ a dále číslem a názvem příslušné dílčí části, tj.
„Dílčí plnění 1 – Zpacování strategie dle pravidel Age managementu“
nebo
„Dílčí plnění 2 – Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců“
nebo
„Dílčí plnění 3 – Podpora zdraví zaměstnanců“
nebo
„Dílčí plnění 4 – Pracovní schopnosti zaměstnanců“
Obálka bude doručena osobně, poštou nebo kurýrní službou na adresu zadavatele:
Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Nad Petruskou 63/1, 120 00 Praha 2.
Nabídka uchazeče pro každou dílčí část zakázky bude obsahovat:
1. Vrchní stranu nabídky obsahující identifikační údaje o uchazeči v rozsahu: Obchodní název / Firma, IČO, sídlo / místo podnikání, a jméno a příjmení, kontaktní adresa, telefon a e-mailové adresa kontaktní osoby ve věci nabídky; je-li dodavatel zastoupen, uvedou se také identifikační údaje zástupce, a to minimálně v rozsahu: jméno a příjmení / název / obchodní firma, IČO (bylo-li přiděleno, kontaktní adresa, telefon a e-mailová adresa.
2. Cenovou nabídku (Příloha č. 2 zadávací dokumentace)
3. Krycí list nabídky (příloha č. 3 zadávací dokumentace) – Krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základě plné moci.
4. Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 4 zadávací dokumentace)
5. Doklady k prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů
6. Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 5 zadávací dokumentace)
7. Seznam členů realizačního týmu (Příloha č. 6 zadávací dokumentace)
8. Podrobný popis nabízeného plnění pro příslušnou dílčí část zakázky,
9. Osobou oprávněnou jednat za uchazeče podepsanou Smlouvu o poskytování služeb pro příslušnou dílčí část zakázky (Příloha č. 7 nebo příloha č. 8 nebo příloha č. 9 nebo příloha č.10), a to v originále ve dvojím vyhotovení
10. Seznam poddodavatelů (Příloha č. 11 zadávací dokumentace), bude-li je dodavatel v rámci plnění zakázky využívat
11. Plná moc (uchazeč doloží plnou moc pouze v případě, že budou některý z dokumentů uvedených pod body 1-… podepsány nikoliv statutárním orgánem, ale osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena za dané dílčí plnění bude uchazečem uvedena v českých korunách bez DPH a je závazná pro uzavření smlouvy.
Celková nabídková cena za dané dílčí plnění bude uchazečem uvedena v členění Cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH dle zadání v krycím listu.
V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu pouze do kolonky cena s DPH a pole pro uvedení ceny bez DPH a DPH nechá prázdnou.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění aktivit zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, studijní materiály, atp. Součástí ceny jsou i náklady na zajištění výstupů a dokladů jako je Potvrzení o absolvování školení.
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka a všechny doklady v ní předložené budou zpracovány v listinné podobě v českém jazyce a bude podepsána uchazečem nebo osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.Všechny popsané strany nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou včetně příloh a budou zabezpečeny, resp. svázány tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s obsahem nabídky. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa dodavatele.Nabídka bude dodaná poštou, doporučenou poštou, kurýrem nebo osobně na adresu – Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., Nad Petruskou 63/1, 120 00 Praha 2. Podání nabídek e-mailem není možné. V případě osobního doručení nabídky budou nabídky doručeny na vrátnici v sídle zadavatele, kde budou nabídky převzaty.Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi. Pokud uchazeč podá nabídky pro více dílčích plnění zakázky, musí nabídky doručit v samostatných obálkách, vždy musí být na obálce označeno, pro jaké dílčí plnění je nabídka podávána.Nabídka bude zpracována v jednom tištěném originále a v jedné kopii v elektronické podobě na CD nebo flash disku.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každého dílčího plnění. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena z výběrového řízení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečně informaci k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 1 - Specifikace zakázky_DPD.docx (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 3_Krycí list.docx (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 4_Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů.docx (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 5_Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů.docx (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 6_Seznam členů realizačního týmu.docx (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 7_Závazný návrh smlouvy_dílčí plnění 1.doc (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 8_Závazný návrh smlouvy_dílčí plnění 2.doc (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 9_Závazný návrh smlouvy_dílčí plnění 3.doc (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 10_Závazný návrh smlouvy_dílčí plnění 4.doc (15. 10. 2019 10:39)
- Příloha č. 11_Seznam poddodavatelů.docx (15. 10. 2019 10:39)
- Doplnění výzvy k podání nabídek.pdf (22. 10. 2019 14:14)
- Příloha č. 2_Cenová nabídka.xlsx (22. 10. 2019 14:14)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí plnění1.pdf (22. 11. 2019 11:54)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí plnění2.pdf (22. 11. 2019 11:54)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí plnění3.pdf (22. 11. 2019 11:54)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí plnění4.pdf (22. 11. 2019 11:54)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - zrušení_3.pdf (10. 1. 2020 10:20)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - zrušení_4.pdf (10. 1. 2020 10:20)
- Oznámení o podpisu smlouvy 1.pdf (28. 1. 2020 14:25)
- Oznámení o podpisu smlouvy 2.pdf (28. 1. 2020 14:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum andragogiky, s.r.o.,K Dolíkám 809, Hradec Králové, 503 11, IČ: 27489698
Datum podpisu smlouvy: 20. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.