- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Certifikované vzdělávání dle mezinárodní metodiky PRINCE2
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12007
Název zakázky: Certifikované vzdělávání dle mezinárodní metodiky PRINCE2
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_034/0002944 Rozvoj nástrojů strategického řízení hl. m. Prahy příjemce: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Název/obchodní firma zadavatele: Hlavní město Praha
Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2/2, Praha 1, 110 01
- Jméno: Ing. Jan Dobrovský
- Telefon: +420236002267
- E-mail: jan.dobrovsky@praha.eu
IČ zadavatele: 00064581
- Jméno: Mgr. Tomáš Rydvan
- Telefon: +420222537500
- E-mail: tomas.rydvan@randalegal.com
Lhůta pro podání nabídek: 22. 1. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: ŘANDA HAVEL LEGAL advokátní kancelář s.r.o., Truhlářská 13-15, Praha 1, 110 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Realizace kurzů PRINCE2 Foundation včetně certifikace pro 33 osob
- Minimální délka školení: 3 dny.
- Požadavky na kurz: jazyk výuky čeština, učební materiál v českém jazyce, doložení kvalifikace lektora či lektorů, zajištění školících prostor (území hl. m. Prahy), kurz musí být certifikován společností Axelos Limited.
- Požadavky na certifikaci: testování v českém jazyce
- 1 opravný pokus certifikace pro každého neúspěšného účastníka.
Realizace kurzů PRINCE2 Practitioner včetně certifikace pro 10 osob
- Minimální délka školení: 2 dny.
- Požadavky na kurz: jazyk výuky čeština, učební materiál v českém jazyce, doložení kvalifikace lektora či lektorů, zajištění školících prostor (území hl. m. Prahy), kurz musí být certifikován společností Axelos Limited.
- Požadavky na certifikaci: testování v českém jazyce
- 1 opravný pokus certifikace pro každého neúspěšného účastníka.
Realizace kurzu Managing Successful Programmes, (dále jen „MSP“) Foundation + Practitioner včetně certifikace pro 1 osobu
- Požadavky na kurz: učební materiál, doložení kvalifikace lektora či lektorů, zajištění školících prostor (území hl. m. Prahy).
- 1 opravný pokus certifikace ve všech testovacích fázích kurzu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 760000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané uzavření smlouvy: únor – březen 2018; Předpokládaný počátek plnění: březen – duben 2018; Dokončení plnění: květen 2018; Lhůty se můžou měnit v závislosti na průběhu výběrového řízení.
Místo dodání / převzetí plnění: Území hl. m. Prahy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Kritérium hodnocení: nejnižší nabídková cena. Cena bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené s poskytnutím certifikovaného vzdělávání dle specifikace předmětu.
- Metoda vyhodnocení: Hodnotící komise seřadí nabídky od nabídky s nejnižší celkovou stanovenou cenou po nabídky s nejvyšší celkovou stanovenou cenou a určí pořadí úspěšnosti uchazečů. Nejúspěšnější nabídkou se stane ta, která má nejnižší pořadové číslo. V případě, že budou podány dvě a více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou (jejich nabídková cena bude nejnižší a shodná), rozhoduje datum podání nabídky, kdy nejúspěšnější nabídkou se stane ta, která má dřívější datum, případně čas podání.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost:
- Zadavatel požaduje, aby uchazeči prokázali splnění základní způsobilosti dle § 74 odst. 1 zákona čestným prohlášením. Uchazeč může použít vzor tvořící přílohu č. 2 této Výzvy.
Profesní způsobilost:
Zadavatel požaduje, aby uchazeči prokázali splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 77 předložením:
- výpisu z obchodního rejstříku (nebo jiné obdobné evidence), pokud je v něm uchazeč zapsán, který ke dni podání nabídek nesmí být starší 3 měsíce přede dnem zahájení zadávacího řízení;
- oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
K prokázání splnění profesní způsobilosti předkládá uchazeč zadavateli v rámci své nabídky prosté kopie dokladů prokazující splnění kvalifikace.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona 134/2016 Sb.) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Technická kvalifikace:
Zadavatel požaduje, aby uchazeči prokázali splnění technické kvalifikace dle § 79 předložením:
- seznamu významných služeb poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich předmětu, zadavatele, finančního rozsahu, doby poskytnutí a kontaktní osoby objednatele, u které bude možno tyto informace ověřit. Pro splnění technické kvalifikace musí z předloženého seznamu významných služeb vyplývat, že uchazeč v posledních 3 letech realizoval alespoň 3 služby, jejichž předmětem byla realizace kurzů PRINCE2, a to v každém případě alespoň pro 10 osob.
- kopie dokladu o certifikaci vydané společností Axelos Limited
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: ---
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Nabídková cena bude uvedena na krycím listě (příloha č. 1 výzvy) v českých korunách bez DPH, dále bude doplněna do závazného návrhu smlouvy.
- Nabídková cena je brána jako nejvýše přípustná a uchazeč je povinen do ní zohlednit veškeré náklady související s případným plněním veřejné zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídku a doklady k prokázání splnění způsobilosti je uchazeč povinen podat ve lhůtě pro podávání nabídek písemně v jednom originále. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány osobou oprávněnou uchazeče zastupovat; v případě podpisu jinou osobou musí být originál nebo úředně ověřená kopie jejího zmocnění doložen v nabídce.Součástí nabídky musí být řádně vyplněný návrh smlouvy, jejíž závazný vzor tvoří přílohu této výzvy.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, a nápisem „Neotevírat“.Na obálce je uvedena kontaktní adresa uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Žádost musí být zadavateli doručena výhradně elektronicky na emailovou adresu Mgr. Tomáše Rydvana: tomas.rydvan@randalegal.com, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, které není doručeno včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Podmínky překročení nabídkové ceny: Výši nabídkové ceny lze překročit pouze v případě změny zákonné výše DPH, pokud se tato zákonná změna přímo vztahuje k předmětu veřejné zakázky a nastane nejpozději ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Účtována bude sazba DPH v zákonem stanovené výši.
- Zadavatel v souladu s ust. § 105 odst. 1 zákona požaduje, aby uchazeč ve své nabídce specifikoval věcně a finančně vymezené části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více poddodavatelům včetně uvedení identifikačních údajů každého poddodavatele.
- Pokud bude uchazeč prokazovat splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prostřednictvím poddodavatele je povinen zadavateli předložit doklady prokazující splnění základní způsobilosti podle ust. § 74 odst. 1 zákona a profesního způsobilosti podle ust. § 77 zákona poddodavatelem. Uchazeč uvede i to, že veřejnou zakázku bude plnit pouze sám.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7); Pravidly pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách hlavního města Prahy přijatá usnesením č. 2469 ze dne 11. 10. 2016; Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (5. 1. 2018 15:16)
- Příloha č. 1_Krycí list nabídky.docx (5. 1. 2018 15:16)
- Příloha č. 2_ČP o splnění základní způsobilosti.docx (5. 1. 2018 15:16)
- Příloha č. 3_Návrh smlouvy.docx (5. 1. 2018 15:21)
- Oznámení o výsledku hodnocení-výběru.pdf-2 (6. 3. 2018 16:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 576400.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TAYLLORCOX s.r.o., Na Florenci 1055/35, Praha 1, IČ: 27902587
Datum podpisu smlouvy: 6. 4. 2018
Datum ukončení: 30. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.