Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Certifikované vzdělávání dle mezinárodní metodiky PRINCE2

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12007

Název zakázky: Certifikované vzdělávání dle mezinárodní metodiky PRINCE2

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Hlavní město Praha

Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2/2, Praha 1, 110 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Dobrovský
  • Telefon: +420236002267
  • E-mail: jan.dobrovsky@praha.eu

IČ zadavatele: 00064581

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Rydvan
  • Telefon: +420222537500
  • E-mail: tomas.rydvan@randalegal.com

Lhůta pro podání nabídek: 22. 1. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
ŘANDA HAVEL LEGAL advokátní kancelář s.r.o., Truhlářská 13-15, Praha 1, 110 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Realizace kurzů PRINCE2 Foundation včetně certifikace pro 33 osob

- Minimální délka školení: 3 dny.

- Požadavky na kurz: jazyk výuky čeština, učební materiál v českém jazyce, doložení kvalifikace lektora či lektorů, zajištění školících prostor (území hl. m. Prahy), kurz musí být certifikován společností Axelos Limited.

- Požadavky na certifikaci: testování v českém jazyce

- 1 opravný pokus certifikace pro každého neúspěšného účastníka.

 

Realizace kurzů PRINCE2 Practitioner včetně certifikace pro 10 osob

- Minimální délka školení: 2 dny.

- Požadavky na kurz: jazyk výuky čeština, učební materiál v českém jazyce, doložení kvalifikace lektora či lektorů, zajištění školících prostor (území hl. m. Prahy), kurz musí být certifikován společností Axelos Limited.

- Požadavky na certifikaci: testování v českém jazyce

- 1 opravný pokus certifikace pro každého neúspěšného účastníka.

 

Realizace kurzu Managing Successful Programmes, (dále jen „MSP“) Foundation + Practitioner včetně certifikace pro 1 osobu

- Požadavky na kurz: učební materiál, doložení kvalifikace lektora či lektorů, zajištění školících prostor (území hl. m. Prahy).

- 1 opravný pokus certifikace ve všech testovacích fázích kurzu.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 760000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané uzavření smlouvy: únor – březen 2018; Předpokládaný počátek plnění: březen – duben 2018; Dokončení plnění: květen 2018; Lhůty se můžou měnit v závislosti na průběhu výběrového řízení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Území hl. m. Prahy

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Kritérium hodnocení: nejnižší nabídková cena. Cena bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené s poskytnutím certifikovaného vzdělávání dle specifikace předmětu.
  • Metoda vyhodnocení: Hodnotící komise seřadí nabídky od nabídky s nejnižší celkovou stanovenou cenou po nabídky s nejvyšší celkovou stanovenou cenou a určí pořadí úspěšnosti uchazečů. Nejúspěšnější nabídkou se stane ta, která má nejnižší pořadové číslo. V případě, že budou podány dvě a více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou (jejich nabídková cena bude nejnižší a shodná), rozhoduje datum podání nabídky, kdy nejúspěšnější nabídkou se stane ta, která má dřívější datum, případně čas podání.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost:

  • Zadavatel požaduje, aby uchazeči prokázali splnění základní způsobilosti dle § 74 odst. 1 zákona čestným prohlášením. Uchazeč může použít vzor tvořící přílohu č. 2 této Výzvy.

 

Profesní způsobilost:

Zadavatel požaduje, aby uchazeči prokázali splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 77 předložením:

  • výpisu z obchodního rejstříku (nebo jiné obdobné evidence), pokud je v něm uchazeč zapsán, který ke dni podání nabídek nesmí být starší 3 měsíce přede dnem zahájení zadávacího řízení;
  • oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.

K prokázání splnění profesní způsobilosti předkládá uchazeč zadavateli v rámci své nabídky prosté kopie dokladů prokazující splnění kvalifikace.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona 134/2016 Sb.) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

Technická kvalifikace:

Zadavatel požaduje, aby uchazeči prokázali splnění technické kvalifikace dle § 79 předložením:

  • seznamu významných služeb poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich předmětu, zadavatele, finančního rozsahu, doby poskytnutí a kontaktní osoby objednatele, u které bude možno tyto informace ověřit. Pro splnění technické kvalifikace musí z předloženého seznamu významných služeb vyplývat, že uchazeč v posledních 3 letech realizoval alespoň 3 služby, jejichž předmětem byla realizace kurzů PRINCE2, a to v každém případě alespoň pro 10 osob.
  • kopie dokladu o certifikaci vydané společností Axelos Limited

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
---

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • Nabídková cena bude uvedena na krycím listě (příloha č. 1 výzvy) v českých korunách bez DPH, dále bude doplněna do závazného návrhu smlouvy.
  • Nabídková cena je brána jako nejvýše přípustná a uchazeč je povinen do ní zohlednit veškeré náklady související s případným plněním veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku a doklady k prokázání splnění způsobilosti je uchazeč povinen podat ve lhůtě pro podávání nabídek písemně v jednom originále. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány osobou oprávněnou uchazeče zastupovat; v případě podpisu jinou osobou musí být originál nebo úředně ověřená kopie jejího zmocnění doložen v nabídce.Součástí nabídky musí být řádně vyplněný návrh smlouvy, jejíž závazný vzor tvoří přílohu této výzvy.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, a nápisem „Neotevírat“.Na obálce je uvedena kontaktní adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Žádost musí být zadavateli doručena výhradně elektronicky na emailovou adresu Mgr. Tomáše Rydvana: tomas.rydvan@randalegal.com, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, které není doručeno včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Podmínky překročení nabídkové ceny: Výši nabídkové ceny lze překročit pouze v případě změny zákonné výše DPH, pokud se tato zákonná změna přímo vztahuje k předmětu veřejné zakázky a nastane nejpozději ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Účtována bude sazba DPH v zákonem stanovené výši.
  • Zadavatel v souladu s ust. § 105 odst. 1 zákona požaduje, aby uchazeč ve své nabídce specifikoval věcně a finančně vymezené části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více poddodavatelům včetně uvedení identifikačních údajů každého poddodavatele.
  • Pokud bude uchazeč prokazovat splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prostřednictvím poddodavatele je povinen zadavateli předložit doklady prokazující splnění základní způsobilosti podle ust. § 74 odst. 1 zákona a profesního způsobilosti podle ust. § 77 zákona poddodavatelem. Uchazeč uvede i to, že veřejnou zakázku bude plnit pouze sám.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7); Pravidly pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách hlavního města Prahy přijatá usnesením č. 2469 ze dne 11. 10. 2016; Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 576400.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TAYLLORCOX s.r.o., Na Florenci 1055/35, Praha 1, IČ: 27902587

    Datum podpisu smlouvy: 6. 4. 2018

Datum ukončení: 30. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 1. 2018
 
Aktualizováno: 12. 4. 2019