- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Generel dopravy ve městě Bílovci
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11933
Název zakázky: Generel dopravy ve městě Bílovci
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 12. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Bílovec
Sídlo zadavatele: Slezské náměstí 1, 743 01 Bílovec
- Jméno: Mgr. Pavel Mrva, starosta
- Telefon: +420556414203
- E-mail: pavel.mrva@bilovec.cz
IČ zadavatele: 00297755
DIČ zadavatele: CZ00297755
- Jméno: Roman Hlaváč
- Telefon: +420545120289
- E-mail: roman.hlavac@rts.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 1. 2018 10:30
Místo pro podání nabídek: RTS, a.s., Lazaretní 4038/13, 615 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Dokument „Generel dopravy ve městě Bílovci“ (dále jen „generel dopravy“) se stane jedním ze strategických dokumentů města Bílovce. Bude součástí plánování udržitelného rozvoje města, a proto musí být zpracován v souladu s dalšími záměry města a respektovat aktuálně platné celostátní i nadnárodní legislativní akty. Stávající záměry/aktivity/investiční akce města jsou zahrnuty v aktuálním Programu rozvoje města Bílovce, který je zveřejněn na internetových stránkách města:http://www.bilovec.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_org=442&id_ktg=1048&archiv=0.
Podrobné požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny
v návrhu „Smlouvy o zhotovení díla“ (dále jen smlouva) a v její příloze č. 1 - Specifikace předmětu plnění.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta pro dokončení a předání díla: nejpozději do 210 kalendářních dnů ode dne podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Bílovec
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude posuzována a hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny, s vahou hodnotícího kritéria 100%.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva a její přílohy
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva a její přílohy
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva a její přílohy
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva a její přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva a její přílohy
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva a její přílohy
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva a její přílohy
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva a její přílohy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (5. 12. 2017 12:19)
- Přílohy výzvy.zip (5. 12. 2017 12:19)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (11. 12. 2017 16:27)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf (2. 1. 2018 15:30)
- Příloha výzvy č. 2 - Formulář pro uvedení seznamu významných služeb (revize ze dne 2.1.2018).doc (2. 1. 2018 15:32)
- Příloha výzvy č. 3 - Formulář pro uvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci (revize ze dne 2.1.2018).doc (2. 1. 2018 15:32)
- Příloha výzvy č. 5 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy (revize ze dne 2.1.2018).docx (2. 1. 2018 15:32)
- Výzva k podání nabídek (revize ze dne 2.1.2018).pdf (3. 1. 2018 08:58)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf (15. 1. 2018 11:34)
- Příloha výzvy č. 5 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy (revize ze dne 15.1.2018).docx (15. 1. 2018 11:34)
- Příloha výzvy č. 6 - Specifikace předmětu plnění (přílohač. 1 smlouvy)_revize 15-01-2018.pdf (15. 1. 2018 11:34)
- scan_Vrácení nabídky podané na jinou adresu.pdf-1 (31. 1. 2018 16:24)
- scan_Oznámení soutěžiteli_pozdní podání nabídky.pdf (2. 2. 2018 15:19)
- Rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele - KPM CONSULT, a.s._sign.pdf (8. 2. 2018 15:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 635000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KPM CONSULT, a.s., se sídlem:Kounicova 688/26, 602 00 BrnoIČ: 25312936jednající:Ing. Petr Augusta, předseda představenstva
Datum podpisu smlouvy: 28. 3. 2018
Datum ukončení: 28. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.