Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Implementace Age managementu ve společnosti DF Partner s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13119

Název zakázky: Implementace Age managementu ve společnosti DF Partner s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 11. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: DF Partner s.r.o.

Sídlo zadavatele: č. p. 165, 763 15 Neubuz

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Drha, jednatel
  • Telefon: +420575571100
  • E-mail: pavel.drha@dfpartner.cz

IČ zadavatele: 00545503

DIČ zadavatele: CZ00545503

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Gabriela Kantorová
  • Telefon: +420777834224
  • E-mail: Gabriela.kantorova@dfpartner.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 12. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
č. p. 165, 763 15 Neubuz

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této zakázky je poskytnutí služeb v oblasti zavádění principů a praktik Age managementu do provozu zadavatele, zejména zpracování personální strategie a proškolení managementu zadavatele. Bližší popis předmětu plnění včetně požadavků zadavatele je uveden v přílohách výzvy k podání nabídek, zejména ve Specifikaci předmětu plnění.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dle časového harmonogramu stanoveného dohodou mezi zadavatelem a vítězným účastníkem po podpisu smlouvy, nejpozději však do 28. 2. 2021.

Místo dodání / převzetí plnění:
č. p. 165, 763 15 Neubuz

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena v Kč bez DPH - váha 72 %, max. 72 bodů
  • Kvalita nabízeného plnění - odbornost realizačního týmu - váha 28 %, max. 28 bodů.

Nejvýhodnější nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů, tj. součet bodových ohodnocení získaných v dílčích hodnotících kritériích.

Způsob a metody hodnocení jsou blíže popsány ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Účastník prokáže splnění základní způsobilosti v rozsahu dle § 74 odst. 1  a 2 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) čestným prohlášením uvedeným ve formuláři nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek).

Účastník prokáže splnění profesní způsobilosti v rozsahu dle § 77 odst. 1 ZZVZ čestným prohlášením uvedeným ve formuláři nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek).

Požadavky na prokázání technické kvalifikace jsou zadavatelem vymezeny ve formuláři nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek).

Zadavatel je oprávněn před podpisem smlouvy po vítězném účastníku požadovat originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace tohoto účastníka.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky musí být zpracovány v českém nebo slovenském jazyce.

Nabídky musí obsahovat řádně vyplněný formulář nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek) včetně požadovaných příloh, účastníkem řádně doplněnou a podepsanou smlouvu (viz příloha této výzvy k podání nabídek) ve třech vyhotoveních včetně příslušných příloh.

Nabídka musí obsahovat elektronickou verzi (kopii) celé nabídky uloženou na CD/DVD nebo na USB flash disku, a to ve  formátu *.pdf.

Bude-li nabídka obsahovat i jiné než zadavatelem vyžadované dokumenty, zadavatele není povinen se takovými dokumenty jakkoli zabývat.

Účastník je povinen přistoupit na obchodní a platební podmínky uvedené zadavatelem v závazné předloze smlouvy, která je přílohou této výzvy k podání nabídek. Účastník tuto předlohu smlouvy doplní pouze v místech a způsobem k tomu zadavatelem určeným.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Maximální přípustná nabídková cena je 2 000 000 Kč bez DPH. Nabídky s nabídkovou cenou překračující 2 000 000 Kč bez DPH budou vyřazeny z výběrového řízení.

Nabídková cena je konečná a nepřekročitelná a zahrnuje celý předmět plnění včetně všech souvisejících nákladů, které účastník mohl nebo měl vědět.

Nabídková cena musí být stanovena v Kč, a to jako cena bez DPH, samostatně vyčíslené DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena musí být vyplněna ve formuláři nabídky
a v závazné předloze smlouvy.

V případě rozporu mezi nabídkovou cenou uvedenou ve formuláři nabídky, v závazné předloze smlouvy nebo v jiných částech nabídky, bude za správnou považována a tedy
i hodnocena nejnižší z účastníkem uvedených nabídkových cen.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“. Obálka s nabídkou musí být označena kontaktní adresou účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Varianty nabídek se nepřipouští.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Na řádně a včas podané žádosti o vysvětlení zadávacích podmínek zadavatel odpoví do 2 pracovních dní a odpověď uveřejní na portálu www.esfcr.cz stejným způsobem jako tuto výzvu k podání nabídek.Nezveřejní-li zadavatel vysvětlení zadávacích podmínek ve lhůtě podle předchozího odstavce, prodlouží lhůtu pro podání nabídek nejméně o tolik pracovních dnů, o kolik se jich zpozdil s uveřejněním vysvětlení zadávacích podmínek oproti lhůtě stanovené v předchozím odstavci.Zadavatel je oprávněn poskytnout vysvětlení zadávacích podmínek i bez předchozí žádosti účastníků.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky musí být zpracovány v českém nebo slovenském jazyce.

Nabídky musí obsahovat řádně vyplněný formulář nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek) včetně požadovaných příloh, účastníkem řádně doplněnou a podepsanou smlouvu (viz příloha této výzvy k podání nabídek) ve třech vyhotoveních včetně příslušných příloh.

Nabídka musí obsahovat elektronickou verzi (kopii) celé nabídky uloženou na CD/DVD nebo na USB flash disku, a to ve  formátu *.pdf.

Bude-li nabídka obsahovat i jiné než zadavatelem vyžadované dokumenty, zadavatele není povinen se takovými dokumenty jakkoli zabývat.

Účastník je povinen přistoupit na obchodní a platební podmínky uvedené zadavatelem v závazné předloze smlouvy, která je přílohou této výzvy k podání nabídek. Účastník tuto předlohu smlouvy doplní pouze v místech a způsobem k tomu zadavatelem určeným.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 11. 2019
 
Aktualizováno: 19. 12. 2019