- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Implementace Age managementu ve společnosti DF Partner s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13119
Název zakázky: Implementace Age managementu ve společnosti DF Partner s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 11. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: DF Partner s.r.o.
Sídlo zadavatele: č. p. 165, 763 15 Neubuz
- Jméno: Ing. Pavel Drha, jednatel
- Telefon: +420575571100
- E-mail: pavel.drha@dfpartner.cz
IČ zadavatele: 00545503
DIČ zadavatele: CZ00545503
- Jméno: Gabriela Kantorová
- Telefon: +420777834224
- E-mail: Gabriela.kantorova@dfpartner.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 12. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: č. p. 165, 763 15 Neubuz
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem této zakázky je poskytnutí služeb v oblasti zavádění principů a praktik Age managementu do provozu zadavatele, zejména zpracování personální strategie a proškolení managementu zadavatele. Bližší popis předmětu plnění včetně požadavků zadavatele je uveden v přílohách výzvy k podání nabídek, zejména ve Specifikaci předmětu plnění.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dle časového harmonogramu stanoveného dohodou mezi zadavatelem a vítězným účastníkem po podpisu smlouvy, nejpozději však do 28. 2. 2021.
Místo dodání / převzetí plnění: č. p. 165, 763 15 Neubuz
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena v Kč bez DPH - váha 72 %, max. 72 bodů
- Kvalita nabízeného plnění - odbornost realizačního týmu - váha 28 %, max. 28 bodů.
Nejvýhodnější nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů, tj. součet bodových ohodnocení získaných v dílčích hodnotících kritériích.
Způsob a metody hodnocení jsou blíže popsány ve Výzvě k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Účastník prokáže splnění základní způsobilosti v rozsahu dle § 74 odst. 1 a 2 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) čestným prohlášením uvedeným ve formuláři nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek).
Účastník prokáže splnění profesní způsobilosti v rozsahu dle § 77 odst. 1 ZZVZ čestným prohlášením uvedeným ve formuláři nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek).
Požadavky na prokázání technické kvalifikace jsou zadavatelem vymezeny ve formuláři nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek).
Zadavatel je oprávněn před podpisem smlouvy po vítězném účastníku požadovat originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace tohoto účastníka.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky musí být zpracovány v českém nebo slovenském jazyce.
Nabídky musí obsahovat řádně vyplněný formulář nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek) včetně požadovaných příloh, účastníkem řádně doplněnou a podepsanou smlouvu (viz příloha této výzvy k podání nabídek) ve třech vyhotoveních včetně příslušných příloh.
Nabídka musí obsahovat elektronickou verzi (kopii) celé nabídky uloženou na CD/DVD nebo na USB flash disku, a to ve formátu *.pdf.
Bude-li nabídka obsahovat i jiné než zadavatelem vyžadované dokumenty, zadavatele není povinen se takovými dokumenty jakkoli zabývat.
Účastník je povinen přistoupit na obchodní a platební podmínky uvedené zadavatelem v závazné předloze smlouvy, která je přílohou této výzvy k podání nabídek. Účastník tuto předlohu smlouvy doplní pouze v místech a způsobem k tomu zadavatelem určeným.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Maximální přípustná nabídková cena je 2 000 000 Kč bez DPH. Nabídky s nabídkovou cenou překračující 2 000 000 Kč bez DPH budou vyřazeny z výběrového řízení.
Nabídková cena je konečná a nepřekročitelná a zahrnuje celý předmět plnění včetně všech souvisejících nákladů, které účastník mohl nebo měl vědět.
Nabídková cena musí být stanovena v Kč, a to jako cena bez DPH, samostatně vyčíslené DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena musí být vyplněna ve formuláři nabídky
a v závazné předloze smlouvy.
V případě rozporu mezi nabídkovou cenou uvedenou ve formuláři nabídky, v závazné předloze smlouvy nebo v jiných částech nabídky, bude za správnou považována a tedy
i hodnocena nejnižší z účastníkem uvedených nabídkových cen.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“. Obálka s nabídkou musí být označena kontaktní adresou účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Varianty nabídek se nepřipouští.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Na řádně a včas podané žádosti o vysvětlení zadávacích podmínek zadavatel odpoví do 2 pracovních dní a odpověď uveřejní na portálu www.esfcr.cz stejným způsobem jako tuto výzvu k podání nabídek.Nezveřejní-li zadavatel vysvětlení zadávacích podmínek ve lhůtě podle předchozího odstavce, prodlouží lhůtu pro podání nabídek nejméně o tolik pracovních dnů, o kolik se jich zpozdil s uveřejněním vysvětlení zadávacích podmínek oproti lhůtě stanovené v předchozím odstavci.Zadavatel je oprávněn poskytnout vysvětlení zadávacích podmínek i bez předchozí žádosti účastníků.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky musí být zpracovány v českém nebo slovenském jazyce.
Nabídky musí obsahovat řádně vyplněný formulář nabídky (viz příloha této výzvy k podání nabídek) včetně požadovaných příloh, účastníkem řádně doplněnou a podepsanou smlouvu (viz příloha této výzvy k podání nabídek) ve třech vyhotoveních včetně příslušných příloh.
Nabídka musí obsahovat elektronickou verzi (kopii) celé nabídky uloženou na CD/DVD nebo na USB flash disku, a to ve formátu *.pdf.
Bude-li nabídka obsahovat i jiné než zadavatelem vyžadované dokumenty, zadavatele není povinen se takovými dokumenty jakkoli zabývat.
Účastník je povinen přistoupit na obchodní a platební podmínky uvedené zadavatelem v závazné předloze smlouvy, která je přílohou této výzvy k podání nabídek. Účastník tuto předlohu smlouvy doplní pouze v místech a způsobem k tomu zadavatelem určeným.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Soubory ke stažení:
- Výzva_signed.pdf (19. 11. 2019 15:42)
- 191117_Specifikace předmětu plnění.pdf (19. 11. 2019 15:42)
- 191117_Formulář nabídky.docx (19. 11. 2019 15:42)
- 191117_Závazná předloha smlouvy.docx (19. 11. 2019 15:42)
- Rozhodnutí o vyloučení_Everesta_signed.pdf (18. 12. 2019 14:50)
- Rozhodnutí o vyloučení_HR MOLLO_signed.pdf (18. 12. 2019 14:50)
- Oznámení výsledku VŘ_signed.pdf (19. 12. 2019 18:12)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.