Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodávka analyzátoru pro kvantitativní stanovení klinických parametrů v krvi včetně příslušenství

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13096

Název zakázky: Dodávka analyzátoru pro kvantitativní stanovení klinických parametrů v krvi včetně příslušenství

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 11. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Státní zdravotní ústav

Sídlo zadavatele: Šrobárova 49/48, 100 00 Praha 10

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Pavel Březovský, MBA
  • Telefon: +420267082295
  • E-mail: zdravust@szu.cz

IČ zadavatele: 75010330

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Kristýna Tlustošová, TenderPoint s.r.o. Se sídlem: Horáčkova 17, Praha 4 IČO: 05031354
  • Telefon: +420606835848
  • E-mail: tlustosova@tenderpoint.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 11. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického nástroje- profilu zadavatele, a to v souladu s podmínkami uvedenými v této výzvě. Adresa profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilSZU Účastník podá nabídku prostřednictvím elektronického nástroje nejpozději do lhůty pro podání nabídek a do nabídky vloží všechny doklady požadované zadavatelem v této dokumentaci

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět plnění:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je koupě a dodávka 35 kusů analyzátoru pro kvantitativní stanovení klinických parametrů v krvi včetně příslušenství. Tento spektrální analyzátor krve elektrického výkonu dodavatel dodá v požadovaných parametrech, jejichž specifikace je uvedena příloze č. 3 – Návrhu  smlouvy a je její nedílnou součástí (dále též „zboží“).

Součástí dodávky zboží je také:

doprava a dodání zboží včetně příslušných certifikátů na místo plnění na náklady prodávajícího,
uvedení do provozu, odzkoušení, předání bez vad,
předání v potřebném počtu vyhotovení všech dokladů v českém, popř. anglickém jazyce, které se k dodávanému zboží vztahují, zejména dodací list, certifikáty, návody k použití apod.,
zajištění záručního servisu zboží,

Dodávané zboží musí být nové, nerepasované či vrácené zboží.

 

kód CPV: 38434520-7

název: Analyzátory krve

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1380000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: ihned po nabytí účinnosti smlouvy, tj. po zveřejnění v Registru smluv Předpokládané ukončení plnění: do 4 týdnů

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky

Jediným dílčím kritériem hodnocení je nejnižší celková nabídková cena za dodávku celého předmětu veřejné zakázky.

 

Nejnižší celková nabídková cena (bez DPH) = 100%

 

Zadavatel seřadí nabídky dle výše jejich nabídkové ceny. V rámci tohoto kritéria hodnocení bude nejlépe hodnocena nabídka účastníka, který nabídne celkovou nejnižší nabídkovou cenu bez DPH za dodávku předmětu veřejné zakázky. 

 

V případě, že zadavatel obdrží nabídky se stejnou nejnižší nabídkovou cenou, bude výběr proveden losem.

Losování proběhne v souladu se zásadami zadávaní veřejných zakázek dle ustanovení § 6 zákona. Losování se mají právo účastnit ti dodavatelé, kterých se bude losování týkat a kteří budou zadavatelem písmeně vyrozuměni a vyzvání k účasti na losování, a to nejméně 2 pracovní dny před termínem konání losování.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikace

Dodavatel je povinen prokázat kvalifikaci v rozsahu dále stanoveném zadavatelem:

a) splnění základní způsobilosti,
b) splnění profesní způsobilosti,

 

ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST

 

Způsobilým není dodavatel, který:

 

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat 

a) tato právnická osoba,

b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a

c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

 

Způsob prokázání základní způsobilosti:

Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti ke dni podání nabídky předložením čestného prohlášení, které je nedílnou součástí této výzvy (příloha č. 4), které musí být podepsáno osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

PROFESNÍ ZPŮSOBILOST

Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice zákona:

a) předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

b) předložením dokladů, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, např. tj. výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona,

 

Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ke dni podání nabídky předložením čestného prohlášení, které je nedílnou součástí této výzvy (příloha č. 4), které musí být podepsáno osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

 

Společná účast dodavatelů:

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost každý dodavatel samostatně. Prokázání způsobilost mohou dodavatelé v tomto případě prokázat prostřednictvím čestného prohlášení.

Zadavatel si vyhrazuje, aby účastníci v případě společné účasti dodavatelů v nabídce doložili, že při plnění veřejné zakázky ponesou odpovědnost za plnění veřejné zakázky společně a nerozdílně. Zadavatel doporučuje doložení této skutečnosti nejlépe předložením vzájemně uzavřené smlouvy.

 

Prokázání kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů:

Dodavatel zapsaný v seznamu kvalifikovaných dodavatelů může prokázat splnění základní způsobilosti nebo profesní způsobilosti v rozsahu ve výpisu uvedeném, výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 3 měsíce od posledního dne, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

V tomto výběrovém řízení mohou být podány pouze nabídky v elektronické podobě. Pro podání nabídky v elektronické podobě bude použit certifikovaný elektronický nástroj Tender arena, (dále jen „Tender arena“) dostupný na internetové adrese www.tenderarena.cz, kde je rovněž dostupný podrobný návod na jeho použití (odkaz „nápověda“ v zápatí) a kontakty na uživatelskou podporu.Účastník výběrového řízení musí být pro možnost podání nabídky registrován jako dodavatel v elektronickém nástroji Tender arena (odkaz „registrace Dodavatele“ na webové stránce www.tenderarena.cz) a uživatel dodavatele musí pro podání nabídky disponovat rolí „účastník zakázky“. Vyřízení registrace trvá max. 48 hodin (v pracovní dny) po doložení všech požadovaných dokladů a není zpoplatněna.Zadavatel nenese odpovědnost za technické podmínky na straně účastníka výběrového řízení. Zadavatel doporučuje účastníkům výběrového řízení zohlednit zejména rychlost jejich připojení k internetu při podávání nabídky tak, aby tato byla podána ve lhůtě pro podání nabídek (podáním nabídky se rozumí finální odeslání nabídky do nástroje po nahrání veškerých příloh!).Součástí elektronicky podané nabídky musí být všechny zadavatelem nebo zákonem požadované doklady a údaje, a to včetně dokladů ke kvalifikaci a nabídka musí být opatřena elektronickým podpisem. Nabídka bude zpracována v českém jazyce a nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a zajištěny proti neoprávněné manipulaci.Účastník v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk se zadavatelem. Veškeré doklady či prohlášení obsažené v nabídce, u nichž je vyžadován podpis účastníka, budou podepsány osobou oprávněnou zastupovat účastníka. V případě, že budou podepsány jinou osobou, musí nabídka obsahovat originál nebo úředně ověřenou kopii jejího zmocnění k takovým úkonům. To neplatí, pokud zmocnění vyplývá ze zákona nebo je zapsáno v obchodním rejstříku. Doklady a listiny v jiném, než českém jazyce budou doplněny překladem do českého jazyka.

Účastníkovi se doporučuje použít pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto pokynů pro zpracování nabídky:

•Obsah nabídky. Nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol)

•Krycí list nabídky, který tvoří přílohu č. 2 této výzvy, podepsaný osobou oprávněnou zastupovat účastníka

•Dokumenty k prokázání splnění kvalifikace. Nabídka bude obsahovat podepsané čestné prohlášení k prokázání splnění kvalifikace (příloha č. 4)

•Podepsaný návrh smlouvy (příloha č. 3)Pokud zastupuje účastníka jiná osoba odlišná od osoby oprávněné zastupovat, musí být součástí návrhu smluv plná moc opravňující tuto osobu k zastupování.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen doložit způsob zpracování celkové nabídkové ceny ve struktuře:

cena bez DPH v Kč,
výše DPH v Kč,
cena vč. DPH v Kč.

Celkovou nabídkovou cenu za předmět veřejné zakázky uvede dodavatel do přílohy č. 3 - Návrhu smlouvy a přílohy č. 2 – Krycí list nabídky.

Součástí nabídkové ceny je také pojištění, doprava a dodání zboží včetně příslušných certifikátů, uvedení do provozu, odzkoušení, zajištění záručního servisu zboží.

Celková nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná cena včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
V tomto výběrovém řízení mohou být podány pouze nabídky v elektronické podobě. Pro podání nabídky v elektronické podobě bude použit certifikovaný elektronický nástroj Tender arena, (dále jen „Tender arena“) dostupný na internetové adrese www.tenderarena.cz, kde je rovněž dostupný podrobný návod na jeho použití (odkaz „nápověda“ v zápatí) a kontakty na uživatelskou podporu.Účastník výběrového řízení musí být pro možnost podání nabídky registrován jako dodavatel v elektronickém nástroji Tender arena (odkaz „registrace Dodavatele“ na webové stránce www.tenderarena.cz) a uživatel dodavatele musí pro podání nabídky disponovat rolí „účastník zakázky“. Vyřízení registrace trvá max. 48 hodin (v pracovní dny) po doložení všech požadovaných dokladů a není zpoplatněna.Zadavatel nenese odpovědnost za technické podmínky na straně účastníka výběrového řízení. Zadavatel doporučuje účastníkům výběrového řízení zohlednit zejména rychlost jejich připojení k internetu při podávání nabídky tak, aby tato byla podána ve lhůtě pro podání nabídek (podáním nabídky se rozumí finální odeslání nabídky do nástroje po nahrání veškerých příloh!).Součástí elektronicky podané nabídky musí být všechny zadavatelem nebo zákonem požadované doklady a údaje, a to včetně dokladů ke kvalifikaci a nabídka musí být opatřena elektronickým podpisem. Nabídka bude zpracována v českém jazyce a nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a zajištěny proti neoprávněné manipulaci.Účastník v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk se zadavatelem. Veškeré doklady či prohlášení obsažené v nabídce, u nichž je vyžadován podpis účastníka, budou podepsány osobou oprávněnou zastupovat účastníka. V případě, že budou podepsány jinou osobou, musí nabídka obsahovat originál nebo úředně ověřenou kopii jejího zmocnění k takovým úkonům. To neplatí, pokud zmocnění vyplývá ze zákona nebo je zapsáno v obchodním rejstříku. Doklady a listiny v jiném, než českém jazyce budou doplněny překladem do českého jazyka.Účastníkovi se doporučuje použít pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto pokynů pro zpracování nabídky:•Obsah nabídky. Nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol)•Krycí list nabídky, který tvoří přílohu č. 2 této výzvy, podepsaný osobou oprávněnou zastupovat účastníka•Dokumenty k prokázání splnění kvalifikace. Nabídka bude obsahovat podepsané čestné prohlášení k prokázání splnění kvalifikace (příloha č. 4)•Podepsaný návrh smlouvy (příloha č. 3)Pokud zastupuje účastníka jiná osoba odlišná od osoby oprávněné zastupovat, musí být součástí návrhu smluv plná moc opravňující tuto osobu k zastupování.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace je možno doručit písemně nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek prostřednictvím elektronického nástroje či datové schránky.Vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění požadavku bude odesláno všem známým dodavatelům a uveřejněno na profilu zadavatele, a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

1. OBCHODNÍ PODMÍNKY (PLATEBNÍ, DODACÍ, ZÁRUČNÍ, SANKČNÍ)

 

Závazné obchodní podmínky jsou uvedeny v příloze č. 3 této výzvy – Návrh smlouvy.

Účastník do návrhu smlouvy pouze doplní své identifikační údaje, údaje o nabídkové ceně, a další jasně označené údaje pro doplnění. Účastník není oprávněn smlouvu žádným způsobem měnit či doplňovat, s výjimkou těch částí, které zadavatel pro doplnění určil a označil. Porušení této podmínky povede k vyloučení účastníka z účasti ve výběrovém řízení.

 

2. OBECNÁ USTANOVENÍ

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Otevírání nabídek v elektronické podobě proběhne po uplynutí lhůty pro podání nabídek.

Veškeré písemnosti v rámci výběrového řízení budou zadavatelem odesílány prostřednictvím účtů zadavatele a účastníka výběrového řízení v elektronickém nástroji, případně prostřednictvím jejich datových schránek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1379000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MEDISTA spol.s.r.o., Dělnická 213/12, 170 00, Praha 7IČ:60199865

    Datum podpisu smlouvy: 13. 1. 2020

Datum ukončení: 13. 1. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 11. 2019
 
Aktualizováno: 13. 1. 2020