- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
IT kurzy pro zaměstnance II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11691
Název zakázky: IT kurzy pro zaměstnance II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 10. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: MARLENKA international s.r.o.
Sídlo zadavatele: Valcířská 434, 738 01 Frýdek - Místek
- Jméno: Gevorg Avetisjan
- Telefon: +420595177444
- E-mail: marlenka@marlenka.cz
IČ zadavatele: 25900706
DIČ zadavatele: CZ25900706
- Jméno: Ing. Kateřina Dudová
- Telefon: +420777707366
- E-mail: mail@compassmc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 10. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Compass Management Consulting, s.r.o. Hlavní 68 739 11 Frýdlant nad Ostravicí
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz. Výzva k podání nabídek
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 132950,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz. Výzva k podání nabídek
Místo dodání / převzetí plnění: viz. Výzva k podání nabídek
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- viz. Výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz. Výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz. Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz. Výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz. Výzva k podání nabídek
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz. Výzva k podání nabídek
Požadavek na jednu nabídku: viz. Výzva k podání nabídek
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz. Výzva k podání nabídek
Další požadavky na zpracování nabídky: viz. Výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: viz. Výzva k podání nabídek
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 A) - Čestné prohlášení k základní způsobilosti pro část A).docx (2. 10. 2017 13:51)
- Příloha č. 1 B) - Čestné prohlášení k základní způsobilosti pro část B).docx (2. 10. 2017 13:51)
- Příloha č. 2 A) - Krycí list nabídky pro část A).docx (2. 10. 2017 13:51)
- Příloha č. 2 B) - Krycí list nabídky pro část B).docx (2. 10. 2017 13:51)
- Příloha č. 3A) - Smlouva s dodavatelem pro část A).doc (2. 10. 2017 13:51)
- Příloha č. 3B) - Smlouva s dodavatelem pro část B).doc (2. 10. 2017 13:51)
- příloha č. 4 A) - Seznam referenčních zakázek pro část A).xlsx (2. 10. 2017 13:51)
- příloha č. 4 B) - Seznam referenčních zakázek pro část B).xlsx (2. 10. 2017 13:51)
- Výzva.pdf (2. 10. 2017 13:51)
- Oznam. o výsledku VŘ část A.pdf (19. 10. 2017 10:00)
- Oznam. o výsledku VŘ část B.pdf (19. 10. 2017 10:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část A:POE EDUCO, spol. s r.o.Divadelní 946/9 741 01 Nový Jičín 64089398
Datum podpisu smlouvy: 25. 10. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část B:POE EDUCO, spol. s r.o.Divadelní 946/9 741 01 Nový Jičín 64089398
Datum podpisu smlouvy: 25. 10. 2017
Datum ukončení: 25. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.