Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Komplexní vzdělávací program zaměstnanců společnosti

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12288

Název zakázky: Komplexní vzdělávací program zaměstnanců společnosti

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 5. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: ABAS IPS Management s.r.o.

Sídlo zadavatele: Českobratrská 692/15, 702 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Vladimíra Popardowská
  • Telefon: +420234710011
  • E-mail: reditelstvi@abasco.cz

IČ zadavatele: 25842811

DIČ zadavatele: CZ25842811

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Dagmar Doleželová, MBA
  • Telefon: +420608043824
  • E-mail: dolezelova@czcis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 6. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
ABAS IPS Management s.r.o., budova Lighthouse, Jankovcvoa 1569/2c, 17000 Praha 7

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích aktivit zaměstnanců v souladu s požadavky zadavatele na obsahovou náplň kurzů, která je přílohou č. 1 této výzvy k podání nabídky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1870000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červen 2018 - srpen 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena 40%
  • Kvalita návrhu obsahové struktury 60 %
  • Hodnocení bude provedeno dle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky. Zadavatel bude ekonomickou výhodnost nabídek hodnotit podle nejvhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Způsobilým není uchazeč který:

byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
má v České republice nebo v zemí svého sídla v evidence daní zachycen splatný daňový nedoplatek
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
je v likvidaci, proti nemuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči nemuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele

 

Uchazeč prokazuje splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení (možno využít vzor v příloze č. 3 této ZD). Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobu oprávněnou jednat za uchazeče/zastupovat uchazeče v zadávacím řízení

 

Profesní způsobilost

Profesně způsobilým je uchazeč, který do nabídky předloží kopi následujících dokladů:

výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Tento doklad nebude starší 90 dnů k poslednímu dni lhůty pro podání nabídek
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky (doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci), zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění: Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, či obdobné.

 

Uchazeč prokazuje splnění profesní způsobilosti předložením prosté kopie dokladů podle bodu a) a b) prokazujících jeho požadovanou způsobilost.

 

 

 

 

 

 

 

Technická způsobilost

K prokázání technické kvalifikace zadavatel požaduje předložení čestného prohlášení, že v posledních 3 letech realizoval alespoň 2 služby  v oblasti poskytování vzdělávacíh aktivit:

min. 1 významnou službu, jejíž předmět plnění spočíval v realizaci vzdělávacích aktivit 
min. 1 významnou službu, jejíž předmětem plnění byla realizace vzdělávacích aktivit pro jednoho objednatele z oblasti bezpečnosti

 

 

Čestné prohlášení uchazeče o realizaci významných služeb musí splňovat minimálně následující obsahové náležitosti:

vymezení subjektu/osoby, které bylo plnění poskytnuto
místo a doba plnění
stručný popis předmětu služeb, ze kterého bude patrné, že se jednalo o službu spočívající ve školení pracovníků, resp. školení pracovníků v požadované oblasti
kontaktní osoba objednatele (jméno odpovědné osoby, email, telefon)
prohlášení uchazeče, že služby byly plněny řádně a včas

 

Ke splnění technické způsobilosti musí uchazeč dále doložit, že má pro plnění veřejné zakázky k dispozici realizační tým složený minimálně ze čtyř (4) osob, z toho alespoň:

minimálně tři (3) členové realizačního týmu mají vysokoškolské vzdělání
minimálně dva (2) členové realizačního týmu mají minimálně pět (5) let praxe v oblasti vzdělávání dospělých v oblasti bezpečnosti, bezpečnostních studií nebo služební přípravy příslušníků ozbrojených sborů a min. jeden (1) člen realizačního týmu má minimálně patnáct (15) let odborné praxe v oblasti vzdělávání v oblasti bezpečnosti

 

Všichni členové realizačního týmu musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni. Dodavatel dále může do svého týmu nad rámec minimálních požadavků zahrnout i další členy týmu, kteří se budou podílet na jednotlivých školeních, bez ohledu na to, zda splňují výše uvedené požadavky.  Uchazeč bude povinnen před zahájením plnění předmětu zakázky předložit seznam všech členů týmu a zadavatel je oprávněn takový seznam, který nebude odpovídat minimálním požadavkům technické kvalifikace odmítnout. Ostatní členové realizačního týmu, kteří budou do realizačního týmu zařazeni nad rámec technické kvalifikace mohou být zadavatelem z týmu vyřazeni.

 

Zadavatel dále požaduje, aby jeden z členů realizačního týmu byl v postavení vedoucího realizačního týmu zodpovědného za řádné plnění zakázky, kvalitu vzdělávání, komunikaci se zadavatelem, řízení lektorů a dodržování stanoveného harmonogramu.  Zadavatel požaduje, aby vedoucí týmu prokázal, že se v pozici vedoucího týmu podílel na min. jedné (1) službě, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávacích aktivit z oblasti bezpečnostních služeb.

 

Kompetence a zkušenosti jednotlivých členů realizačního týmu musí být doloženy formou čestného prohlášení uchazeče s uvedením konkrétních informací o délce praxe a o zadavatelem požadované praxi/zkušenosti pro danou pozici v realizačním týmu. Nedílnou přílohou tohoto prohlášení uchazeče jsou profesní životopisy těchto osob a prostá kopie vysokoškolského diplomou.

 

 

Profesní životopis bude obsahovat základní identifikační údaje člena týmu:

údaje o dosaženém vzdělání
údaj o členství v odborných sdruženích a organizacích
údaj o délce praxe

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku podá uchazeč v listinné podobě ve dvou vyhotoveních (v jednom originále a jedné kopii) dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této ZD. Elektronické podání nabídky není možné. Varianty nabídek na dílčí plnění zadavtel nepřipouští.

Nabídka včetně všech požadovaných dokladů a materiálů bude u fyzických osob potvrzena uchazečem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče nebo osobou k podání nabídky pověřenou zastupováním statutárního orgánu.

V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v nabídce plnou moc případně platný pověřeovací dokument. Uvedené doklady uchazeč předloží v originále nebo v ověřené kopii.

Nabídka uchazeče včetně veškerých dokladů a materiálů bude zpracována v českém jazyce. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly přivést v omyl. Zadavatel doporučuje podání nabídky v nerozebíratelném provedení, resp. zajištěnou proti manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Zadavatel dále doporučuje, aby všechny listy nabídky včetně příloh byly řádně očíslované v nepřerušené vzestupné řadě.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za zajištění požadovaného rozsahu služeb absolutní částkou v českých korunách (Kč). Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná.

Nabídková cena bude uvedena v členění dle přílohy č. 2 této ZD (Krycí list) a dále dle Přílohy č. 5 této ZD (Tabulka pro výpočet nabídkové ceny/Položkový rozpočet). Nabídková cena bude současně doplněna v návrhu smlouvy o poskytování služe dle Přílohy č. 4 této ZD včetně příloh.

Není-li uchazeč registrovaným plátcem DPH, předloží nabídku s cenou bez DPH a skutečnost, že není plátcem DPH uvede v nabídce (v části nabídky, kde je uvedena nabídková cena).

V nabídkové ceně musí být zahrnuto minimálně:

příprava a zpracování dokumentace k požadovaným vzdělávacím kurzům v souladu s Pravidly OPZ a touto ZD a součinnost uchazeče pro schválení její finální verze zadavatelem
Příprava a zpracování veškerých výukových materiálů dle dokumentace k vzdělávacím kurzům v tištěné podobě pro všechny účastníky a v elektronické podobě pro zadavatele
Realizace vzdělávaícch kurzů, které jsou předmětem této zakázky v požadovaném místě realizace, a to pod vedením kvalifikovaných lektorů uchazeče (realizační tým uchazeče)
Zajištění zpětné vazby a evaluace všech vzdělávacích kurzů dle vypracované a zadavatelem schválené dokumentace k vzdělávacím kurzům
Provádění evidence poskytovaných služeb v souladu s Pravidly OPZ (evidence účasti do prezenčních listin jednotlivých vzdělávacích kurzů, příprava, zpracování a vyhodnocení závěrečných testů pro ověření znalostí účastníků/absolventů vzdělávání, zpracování a předání certifikátů o absolvování kurzu pro všechny účastníky, kteří naplní podmínky pro jejich udělení)
Veškeré další náklady uchazeče související s realizací vzdělávacích kurzů (doprava, ubytování a stravování lektorů v místě výuky, technické a výukové pomůcky).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel jako součást ZD předkládá obchodní podmínky ve formě závazného návrhu smlouvy o poskytování služeb (viz. příloha č.4 této ZD). Uchazeč je povinnen akceptovat znění závazného návrhu této smlouvy o poskytování služeb a není oprávněn jakkoli zasahovat do textu této smlouvy mimo zadavatelem označených a k doplnění určených částí závazného návrhu smlouvy. Nesplnění těchto podmínek je považováno za porušení zadávacích podmínek s následkem vyloučení uchazeče z další účasti v zadávacím řízení.

Uchazeč nese náklady na přípravu a podání nabídky a náklady na svou účast v tomto zadávaícm řízení, a to za všech okolností samostatně bez ároku na jejich náhradu ze strany zadavatele.

 

Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení v souladu s Pravidly OPZ. Zadavatel nenese žádnou odpovědnost za škody, přípaně ušlý zisk, způsobené zrušení zadávacího řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1749740.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Solidita s.r.o.

    Datum podpisu smlouvy: 9. 7. 2018

Datum ukončení: 9. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 5. 2018
 
Aktualizováno: 17. 7. 2018