- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Mobilní aplikace města Dvůr Králové nad Labem
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14086
Název zakázky: Mobilní aplikace města Dvůr Králové nad Labem
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 7. 2022
Název/obchodní firma zadavatele: Město Dvůr Králové nad Labem
Sídlo zadavatele: náměstí T.G. Masaryka 38, Dvůr Králové nad Labem, 544 01
- Jméno: Ing. Jan Jarolím, starosta města
- Telefon: +420499318111
- E-mail: jarolim.jan@mudk.cz
IČ zadavatele: 00277819
DIČ zadavatele: CZ00277819
- Jméno: Natálie Karpovičová
- Telefon: +420606620810
- E-mail: karpovicova@cep-rra.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 8. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: prostřednictvím profilu zadavatele https://zakazky.mudk.cz
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka Mobilní aplikace dle požadavků Zadavatele, včetně její instalace, implementace, poskytnutí licencí potřebných pro užívání díla, integraci dodaného díla se stávajícím aplikačním vybavením Zadavatele. Předmět zakázky zahrnuje rovněž závazek provádění technické podpory a servisu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 393050,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: nejdéle 30 kalendářních dnů od účinností smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: náměstí T.G. Masaryka, 544 01 Dvůr Králové nad Labem
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle dvou dílčích hodnotících kritérií, kterými jsou:
KRITÉRIUM Č. 1:
Celková nabídková cena (v Kč bez DPH) 70%
KRITÉRIUM Č. 2:
Počet referencí nad rámec kvalifikace 30%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby účastník prokázal splnění kvalifikace a způsobilosti v následujícím rozsahu:
základní způsobilost,
profesní způsobilost,
technická kvalifikace.
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom elektronickém vyhotovení, v českém jazyce a bude vytvořena v souladu se zadávacími podmínkami, a to včetně požadovaného řazení nabídky i dokladů k prokázání kvalifikace.
Nabídky se podávají elektronicky:
Adresa pro podání nabídek: zakazky.mudk.cz
Nabídky podané písemně prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně či faxem se nepřipouští
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková celková cena musí být uvedena jako cena nejvýše přípustná, včetně dopravy do místa plnění a dalších vedlejších nákladů v členění podle Přílohy č. 6 – Kalkulace ceny.
Celková nabídková cena bude uvedena v Příloze č. 3 – Kupní smlouva, kde účastník tuto cenu uvede v požadovaném členění: celkovou nabídkovou cenu v Kč bez DPH, samostatně DPH v Kč a celkovou cenu včetně DPH. V případě rozdílu těchto cen jinde v nabídce platí cena uvedená v Kupní smlouvě.
Požadavek na písemnou formu nabídky: nabídka bude odevzdána v elektronické formě;
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (27. 7. 2022 16:39)
- Příloha č. 2 - Technické parametry.docx (27. 7. 2022 16:39)
- Příloha č. 3 - Kupní smlouva.docx (27. 7. 2022 16:39)
- Příloha č. 4 - Čestné prohlášení.docx (27. 7. 2022 16:39)
- Příloha č. 5 - Seznam poddodavatelů.docx (27. 7. 2022 16:39)
- Příloha č. 6 - Kalkulace ceny.xlsx (27. 7. 2022 16:40)
- Výzva_opakování.pdf (27. 7. 2022 16:47)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru .pdf (8. 9. 2022 10:24)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (5).pdf (19. 9. 2022 14:54)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 206292.50
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): URBITECH s.r.o. sídlo Jalubí 453, 687 05 JalubíIČ 04572106
Datum podpisu smlouvy: 15. 9. 2022
Datum ukončení: 15. 9. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.