- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Nastavení systému řízení a rozvoje lidských zdrojů MěÚ Orlová.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11100
Název zakázky: Nastavení systému řízení a rozvoje lidských zdrojů MěÚ Orlová.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Orlová
Sídlo zadavatele: Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně
- Jméno: Ing. Tomáš Kuča
- Telefon: +420596581249
- E-mail: tomas.kuca@muor.cz
IČ zadavatele: 00297577
DIČ zadavatele: CZ00297577
- Jméno: Bc. Dagmar Vaňková
- Telefon: +420596581225
- E-mail: dagmar.vankova@muor.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 5. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: MěÚ - podatelna, Osvobození 796, 73514 Orlová-Lutyně
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky je zpracování komplexního strategického dokumentu pro personální oblast a nastavení optimálního systému řízení a rozvoje lidských zdrojů, prostřednictvím zavedení moderních metod řízení lidských zdrojů, které budou pracovníci personálního útvaru a vedoucí pracovníci MěÚ Orlová využívat i po ukončení projektu. V rámci plnění zakázky budou realizovány tyto klíčové aktivity:
1. Analýza personálních procesů MěÚ, v rámci které bude detailně zmapován, posouzen a popsán současný stav stěžejních personálních procesů vykonávaných v rámci úřadu.
2. Identifikace nedostatků současně nastaveného systému řízení a rozvoje lidských zdrojů MěÚ Orlová a návrh konkrétních doporučení k jeho optimalizaci.
3.Zpracování komplexního strategického dokumentu v oblasti řízení a rozvoje lidských zdrojů, jenž bude obsahovat především personální procesy, opatření a programy, které se týkají oblastí získávání, adaptace, vzdělávání, hodnocení a motivace zaměstnance. Implementace navržených doporučení vedoucích k optimalizaci systému řízení a rozvoje lidských zdrojů MěÚ Orlová.
4. Proškolení pracovníků personálního útvaru a vedení MěÚ v oblasti práce s kompetenční maticí a nastaveným systémem náboru a adaptace, vzdělávání a rozvoje, hodnocení a motivace zaměstnanců, ukončení pracovního poměru, a to formou praktického workshopu.
Bližčí specifikace viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1302066,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení: od podpisu smlouvy; Ukončení: 30.9.2017
Místo dodání / převzetí plnění: MěÚ Orlová, Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Blížší informace viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.Bližší požadavky viz zadávací dokumentace.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Bližší podmínky viz zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: viz zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- OBCHODNÍ PODMÍNKY.doc (25. 4. 2017 10:53)
- VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK.pdf (25. 4. 2017 10:53)
- Dotaz č. 1.docx (2. 5. 2017 14:00)
- dotaz č. 2.docx (2. 5. 2017 14:00)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.