- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. - vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11951
Název zakázky: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. - vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 12. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004809 OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. - vzdělávání zaměstnanců příjemce: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST a.s
Název/obchodní firma zadavatele: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s.
Sídlo zadavatele: Křišťanova 17, 130 00 Praha 3
- Jméno: JUDr. Jaroslav Kostohryz
- Telefon: +420603526265
- E-mail: kostohryzj@osas.cz
IČ zadavatele: 60197340
DIČ zadavatele: CZ60197340
- Jméno: JUDr. Jaroslav Kostohryz
- Telefon: +420603526265
- E-mail: kostohryzj@osas.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 1. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: Písemně osobně nebo poštou na adrese: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. Křišťanova 1789/17 130 00 Praha 3 - Žižkov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele vzdělávacích aktivit vedoucích ke zvýšení měkkých a manažerských kompetencí zaměstnanců zadavatele na pozici specialistů (CZ ISCO 2).
Projekt předpokládá a zadavatel požaduje, aby bylo realizováno 6000 tzv. osobo-hodin (1 osobo-hodina = účast osoby z cílové skupiny projektu na 1 hodině podporovaného vzdělávání, kdy 1 hodinou se myslí 60 min. výuky bez přestávek).
Počet 6000 osobo-hodin je maximální počet, tj. po splnění tohoto limitu splnila zakázka svůj cíl a účel a je ukončena. Počet realizovaných osobo-hodin podporovaného vzdělávání bude rovněž jediným relevantním podkladem při fakturaci dodavatele za dílčí plnění.
Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v přiložené zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1320000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1/2018 až 02/2019
Místo dodání / převzetí plnění: Praha Západ nebo Praha Východ – část plnění v %: cca 50, Brno – část plnění v %: cca 30, Zlín – část plnění v %: cca 10, Olomouc – část plnění v %: cca 10
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Dílčí hodnotící kritéria Váha v %
Nabídková cena bez DPH 50,00 %
Kvalita lektorského týmu dodavatele 25,00 %
Kvalita systému řízení organizace dodavatele týmu 25,00 %
Podrobný popis způsobu hodnocení je uveden v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen prokázat splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace.
Podrobněji viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Seznam a počet kurzů_OS.xlsx (13. 12. 2017 23:19)
- Příloha č. 2_Specifikace kurzů_OS.docx (13. 12. 2017 23:19)
- Příloha č. 3 _Povinná dokumentace_OS.docx (13. 12. 2017 23:19)
- Příloha č. 5 Seznam významných služeb_ZDŘ.docx (13. 12. 2017 23:19)
- Příloha č. 6 Seznam lektorů a vzor CV_ZDŘ.docx (13. 12. 2017 23:19)
- Příloha č. 7_Struktura nabídkové ceny_OS.xlsx (13. 12. 2017 23:19)
- Příloha č. 8 - Seznam poddodavatelů-OS.docx (13. 12. 2017 23:19)
- Příloha č. 9 Krycí list nabídky_OS.docx (13. 12. 2017 23:19)
- Příloha č. 10_Smlouva o vzdělávacích službách_OS.docx (13. 12. 2017 23:19)
- Příloha č. 11 Přehled realizovaných kurzů.DOCX (13. 12. 2017 23:19)
- Výzva k podání nabídek OS 15.12..pdf (14. 12. 2017 20:13)
- Výzva k podání nabídek_OS 15.12.docx (14. 12. 2017 20:13)
- ZADÁVACÍ DOKUMENTACE_OS_OK.docx-1 (14. 12. 2017 20:13)
- Oznámení o výběru dodavatele 28.2.2018.pdf (28. 2. 2018 13:26)
- Oznámení o podpisu smlouvy_28.2.2018.pdf (28. 2. 2018 13:26)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.