Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. - vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11951

Název zakázky: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. - vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 12. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s.

Sídlo zadavatele: Křišťanova 17, 130 00 Praha 3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Jaroslav Kostohryz
  • Telefon: +420603526265
  • E-mail: kostohryzj@osas.cz

IČ zadavatele: 60197340

DIČ zadavatele: CZ60197340

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Jaroslav Kostohryz
  • Telefon: +420603526265
  • E-mail: kostohryzj@osas.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 1. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
Písemně osobně nebo poštou na adrese: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. Křišťanova 1789/17 130 00 Praha 3 - Žižkov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele vzdělávacích aktivit vedoucích ke zvýšení měkkých a manažerských kompetencí zaměstnanců zadavatele na pozici specialistů (CZ ISCO 2).

Projekt předpokládá a zadavatel požaduje, aby bylo realizováno 6000 tzv. osobo-hodin (1 osobo-hodina = účast osoby z cílové skupiny projektu na 1 hodině podporovaného vzdělávání, kdy 1 hodinou se myslí 60 min. výuky bez přestávek).

Počet 6000 osobo-hodin je maximální počet, tj. po splnění tohoto limitu splnila zakázka svůj cíl a účel a je ukončena. Počet realizovaných osobo-hodin podporovaného vzdělávání bude rovněž jediným relevantním podkladem při fakturaci dodavatele za dílčí plnění.

 Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v přiložené zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1320000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1/2018 až 02/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha Západ nebo Praha Východ – část plnění v %: cca 50, Brno – část plnění v %: cca 30, Zlín – část plnění v %: cca 10, Olomouc – část plnění v %: cca 10

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Dílčí hodnotící kritéria                                                        Váha v %

Nabídková cena bez DPH                                                     50,00 %

Kvalita lektorského týmu dodavatele                                   25,00 %

Kvalita systému řízení organizace dodavatele týmu             25,00 %

 

Podrobný popis způsobu hodnocení je uveden v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 

Dodavatel je povinen prokázat splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace.

Podrobněji viz zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 12. 2017
 
Aktualizováno: 28. 2. 2018