Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné a manažerské vzdělávání ve společnosti ICZ

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12250

Název zakázky: Odborné a manažerské vzdělávání ve společnosti ICZ

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 4. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: ICZ a.s.

Sídlo zadavatele: Na hřebenech II 1718/10, Nusle, 140 000 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Bohuslav Cempírek, předseda představenstva
  • Telefon: +420222271504
  • E-mail: bohuslav.cempirek@i.cz

IČ zadavatele: 25145444

DIČ zadavatele: CZ699000372

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Olga Marušová
  • Telefon: +420775635185
  • E-mail: olga.marusova@i.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 4. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
ICZ a.s. Na hřebenech II 1718/10, Nusle, 140 00 Praha 4 Recepce společnosti v 5. patře je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti:

1.     Specializovaného IT

2.     Měkkých a manažerských dovedností (tzv. Manažerská akademie)

 

pro zaměstnance společnosti ICZ a.s. (hlavního příjemce dotace) a jejích partnerů (dceřiných společností – partnerů v rámci dotace).

Zakázka je rozdělena na dvě samostatné části:

Část I  - Specializované školení v oblasti IT

Část II -  Manažerská akademie

Uchazeč může podat nabídku na jednu část nebo obě části zakázky. Nabídka však musí obsahovat všechny požadované kurzy příslušné části zakázky.

Specifikace jednotlivých částí zakázky jsou uvedeny dále v Příloze č. 1 této Výzvy.

Realizace kurzů bude probíhat ve školících prostorách zajištěných zadavatelem formou kurzů připravených na míru (část 1 a 2). Náklady na školící místnost, prezentační techniku a občerstvení pro školené osoby nejsou součástí nabídkové ceny. Lokality pro školení jsou následující: školící prostory do 50 km od Prahy a školící prostory v Brně. Součástí nabídkové ceny budou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění (odměna lektora, cestovné lektora, ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod.).

Dodavatel musí splnit tyto podmínky:

A.    dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály

B.    dodavatel musí být schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavků zadavatele

C.    u kurzů musí být dodrženy počty hodin výuky uvedené ve specifikaci

D.    součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu

E.    výuková hodina = 60 min (u všech plánovaných kurzů)

F.    školící den = 8 hodin školení (bez přestávek), přestávky budou plánované 2 (včetně pauzy na oběd)

G.    maximální počet osob ve skupině u kurzů připravených na míru je 12 osob

H.    dodavatel je povinen na každý kurz připravit dokumentaci ke vzdělávání, na každý den kurzu připravit a podepsat prezenční listinu požadované dokumentací k projektu

I.      dodavatel se zavazuje poskytnout maximální součinnost při plnění předmětu zakázky

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1850305,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný časový harmonogram plnění: od 1. 5. 2018 do 30. 4. 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Harmonogram jednotlivých kurzů bude navržen vybraným dodavatelem do 14 dnů po podpisu smlouvy dle potřeb zadavatele tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory zajištěné zadavatelem v Praze a max. do 50 km od Prahy a v Brně

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria

 

1.1         Podané nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií kvality:

 

Kritérium

Váha kritéria

Nabídková cena (v Kč bez DPH)

50 %

Kvalita a kvalifikační předpoklady lektorů

30 %

Kvalita nabízených služeb

20 %

 

1.2         Popis kritérií hodnocení

 

a)    Kritérium „Nabídková cena“

Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena v Kč bez DPH stanovená v souladu se zadávací dokumentací.

 

Pro kritérium „Nabídková cena“ má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu (tj. nejnižší cena). Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici od 0 do 100 bodů a obodování dílčích hodnotících kritérií provede takto:

 

Počet bodů

      nejvhodnější nabídka

=  ------------------------------  x  100

      hodnocená nabídka

 

 

b)    Kritérium „Kvalita a kvalifikační předpoklady lektorů“

Předmětem hodnocení budou osoby tvořící lektorský tým, který se bude na plnění zakázky podílet.

 

Dodavatel předloží seznam členů lektorského týmu s uvedením konkrétních kurzů, které budou lektoři školit. Maximální počet členů lektorského týmu jsou čtyři osoby v jednotlivých částech zakázky. Předmětem hodnocení budou pouze 4 členové lektorského týmu uvedení v nabídce. Tyto osoby se musí podstatným způsobem podílet na plnění zakázky, tedy osobně školit.

 

Hodnocení bude provedeno na základě posouzení profesních životopisů, podepsaných členy lektorského týmu.

 

U každého člena lektorského týmu bude v rámci tohoto dílčího kritéria hodnoceno:

 

Člen realizačního týmu

Předmět hodnocení

minimální požadavek

počet bodů za jednotku

maximální možný počet bodů

Poznámka

Hlavní školitel

délka praxe

5 let

1 bod za každý rok praxe navíc

10 bodů

Praxe přesahující délku 15 let není bonifikována

počet vedených školení za poslední 3 roky

20 školení

1 bod za každé další školení navíc

10 bodů

Více než 30 školení není bonifikováno

Ostatní školitelé

délka praxe

3 roky

1 bod za každý rok praxe navíc

7 bodů

Praxe přesahující délku 10 let není bonifikována

počet vedených školení za poslední 3 roky

10 školení

1 bod za každé další školení navíc

10 bodů

Více než 20 školení není bonifikováno

 

 

Celkový počet bodů v rámci tohoto kritéria je dán součtem bodů všech čtyřech hodnocených členů týmu.

 

 

Pro kritérium „Kvalita a kvalifikační předpoklady lektorů“, má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu (tj. nejvyšší počet bodů). Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici od 0 do 100 bodů a obodování dílčích hodnotících kritérií provede takto:

 

 

Počet bodů

           hodnocená nabídka

=       ----------------------------------   x  100

           nejvhodnější nabídka

 

 

 

 

c)    Kritérium „Kvalita nabízených služeb“

Předmětem hodnocení budou:

1.     osoby tvořící realizační tým, který se bude na plnění zakázky podílet,

2.     metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, včetně způsobu hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby,

3.     způsob zjišťování potřeb zadavatele a úprava konkrétních kurzů na míru zadavateli,

4.     ukázky obsahů k poptávaným kurzům.

 

Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka účastníka, která bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu zakázky a požadavkům zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, výstižněji a vhodněji zpracované požadavky dle bodů 1. až 4. tohoto kritéria.

 

Ad. 1. Dodavatel předloží seznam členů realizačního týmu ve složení vedoucí projektu/zakázky a koordinátor. Maximální počet členů realizačního týmu jsou dvě osoby pro celkovou zakázku. Předmětem hodnocení budou 2 členové realizačního týmu uvedení v nabídce. Tyto osoby budou výhradně řídit a koordinovat plnění zakázky a zajišťovat komunikaci se zadavatelem.

 

Hodnocení bude provedeno na základě posouzení profesních životopisů, podepsaných členy realizačního týmu.

 

U každého člena realizačního týmu bude v rámci tohoto dílčího kritéria hodnoceno:

 

Člen realizačního týmu

Předmět hodnocení

minimální požadavek

počet bodů za jednotku

maximální možný počet bodů

Poznámka

Vedoucí projektu/zakázky

délka praxe

5 let

1 bod za každý rok praxe navíc

10 bodů

Praxe přesahující délku 15 let není bonifikována

počet vedených projektů v rozsahu zakázky za poslední 3 roky

8 projektů

1 bod za každý další projekt navíc

12 bodů

Více než 20 projektů není bonifikováno

Koordinátor

délka praxe

3 roky

1 bod za každý rok praxe navíc

7 bodů

Praxe přesahující délku 10 let není bonifikována

počet projektů v rozsahu zakázky za poslední 2 roky

4 projekty

1 bod za každý další projekt navíc

6 bodů

Více než 10 školení není bonifikováno

 

 

Ad. 2. Hlavními aspekty hodnocení dle bodu 2. jsou: návrh metod výuky (kurzů) s ohledem na cílové skupiny zadavatele, návrh forem výuky a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, interaktivní zapojení účastníka kurzu, způsob hodnocení výsledků kurzů, návrh zpětné vazby. Podklady a popis požaduje zadavatel v rozsahu max 5 stran. Počet bodů udělený v rámci tohoto dílčího kritéria je 0 - 20 bodů.

 

Ad. 3. Hlavními aspekty hodnocení jsou: přesný a stručný popis způsobu a postupu zjišťování potřeb zadavatele a popis následné úpravy kurzů dle konkrétních potřeb zadavatele. Popis požaduje zadavatel v rozsahu max 1 strana. Počet bodů udělený v rámci tohoto dílčího kritéria je 0 - 10 bodů.

 

Ad. 4. Hlavními aspekty hodnocení jsou: strukturovanost, praktická využitelnost, obsah odpovídající tématu kurzu s ohledem na cílové skupiny, jasně definovaný cíl kurzu. Podklady požaduje zadavatel v rozsahu max 10 stran. Počet bodů udělený v rámci tohoto dílčího kritéria je 0 – 20 bodů.

 

Celkový počet bodů v rámci kritéria „Kvalita nabízených služeb“ je dán součtem bodů ve všech čtyřech oblastech tohoto kritéria.

 

Pro kritérium „Kvalita nabízených služeb“, má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu (tj. nejvyšší počet bodů). Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici od 0 do 100 bodů a obodování dílčích hodnotících kritérií provede takto:

 

 

Počet bodů

           hodnocená nabídka

=       ----------------------------------   x  100

           nejvhodnější nabídka

 

 

 

Celkové hodnocení je součtem bodových hodnocení dílčích kritérií, která jsou vynásobena vahou daného kritéria. Nejvhodnější nabídkou je ta, která získá nejvyšší celkový počet bodů.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

 

1.     Základní způsobilost

2.     Profesní způsobilost

3.     Technická způsobilost

 

Ad 1) Základní způsobilost:

Základní způsobilost splňuje uchazeč, který:

 

a)    nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží1,

b)    nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c)    nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)    nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)    není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Uchazeč prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením dle vzoru, který je přílohou č. 3 této výzvy.

 

ad 2) Profesní způsobilost:

Profesní způsobilost splňuje uchazeč, který:

a)    předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán

b)    předloží oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky

 

ad 3) Technická způsobilost

Technickou způsobilost splňuje uchazeč, který předloží:

a)    minimálně jednu významnou službu realizovanou uchazečem v posledních  3 letech v oblasti, která je předmětem této zakázky v minimálním finančním rozsahu jako je hodnota příslušné části zakázky, resp. pro tu část předmětu zakázky, na kterou podává svoji nabídku.

Technickou způsobilost uchazeč prokáže předložením kopie osvědčení o realizaci významné služby (reference).

Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Uchazeč prokáže splnění způsobilosti doklady předloženými v kopiích nebo formou čestného prohlášení.

Zadavatel může před uzavřením smlouvy od vybraného dodavatele požadovat předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění způsobilosti.

Všechny doklady prokazující splnění kvalifikace nesmějí být starší než 90 kalendářních dnů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí plně respektovat všechny podmínky stanovené touto výzvou a požadavky stanovené relevantními obecně závaznými právními předpisy.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v písemné formě v českém jazyce v následující struktuře:

1.     Krycí list nabídky

2.     Dokumenty, prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické způsobilosti

3.     Popis předmětu plnění zakázky v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zadavatele

4.     Doklady potřebné pro hodnocení nabídky dle hodnotících kritérií

5.     Řádně vyplněný návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče

6.     Specifikaci cenové nabídky dle Přílohy č. 4 této výzvy

7.     Ostatní údaje a dokumenty

Pokud uchazeč podává nabídku na obě části, může být svázána jako jeden celek. Totožné doklady je pak možné v nabídce doložit pouze jednou.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč v nabídce uvede nabídkovou cenu za příslušnou část zakázky v souladu s touto výzvou.

Pro zpracování nabídkové ceny použije uchazeč přílohu č.  4 této výzvy.

 

Nabídková cena každé části zakázky bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému plnění veřejné zakázky, vyjma nákladů na školící místnost, prezentační techniku a občerstvení pro účastníky kurzů.

 

Nabídková cena je konečná a nejvýše přípustná a není přípustné je v průběhu realizace zakázky navyšovat. .

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazby DPH platné v době vzniku zdanitelného plnění.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Pokud bude uchazeče zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být součástí nabídky plná moc v úředně ověřené kopii.Všechny listy nabídky budou očíslovány a navzájem pevně spojeny, aby nabídka byla zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku v jakékoliv fázi zadávacího řízení zrušit.

Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v závazném vzoru smlouvy, který je přílohou č. 5 této výzvy k podání nabídek. Uchazeč není oprávněn znění návrhu smlouvy oproti závaznému vzoru měnit.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7) na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 928250.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Top Vision, s.r.o. Na Florenci 1270/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 05533481 (Část II - Manažerská akademie)

    Datum podpisu smlouvy: 12. 6. 2018

Zrušené části zakázky: Část I - Specializované IT kurzy, do výběrového řízení se nepřihlásil žádný dodavatel, vypsáno nové zadávací řízení

Datum ukončení: 29. 6. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 4. 2018
 
Aktualizováno: 19. 12. 2018