Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Poradenství pro Pardubický kraj II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11547

Název zakázky: Poradenství pro Pardubický kraj II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, Praha 7

IČ zadavatele: 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Šafránková
  • Telefon: +420950144712
  • E-mail: lenka.safrankova@pa.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
https://nen.nipez.cz

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění realizace poradenských programů pro uchazeče a zájemce o zaměstnání a účastníky pracovní rehabilitace. Účelem zadávacího řízení je uzavření Rámcové dohody dle § 131 a násl. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále také jen „ZZVZ“) na provedení poradenských programů s jedním vybraným dodavatelem pro každou jednotlivou část veřejné zakázky. Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ vnitřně členěna do 6 částí. 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 37940000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.12.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
okresy Chrudim, Pardubice, Ústí nad Orlicí a Svitavy

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele specifikovány v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky specifikovány v zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za jednoho účastníka poradenského programu absolutní částkou v českých korunách (CZK), vždy bez DPH, a to pro každou část veřejné zakázky samostatně.

Další specifikace v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemnou formou, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz a musí být šifrovány prostřednictvím certifikátu veřejného klíče, který je zadavatelem poskytován na profilu zadavatele spolu se zadávací dokumentací.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel v Krycím listu nabídky (Příloha č. 1 Zadávací dokumentace) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky se podává samostatná nabídka. Účastníci zadávacího řízení mohou ve smyslu § 101 odst. 2 ZZVZ podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky (pro vyloučení pochybností účastník zadávacího řízení může podat nabídku pouze do jedné části nebo může podat nabídky do různých částí nebo může také podat nabídky do všech částí veřejné zakázky).

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení zadávací dokumentace pouze prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz .Vysvětlení zadávací dokumentace v souladu s § 98 ZZVZ.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6). Toto zadávací řízení je realizováno v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 1:AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286

    Datum podpisu smlouvy: 9. 10. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 2:AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286

    Datum podpisu smlouvy: 9. 10. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 6:Republikové centrum vzdělávání, s.r.o., Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10, IČ: 25289667

    Datum podpisu smlouvy: 11. 10. 2018

Zrušené části zakázky: části č. 3,4,5

Datum ukončení: 11. 10. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 8. 2017
 
Aktualizováno: 9. 11. 2018