- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Poradenství pro Pardubický kraj II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11547
Název zakázky: Poradenství pro Pardubický kraj II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0000597 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, Praha 7
IČ zadavatele: 72496991
- Jméno: Ing. Lenka Šafránková
- Telefon: +420950144712
- E-mail: lenka.safrankova@pa.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: https://nen.nipez.cz
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění realizace poradenských programů pro uchazeče a zájemce o zaměstnání a účastníky pracovní rehabilitace. Účelem zadávacího řízení je uzavření Rámcové dohody dle § 131 a násl. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále také jen „ZZVZ“) na provedení poradenských programů s jedním vybraným dodavatelem pro každou jednotlivou část veřejné zakázky. Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ vnitřně členěna do 6 částí.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 37940000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.12.2020
Místo dodání / převzetí plnění: okresy Chrudim, Pardubice, Ústí nad Orlicí a Svitavy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele specifikovány v zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podmínky a požadavky na zpracování nabídky specifikovány v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za jednoho účastníka poradenského programu absolutní částkou v českých korunách (CZK), vždy bez DPH, a to pro každou část veřejné zakázky samostatně.
Další specifikace v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemnou formou, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz a musí být šifrovány prostřednictvím certifikátu veřejného klíče, který je zadavatelem poskytován na profilu zadavatele spolu se zadávací dokumentací.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel v Krycím listu nabídky (Příloha č. 1 Zadávací dokumentace) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky se podává samostatná nabídka. Účastníci zadávacího řízení mohou ve smyslu § 101 odst. 2 ZZVZ podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky (pro vyloučení pochybností účastník zadávacího řízení může podat nabídku pouze do jedné části nebo může podat nabídky do různých částí nebo může také podat nabídky do všech částí veřejné zakázky).
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení zadávací dokumentace pouze prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz .Vysvětlení zadávací dokumentace v souladu s § 98 ZZVZ.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6). Toto zadávací řízení je realizováno v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ZD_Poradenstvi_Pard_kraj_II_final.pdf (9. 11. 2018 12:40)
- Pril_1_Kryci_list_POR_pro_Pard_kraj – kopie.docx (9. 11. 2018 12:40)
- Pril_2_CP_zakl_zpus_§74_POR-pro_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:40)
- pril_3_RD_POR_pro_Pard_kraj_II.pdf-1 (9. 11. 2018 12:40)
- Pril_4_Nab_provedeni_porad_cin_Por_pro_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:40)
- Pril_5_Kalkulace_Por_pro_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:40)
- Pril_6_Seznam_poddodav_POR_pro_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:40)
- Pril_7_Specifikace_a_techn_podm_cast_1_POR_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:41)
- Pril_8_Specifikace_a_techn_podm_cast_2_POR_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:41)
- Pril_9_Specifikace_a_techn_podm_cast_3_POR_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:41)
- Pril_10_Specifikace_a_techn_podm_cast_4_POR_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:41)
- Pril_11_Specifikace_a_techn_podm_cast_5_POR_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:41)
- Pril_12_Specifikace_a_techn_podm_cast_6_POR_Pard_kraj_II.docx-1 (9. 11. 2018 12:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 1:AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286
Datum podpisu smlouvy: 9. 10. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 2:AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286
Datum podpisu smlouvy: 9. 10. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 6:Republikové centrum vzdělávání, s.r.o., Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10, IČ: 25289667
Datum podpisu smlouvy: 11. 10. 2018
Zrušené části zakázky: části č. 3,4,5
Datum ukončení: 11. 10. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.