- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Poskytnutí odborných poradenských služeb a školení pro projekt MěÚ Blansko v rámci projektu výzvy 033
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12219
Název zakázky: Poskytnutí odborných poradenských služeb a školení pro projekt MěÚ Blansko v rámci projektu výzvy 033
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002873 Město Blansko připravuje svou budoucnost příjemce: Město Blansko
Název/obchodní firma zadavatele: město Blansko
Sídlo zadavatele: nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko
- Jméno: Mgr. Ivo Polák, starosta
- Telefon: +420516775181
- E-mail: sekr@blansko.cz
IČ zadavatele: 00279943
DIČ zadavatele: CZ00279943
- Jméno: Mgr. Jiří Kučera
- Telefon: +420725112483
- E-mail: kucera@blansko.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 4. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je:
1. Poskytnout zaměstnancům žadatele dále uvedené vzdělávací aktivity
2. Ověřit získané znalosti zúčastněných zaměstnanců zadavatele
Podrobná specifikace předmětu zakázky - Popis vzdělávacích aktivit, vč. počtu hodin jednotlivých vzdělávacích aktivit, a předpokládaného počtu skupin je uvedena v Příloze č. 1 této výzvy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 619210,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: květen 2018 – listopad 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Hodnotí se celková cena v Kč bez DPH. Hodnocení bude provedeno pouze na základě ekonomické výhodnosti, tj. nejnižší nabídkové ceny za celý předmět plnění. Nabídky budou seřazeny od nabídky s nejnižší nabídkovou cenou a to vzestupně, přičemž nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Prostá kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence, pokud je v ní zapsán.
2. Prostá kopie dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu předmětu veřejné zakázky
(např. výpis ze živnostenského rejstříku).
3. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném
či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku
na státní politiku zaměstnanosti.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Uchazeč může podat nabídku jen v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit.
Nabídka musí být v listinné podobě, elektronické podání nabídky se nepřipouští.
Nabídka uchazeče musí obsahovat požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů, podepsaná statutárním orgánem uchazeče, nebo oprávněnou osobou (v tomto případě bude přiložena také příslušná plná moc nebo jiný dokument, dokládající oprávněnost).
Strany nabídky a příloh musí být číslovány vzestupnou číselnou řadou.
Nabídka musí být zajištěna proti možnosti neoprávněné manipulace s jednotlivými listy.
Součástí nabídky musí být doplněný a podepsaný vzor smlouvy.
Nabídka musí být zadavateli doručena ve stanovené lhůtě, v řádně uzavřené obálce, která bude výrazně označena „NABÍDKA ŠKOLENÍ – Město Blansko připravuje svoji buducnost - NEOTEVÍRAT“
Uchazeč uvede na obálce své identifikační údaje obsahující název, sídlo, identifikační číslo, a kontaktní adresu, je-li odlišná od adresy sídla.
Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:
Dokumenty prokazující splnění kvalifikace dodavatele.
Prohlášení o vázanosti uchazeče touto výzvou k předložení nabídek.
Popis předmětu plnění v rozsahu umožňujícím vyhodnocení nabídek dle kritérií.
Cena předmětu plnění ve struktuře dle této výzvy k předložení nabídek.
Ostatní údaje a dokumenty dle uvážení uchazeče.
Návrh smlouvy (příloha č.2) podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. V případě zastupování uchazeč přiloží originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cenová nabídka musí obsahovat cenu za 1 den výuky pro 1 skupinu pro každou dílčí vzdělávací aktivitu (může být i stejná pro všechny aktivity) a také celkovou cenu, za kterou je nabídka podávána.
Cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky.
Ceny budou zpracovány jako smluvní, pevné a nejvýše přípustné.
Nabídková cena bude uvedena bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Všechny ceny budou uvedeny v absolutních hodnotách v korunách českých.
Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH.
Uchazeč je povinen zapracovat nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené NABÍDKA ŠKOLENÍ – Město Blansko připravuje svoji buducnost - NEOTEVÍRAT“., na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: • Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. • Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty do 2 pracovních dní po doručení žádosti dle předchozího odstavce• Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (včetně e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní nabídky
Žadatel v nabídce specifikuje případné poddodavatele (identifikační údaje poddodavatele či poddodavatelů a vymezení jejich podílu na plnění veřejné zakázky)
Uchazeč je vázán svoji nabídkou po celou dobu plnění předmětu nabídky
Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu výběrového řízení (v Kč bez DPH).
Platba za dodané služby bude prováděna na měsíčním základě fakturou za výuku, realizovanou v předchozím měsíci, při splnění podmínek stanovených ve smlouvě (doložení a akceptace objednatelem úplné dokumentace o plnění fakturované části zakázky - evidence, dokumentace a vyhodnocení realizované aktivity).
Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Nová výzva k podání nabídek - školení.pdf (28. 3. 2018 11:22)
- Nový Seznam kurzů Blansko - Finálka.pdf (28. 3. 2018 11:22)
- Nová Smlouva vzdělávání 033 - Finálka.docx (28. 3. 2018 11:22)
- Popis vzdelavacich aktivit - scan.pdf (28. 3. 2018 11:22)
- Vyzva k podani nabidek - scan.pdf (28. 3. 2018 11:22)
- Oznámení o výsledku výběru 1-1.pdf (30. 4. 2018 10:36)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 465500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BDO Advisory s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, IČO 27244784, Ing. Radovan Hauk
Datum podpisu smlouvy: 27. 4. 2018
Datum ukončení: 27. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.