- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Průzkumné šetření k identifikaci motivátorů a bariér v účasti ve stávajících screeningových programech a provedení pre-testu navržených vzorů adresného zvaní
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12418
Název zakázky: Průzkumné šetření k identifikaci motivátorů a bariér v účasti ve stávajících screeningových programech a provedení pre-testu navržených vzorů adresného zvaní
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 7. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008172 Zvýšení efektivity adresného zvaní občanů ke screeningům karcinomu tlustého střeva a konečníku, prsu a děložního hrdla příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
Název/obchodní firma zadavatele: Ústav zdravotnických informací a statistiky České republiky
Sídlo zadavatele: Palackého náměstí 4, 128 01 Praha 2
- Jméno: doc. RNDr. Ladislav Dušek, Ph.D.
- Telefon: +420224972712
- E-mail: ladislav.dusek@uzis.cz
IČ zadavatele: 00023833
DIČ zadavatele: CZ00023833
- Jméno: JUDr. Richard Galuška
- Telefon: +420224972112
- E-mail: pravnivz@uzis.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 8. 2018 09:00
Místo pro podání nabídek: Elektronicky podaná nabídka na profilu zadavatele: https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu (VZMR) je výběr dodavatele (výzkumné agentury), který navrhne, provede a vyhodnotí dvě na sebe navazující průzkumná šetření:
průzkumné šetření k identifikaci motivátorů a bariér v účasti ve stávajících onkologických screeningových programech
Dodavatel pomocí kvalitativních metod výzkumu v rámci zakázky a za případného využití osmi verzí současných zvacích dopisů identifikuje motivátory a bariéry v účasti ve stávajících onkologických screeningových programech (viz příloha č. 1. této Výzvy). Tyto dopisy jsou identické pro všechny Pojišťovny.
Parametry tohoto průzkumného šetření:
šetření bude provedeno v cílové skupině ve věkovém rozmezí 45-70 let s poměrem ženy:muži 3:1.
Počet respondentů v cílové skupině – min. 75 osob bez ohledu na techniku výzkumu
šetření bude mít parametry kvalitativního výzkumu, jehož základním rámcem je kombinace hloubkových rozhovorů polostrukturovaných (IDI - in-depth interview) a skupinových diskusí (FGD – focus groups discussion).
Dodavatel je tímto vyzván, aby případně využil vlastní návrh výzkumných metod a nástrojů, který by dle jeho názoru nejlépe splnil cíle šetření.
Zadavatel si vyhrazuje právo být přítomen jako pozorovatel kterékoli části tohoto šetření.
Výstupem tohoto šetření bude:
dodavatelem zformulovaná definice výzkumného problému, cíl šetření
a vhled do chování a rozhodování cílové skupiny,
konkrétní úplný výčet témat pokrytých jednotlivými výzkumnými metodami
a nástroji a scénáře/dotazníky všech navrhovaných výzkumných metod a nástrojů (hloubkového rozhovoru, skupinové diskuse,
digitální záznam hloubkových rozhovorů a skupinových diskusí,
závěrečná hodnotící zpráva.
Na základě dodaných výstupů šetření zadavatel připraví nové verze zvacích dopisů, které budou předmětem pre-testu vzorů adresného zvaní v části b) této zakázky (viz níže)
b) průzkumné šetření v podobě provedení pre-testu vzorů adresného zvaní, které navrhl zadavatel.
Dodavatel pomocí kvalitativních a kvantitativních metod výzkumu v praxi otestuje verze zvacích dopisů, které vytvořil zadavatel, a zjistí jejich potenciál, pozitivně ovlivní chování a rozhodování cílových skupin ve vztahu k zapojení do screeningových programů.
Parametry průzkumného šetření:
šetření bude provedeno v cílové skupině, jejíž konkrétní parametry budou upraveny dle výsledku šetření dle bodu a) této zadávací dokumentace.
Počet respondentů v cílové skupině bude minimálně 320
šetření bude obsahovat kombinaci kvalitativních a kvantitativních metod výzkumu a bude kombinací skupinových diskusí (FGD) a osobního dotazování (CAPI - Computer Assisted Personal Interviewing).
Dodavatel je tímto vyzván, aby případně využil vlastní návrh výzkumných metod a nástrojů, který by dle jeho názoru nejlépe splnil cíle šetření.
Zadavatel si vyhrazuje právo být přítomen jako pozorovatel kterékoli části tohoto šetření.
Výstupem tohoto šetření bude:
dodavatelem zformulovaná definice výzkumného problému, cíl šetření a vhled do chování a rozhodování cílové skupiny,
konkrétní úplný výčet témat pokrytých jednotlivými výzkumnými metodami a nástroji a scénáře/dotazníky všech navrhovaných výzkumných metod a nástrojů (skupinové diskuse, osobního dotazování),
digitální záznam skupinových diskusí, osobního dotazování,
přehled designů jednotlivých zvacích dopisů,
závěrečná hodnotící zpráva.
K plnění této VZMR může dodavatel využívat poznatky behaviorální vědy a obdobných projektů uskutečněných v zahraničí (příklad je uveden v příloze č. 2. této Výzvy).
Veškeré výstupy plnění veřejné zakázky (materiály, produkty, zprávy apod.) musí být označeny v souladu s Metodickým pokynem pro publicitu a komunikaci ESI fondů v programovém období 2014-2020 a s dalšími podmínkami a pravidly souvisejícími s realizací Projektu. Finální výstupy plnění veřejné zakázky budou realizovány vždy až po schválení ze strany zadavatelePředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 826446,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: ihned od uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky Termíny kroků plnění: Nejzazší termín odevzdání výstupů z šetření dle části a) této veřejné zakázky je do 40 dnů od nabytí účinnosti smlouvy. Předpokládaný termín zahájení pre-testu části b) této veřejné zakázky 1-3/2019 Nejzazší termín odevzdání výstupů z části b) této veřejné zakázky je 4/2019. Ukončení celého plnění: Nejpozději do 5/2019
Místo dodání / převzetí plnění: Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění veřejné zakázky, účastník je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla či na jiném místě. Účastník je však povinen prezentovat a dodat veškeré definované výstupy ve výše stanovených termínech do sídla zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky:
Kritérium č. 1: Nejnižší nabídková cena – váha 60%
Kritérium č. 2. Kvalita nabídnutého šetření – váha 40%
Způsob hodnocení:
Kritérium č. 1 – nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena bude hodnocena jako nejvýhodnější.
Kritérium č. 2 - kvalita nabídnutého šetření
V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude zadavatel hodnotit především:
i) schopnost vhledu do cílové skupiny a pochopení behaviorálního pohledu na lidské chování a rozhodování ve vztahu ke screeningovým programům ………..(váha subkritéria 7,5%)
Zadavatel ohodnotí především míru znalosti procesů, které probíhají při rozhodování cílové skupiny, dále co toto rozhodování ovlivňuje. Dále ohodnotí rozbor stávajících formátů dopisů adresného zvaní a jejich zhodnocení, přičemž si uvědomujeme, že se v tomto případě bude jednat jen o expertní pohled uchazeče bez testování dopisů na cílové skupině.
ii) kvalita návrhu šetření, návrhu konkrétních výzkumných metod a nástrojů a jejich obsahu (kupř. pokrytá témata, scénáře, dotazníky…) s ohledem na behaviorální pohled na lidské chování a rozhodování ve vztahu ke screeningovým programům ……………(váha subkritéria 25%)
Zadavatel ohodnotí především:
pokrytí jednotlivých témat a oblastí, které mohou hrát roli při rozhodování cílové skupiny
vynalézavost a sofistikovanost nástrojů a metod, které budou použity ke zkoumání motivátorů a bariér (v případě šetření dle části a) této veřejné zakázky) a také v případě testování navržených nových designů dopisů (v případě pre-testu dle části b) této veřejné zakázky).
míra detailního rozpracování předložených návrhů šetření.iii) kvalita, expertíza a zkušenosti týmu s ohledem na obdobné projekty nebo projekty, ve kterých byl použit behaviorální pohled na lidské chování či rozhodování……….(váha subkritéria 7,5 %)
Zadavatel ohodnotí:
počet a velikost projektů, které členové týmu obdobně zkoumali v jiných projektech,
délku jejich praxe v oboru
konkrétní zkušenosti s obdobnými pre-testy.Hodnotící komise přiřadí u každého subkritéria (pro kritérium č. 2) body podle následujícího klíče:
100 bodů
Předložená nabídka zcela splňuje požadavky zadavatele. Návrhy řešení, včetně návrhu výzkumných metod a nástrojů a jejich obsahu a složení týmu plně vystihuje podstatu a cíle projektu.
75 bodů
Předložená nabídka je v souladu s požadavky zadavatele. Návrhy řešení, včetně návrhu výzkumných metod a nástrojů a jejich obsahu a složení týmu vyhovují podstatě a cílům projektu.
50 bodů
Předložená nabídka vyhovuje s výhradami. Návrhy řešení, včetně návrhu výzkumných metod a nástrojů a jejich obsahu, a složení týmu lze vyhodnotit jako průměrné.
25 bodů
Nabízené řešení je ještě akceptovatelné, ale návrhy řešení, včetně návrhu výzkumných metod a nástrojů a jejich obsahu a složení týmu v tomto stavu nejsou přímo použitelné a bylo by potřeba jejich dopracování.
0 bodů
Nabízené řešení je zcela nevyhovující vzhledem k podstatě a cílům projektu.
Hodnocení nabídek bude provedeno podle vzorce:
(K1 * 0,6) + (K2i * 0,075 + K2ii * 0,25 + K2iii * 0,075) = počet bodů.
Nabídka z nejvyšším počtem bodů bude hodnocena jako nejlepší. Ostatní nabídky budou seřazeny sestupně podle počtu dosažených bodů)
V případě, shodného výsledného bodového ohodnocení zadavatel uvádí, že kritériem, dle kterého vybere výhodnější nabídku je nižší nabídková cena.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel musí pro prokázání kvalifikace povinně dodat následující dokumenty:
Čestné prohlášení o tom, že účastník zadávacího řízení nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Čestné prohlášení, že účastník v uplynulých třech kalendářních létech realizoval min. 3 zakázky obdobného rozsahu (provedení průzkumných šetření), přičemž každá zakázka musela obsahovat min. CAPI metodu na minimálně 200 respondentů nebo musela mít min. 5 fokusovaných skupin a min. 50 respondentů). Čestné prohlášení bude v následující struktuře:název, IČO a sídlo objednatele služby, kontaktní osoba objednatele s uvedením telefonu nebo e-mailu.
název a popis služby.
celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč bez DPH),
doba a místo poskytování služby.Čestné prohlášení, že účastník zadávacího řízení má vybavené prostory pro provedení šetření (místnost vybavenou potřebnou audiovizuální technikou)
Čestné prohlášení o schopnosti účastníka zadávacího řízení rekrutovat v termínu respondenty (Prokázání připravenosti databáze klientů/respondentů), atd..Čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení.
Složení realizačního týmu: min. 3 členný tým, vedoucí týmu je VŠ. Každý člen týmu do nabídky vloží profesní životopis, ze kterého budou mj. patrné zkušenosti s prováděním obdobných šetření, kterých se za poslední 3 roky.
Zadavatel si vyhrazuje právo před podpisem smlouvy s vybraným dodavatelem ověřit reference o počtu provedených šetření (písemnou referencí objednatele nebo smlouvou). V případě, že toto nebude doloženo, nebude smlouva uzavřena a zadavatel se může obrátit na druhého v pořadí.
Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci výběrového řízení požaduje. Zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm dodavatelům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. Zadavatel nicméně upozorňuje na povinnost předložit veškeré doklady v českém jazyce, tedy v případě cizojazyčných dokladů anebo podkladů v úředně ověřeném překladu.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce
Nabídka bude obsahovat vlastní popis způsobu realizace zakázky, minimálně uvádějící následující informace:
i) definice výzkumného problému a cíl šetření
ii) vhled do behaviorální vědy a využití jejích poznatků pro ovlivňování chování a rozhodování cílové skupiny
iii) detailní popis návrhu struktury průzkumného šetření včetně použitých výzkumných metod a nástrojů a velikosti dotazovaných vzorků
iv) konkrétní výčet zkoumaných témat pokrytých jednotlivými výzkumnými metodami a nástroji, popř. scénáře/dotazníky všech navrhovaných výzkumných metod a nástrojů
v) harmonogram plnění zakázky
Součástí nabídky bude účastníkem podepsaný návrh smlouvy (podle vzoru uvedeného v příloze této Výzvy). Návrh smlouvy podepíše osoba oprávněná jednat za účastníka.
Realizační tým musí tvořit přímo pracovníci účastníka zadávacího řízení nebo musí být do nabídky doložen doklad o smluvním vztahu člena týmu a účastníka zadávacího řízení.
Nabídková cena bude sestavena podle pokynů zadavatele (viz způsob zpracování nabídkové ceny)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou na celé Kč za celý předmět plnění veřejné zakázky a dále pak za jednotlivé části nabídky, tedy pro šetření dle bodu a) této zadávací dokumentace a pre-testu dle bodu b) této zadávací dokumentace. Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 3 této Výzvy – Krycí list nabídky (vzor).
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu tak, že povinně nacení:
pro šetření dle bodu a) variantu 33 IDI a 6 FGD
pro šetření dle bodu b) variantu 2 FGD a 310 CAPI
Přesnou kalkulaci ceny v jednotlivých částech doplní do tabulky která tvoří Přílohu č. 4 této Výzvy – Kalkulace ceny (vzor).
Dodavatel může navrhnout i jiný, tzn. vlastní, způsob výzkumného řešení než je zadavatelem stanovený způsob. I v takovém případě je však nabídková cena vázaná naceněním podle zadavatelem určeného postupu, který je pro stanovení nabídkové ceny povinný, aby byly nabídky porovnatelné. Nabídková cena za vlastní způsob výzkumného řešení nesmí překročit nabídkovou cenu, kterou dodavatel musí nacenit povinně (viz předchozí odstavec). V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.
Pozn. Užití sofistikovanějších výzkumných metod je zvýhodněno v hodnocení (v kritériu č. 2)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje.Elektronicky podaná nabídka: Účastník podává nabídku v elektronické podobě výhradně prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil. Nabídka musí být elektronicky podepsána. Listinnou podobu podání nabídek zadavatel neumožňuje.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky
Platba za zhotovení díla bude realizována 2 fakturami ve dvou etapách:
Po převzetí výstupů šetření dle části a) této veřejné zakázky vystaví dodavatel první fakturu. Splatnost faktury je 30 dní od dne doručení faktury zadavateli. Fakturovaná částka nepřesáhne částku stanovenou pro tuto část zakázky dle bodu - Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny
Po převzetí výstupů pre-testu dle části b) této veřejné zakázky vystaví dodavatel druhou fakturu. Splatnost faktury je 30 dní od dne doručení faktury zadavateli. Fakturovaná částka nepřesáhne částku stanovenou pro tuto část zakázky - Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny
Sankční ujednání
Zadavatel ve smlouvě stanovuje následující sankční ujednání pro případ neplnění předmětu veřejné zakázky a neplnění stanoveného harmonogramu:
prodlení v plnění stanoveného harmonogramu - dodání výstupů: 5.000,- Kč za každý den prodlení,
nedodržení postupu šetření dle navržené nabídky: 50. 000,- Kč za každý zjištěný případ (zadavatel si vyhrazuje právo být přítomen kterékoliv části šetření),
nedodržení povinnosti odstraňovat reklamované vady plnění: 1.000,- Kč za každý zjištěný případ.
Zrušení výběrového řízení
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli do doby uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky.
Pokud zadavatel uplatní právo na zrušení výběrového řízení, nevzniká účastníkům vůči zadavateli jakýkoliv nárok.
Dodavatelé budou vyrozumívání o zrušení výběrového řízení prostřednictvím uveřejnění informace na portálu https://www.esfcr.cz.
Vyřazení nabídky
Při nesplnění zadávacích podmínek si zadavatel vyhrazuje právo nabídku uchazeče vyřadit a nezahrnout ji do hodnocení nabídek.
Zadavatel bude informovat písemně uchazeče o tom, že jeho nabídka byla vyřazena. Účastníci budou vyrozumívání o vyloučení nabídky také prostřednictvím uveřejnění informace na portálu https://www.esfcr.cz.
Ostatní
Zadavatel nebude vracet nabídky.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v nabídkách před dokončením hodnocení nabídek a uzavřením smlouvy s vybraným dodavatelem.
Otevírání obálek s nabídkami proběhne bez přítomnosti zástupců uchazečů.
Všechny náklady a výdaje spojené s vypracováním a předložením nabídky nese účastník a nemá nárok na náhradu nákladů a výdajů spojených s účastí ve výběrovém řízení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (v aktuálním znění), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1- zvací dopisy.docx (19. 7. 2018 15:04)
- Příloha č. 2 - příklad šetření.docx (19. 7. 2018 15:04)
- příloha č. 3 - kryci_list.doc (19. 7. 2018 15:05)
- příloha č. 4 - stanovení ceny.doc (19. 7. 2018 15:05)
- příloha č. 5 - smlouva.docx (19. 7. 2018 15:05)
- Výzva FINAL podpis.pdf (19. 7. 2018 15:05)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka_anm.pdf (27. 8. 2018 14:15)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (11. 10. 2018 16:18)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (24. 10. 2018 12:57)
- Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy - Průzkumné šetření k identifikaci motivátorů a bariér v účasti ve stávajících screeningových programech a provedení pre-te_R.pdf (31. 3. 2020 09:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 507300.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MindBridge Consulting a.s.,Geologická 575/2,152 00 Praha 5,IČ: 28211308
Datum podpisu smlouvy: 24. 10. 2018
Datum ukončení: 24. 10. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.