Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rekonstrukce – přístavba a stavební úpravy ve víceúčelovém objektu č.p. 11 ve Vadíně

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12104

Název zakázky: Rekonstrukce – přístavba a stavební úpravy ve víceúčelovém objektu č.p. 11 ve Vadíně

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Obec Okrouhlice

Sídlo zadavatele: Okrouhlice 186, 582 31

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Lubomír Pospíchal
  • Telefon: +420724126274
  • E-mail: starosta@obec-okrouhlice.cz

IČ zadavatele: 00267953

DIČ zadavatele: CZ00267953

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lubomír Pospíchal
  • Telefon: +420724126274
  • E-mail: starosta@obec-okrouhlice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 2. 2018 11:30

Místo pro podání nabídek:
Obec Okrouhlice, Okrouhlice 186, 582 31

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je provedení stavebních prací s názvem „Rekonstrukce – přístavba a stavební úpravy ve víceúčelovém objektu č.p. 11 ve Vadíně“ dle projektové dokumentace „Přístavba a stavební úpravy ve víceúčelovém objektu č.p. 11 ve Vadíně“, pro účely dětské skupiny, vypracované projektantem Ing. J. Sukem, EREKTA.CZ z 08/2017, vše v souladu s uvedenými soupisy a s přiloženým výkazem výměr.

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stavební a navazující práce na stavbě občanské vybavenosti č.p. 11 (na obecním objektu bývalé místní knihovny a hasičské zbrojnici ve Vadíně), která je součástí pozemku parc. č. 67 zast. pl. a nádv. a na poz. parc.č. 985/1 ostatní komunikace, ostatní plocha v k.ú. Vadín (709671), uvedené pod souhrnným názvem akce „Rekonstrukce – přístavba a stavební úpravy ve víceúčelovém objektu č.p. 11 ve Vadíně“, spočívající ve stavebních úpravách vnitřních i venkovních prostor, nových elektroinstalací, vstupu, nového otopného systému (tepelné čerpadlo), nové kompletní zdravotně technické instalace, nové vzduchotechniky, nové kuchyňky, nové jímky na splaškové vody a dalších stavebních prací objektu č.p. 11 Vadín.

Podrobně je předmět plnění vymezen v projektové dokumentaci, smlouvě o dílo a výkazu výměr.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení:5.3.2018 Dokončení: do 20.8.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Vadín č.p. 11, Okrouhlice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena – nejnižší nabídková cena vč. DPH – váha kritéria 100 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Profesní způsobilost – předložení výpisu z OR nebo kopii živnostenského listu, ne starší 60 dnů, doklady osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje
  • Technická kvalifikace – předložení seznamu realizovaných zakázek obsahující nejméně 2 akce obdobného charakteru (během posledních 3 let), tj. rekonstrukce či stavební úpravy související i s otopným systémem tepelného čerpadla v minimální hodnotě investičních nákladů projektovaných staveb 0,750 mil. Kč bez DPH za každou z nich (seznam bude obsahovat: název zakázky a objednatele, finanční objem prací provedených uchazečem a kontakt na objednatele a bude podepsán osobou oprávněnou za uchazeče jednat)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zástupce uchazeče předloží čestné prohlášen, že:

  • se na zpracování nabídky nepodílel – žádný zaměstnanec zadavatele, statutární orgán ani člen statutárního orgánu zadavatele, člen řídícího orgánu zadavatele, člen realizačního týmu projektu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na zadání předmětného výběrového řízení
  • se ani v rámci sdružení – na zpracování nabídky nepodílela společnost ani osoba, která je zaměstnancem zadavatele či členem realizačního týmu či osoba nebo společnost, která se na základě smluvního vztahu podílela na zadání předmětného výběrového řízení
  • subdodavatelem uchazeče není žádný zaměstnanec zadavatele, ani člen realizačního týmu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na zadání předmětného výběrového řízení
  • neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zvláštního právního předpisu (zej. dle zákona o ochraně hospodářské soutěže) v souvislosti s veřejnou zakázkou

 

Dále uchazeč ve své nabídce předloží:

  • seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech pracovali u zadavatele
  • má-li formu akciové společnosti, předloží aktuální seznam akcionářů s podílem akcií vyšším než 10 %

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude vyhotovena v papírové tištěné podobě s podpisem oprávněného statutárního zástupce a zároveň i v elektronické podobě (na flash disku, příp. CD/DVD – bude součástí zalepené obálky).Nabídka bude přeložena v zalepené obálce s nápisem „Neotvírat“ – nabídka na akci „Rekonstrukce – přístavba a stavební úpravy ve víceúčelovém objektu č.p. 11 ve Vadíně“ v jednom vyhotovení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídková smluvní cena bude pro uvedený rozsah zakázky platná po celou dobu plnění.

Zadávací lhůta, po kterou je uchazeč vázán svou nabídkou, je 150 dní ode dne skončení lhůty pro podání nabídek

Další požadavky viz příloha Smlouva o dílo

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2422238.63

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): System 68, Kunětická 2534/2, Praha 2, IČ: 038 35 154

    Datum podpisu smlouvy: 1. 3. 2018

Datum ukončení: 1. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 2. 2018
 
Aktualizováno: 6. 3. 2018