- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozšíření znalostí v oblasti ERP systémů pro výrobní společnost
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11338
Název zakázky: Rozšíření znalostí v oblasti ERP systémů pro výrobní společnost
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 7. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Karel Kaňák, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Tovární 1237/35, 696 01 Rohatec
- Jméno: Ing. Vladislav Polášek, prokurista
- Telefon: +420518399727
- E-mail: darina.merkova@kanakcz.com
IČ zadavatele: 43441947
DIČ zadavatele: CZ43441947
- Jméno: Ing. Darina Měrková
- Telefon: +420518399727
- E-mail: darina.merkova@kanakcz.com
Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Tovární 1237/35, 696 01 Rohatec
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Ucelené odborné vzdělávání v oblasti SW HELIOS ERP systému Helios Orange.
Kurz ERP HELIOS bude mít v součtu 18 dnů - 144 hodin. Z toho 120 hodin teoretická část / 20 hodin praktická část / 4 hodiny závěrečný test.
Specifikace předmětu plnění je podrobně popsána v Příloze č.1 –specifikace předmětu plnění.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 8/2017-2/2018
Místo dodání / převzetí plnění: Tovární 1237/35, 696 01 Rohatec
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude uvedena bez DPD, ......%DPH a včetně DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka bude podána v českém jazyce.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha_c_2_cestne_prohlaseni.doc (12. 7. 2017 10:40)
- Příloha č. 3_krycí list.docx (12. 7. 2017 10:40)
- Příloha č.1-specifikace.docx (12. 7. 2017 10:40)
- Příloha_c_4_navrh_smlouvy.doc (12. 7. 2017 10:40)
- Výzva k podání nabídky_4.7.2017.doc (12. 7. 2017 10:40)
- ZD_výzva.pdf (12. 7. 2017 14:05)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.