- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Strategické plánování ve městě Libčice nad Vltavou
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11844
Název zakázky: Strategické plánování ve městě Libčice nad Vltavou
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 11. 2017
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Město Libčice nad Vltavou
Sídlo zadavatele: náměstí Svobody 90/1, 252 66 Libčice nad Vltavou
- Jméno: Ing. Pavel Bartoš, MBA, starosta města
- Telefon: +420233101654
- E-mail: starosta@libcice.cz
IČ zadavatele: 00241857
DIČ zadavatele: CZ00241857
- Jméno: Kristýna Korecová
- Telefon: +420222261468
- E-mail: korecova@zakazkyverejne.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: náměstí Svobody 90/1, 252 66 Libčice nad Vltavou
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky malého rozsahu je zpracování dokumentů v rozsahu stanoveném zadávací dokumentací a jejími přílohami.
Zakázka je rozdělena na 2 části:
Část A) Vytvoření strategického plánu rozvoje města Libčice nad Vltavou;
Část B) Vytvoření urbanistické studie města Libčice nad Vltavou.
Cílem projektu je rozvoj strategického řízení organizace pomocí tvorby strategických dokumentů a souvisejícího vzdělávání v městě Libčice nad Vltavou. Předmět plnění VZ proběhne v českém jazyce.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1421750,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do prosince 2018
Místo dodání / převzetí plnění: náměstí Svobody 90/1, 252 66 Libčice nad Vltavou
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH 60,00%
Kvalita projektového týmu 40,00%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kritéria základní způsobilosti splňuje dodavatel, který předloží:
- doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v rozsahu předmětu veřejné zakázky,
- čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.Zadavatel požaduje k prokázání splnění technické kvalifikace analogicky podle § 79 zákona předložení níže uvedených dokladů:
- seznam významných služeb
- projektový tým
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Podrobné podmínky ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatelé stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky pro každou jednotlivou část v souladu se zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky jsou dodavatelé povinni podat písemně v listinné podobě (1x originál, 1x kopie a 1x elektronicky kompletní nabídka na CD/DVD/USB ve formátu .pdf)
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace.Písemná (e-mailová) žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
Soubory ke stažení:
- Podrobné podmínky ZD_SIGNED.pdf-1 (10. 11. 2017 12:25)
- Příloha č. 2_Smlouva pro část A_final.docx-1 (10. 11. 2017 12:25)
- Příloha č. 3_Smlouva pro část B_final.docx-1 (10. 11. 2017 12:25)
- Výzva k podání nabídek_SIGNED.pdf-1 (10. 11. 2017 12:25)
- Vysvetlení zadávací dokumentace č. 1_SIGNED.pdf (20. 11. 2017 13:49)
- Vysvetlení zadávací dokumentace č. 2_SIGNED.pdf (21. 11. 2017 11:51)
- Vysvetlení zadávací dokumentace č. 3_SIGNED.pdf (24. 11. 2017 13:04)
- Vysvetlení zadávací dokumentace č. 4_SIGNED.pdf (24. 11. 2017 13:04)
- RoV_UAU.pdf (1. 2. 2018 15:37)
- RoV_MCTriton.pdf (1. 2. 2018 15:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (1. 2. 2018 15:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část B.pdf (23. 4. 2018 15:54)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - část A.pdf (25. 4. 2018 10:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 788800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Sdružení architektů, Bartůšek – Beneš, se sídlemMěříčkova 1448/52, 621 00 Brno, IČO: 76035018 osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Ing. arch. Ondřej Bartůšek
Datum podpisu smlouvy: 11. 4. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors a.s., se sídlemTřída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno, IČO: 26954770 osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Ing. Jan Havránek, Ph.D., MBA, MPA
Datum podpisu smlouvy: 23. 4. 2018
Datum ukončení: 23. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.