Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Strategické plánování ve městě Libčice nad Vltavou

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11844

Název zakázky: Strategické plánování ve městě Libčice nad Vltavou

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Libčice nad Vltavou

Sídlo zadavatele: náměstí Svobody 90/1, 252 66 Libčice nad Vltavou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Bartoš, MBA, starosta města
  • Telefon: +420233101654
  • E-mail: starosta@libcice.cz

IČ zadavatele: 00241857

DIČ zadavatele: CZ00241857

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kristýna Korecová
  • Telefon: +420222261468
  • E-mail: korecova@zakazkyverejne.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
náměstí Svobody 90/1, 252 66 Libčice nad Vltavou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky malého rozsahu je zpracování dokumentů v rozsahu stanoveném zadávací dokumentací a jejími přílohami.

Zakázka je rozdělena na 2 části:

Část A) Vytvoření strategického plánu rozvoje města Libčice nad Vltavou;

Část B) Vytvoření urbanistické studie města Libčice nad Vltavou.

Cílem projektu je rozvoj strategického řízení organizace pomocí tvorby strategických dokumentů a souvisejícího vzdělávání v městě Libčice nad Vltavou. Předmět plnění VZ proběhne v českém jazyce.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1421750,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do prosince 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
náměstí Svobody 90/1, 252 66 Libčice nad Vltavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH                     60,00%

  •  

    Kvalita projektového týmu                  40,00%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Kritéria základní způsobilosti splňuje dodavatel, který předloží:

    - doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v rozsahu předmětu veřejné zakázky,
    - čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

  •  

    Zadavatel požaduje k prokázání splnění technické kvalifikace analogicky podle § 79 zákona předložení níže uvedených dokladů:

    - seznam významných služeb
    - projektový tým

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

viz Podrobné podmínky ZD

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatelé stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky pro každou jednotlivou část v souladu se zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky jsou dodavatelé povinni podat písemně v listinné podobě (1x originál, 1x kopie a 1x elektronicky kompletní nabídka na CD/DVD/USB ve formátu .pdf)

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace.Písemná (e-mailová) žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 788800.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Sdružení architektů, Bartůšek – Beneš, se sídlemMěříčkova 1448/52, 621 00 Brno, IČO: 76035018 osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Ing. arch. Ondřej Bartůšek

    Datum podpisu smlouvy: 11. 4. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors a.s., se sídlemTřída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno, IČO: 26954770 osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Ing. Jan Havránek, Ph.D., MBA, MPA

    Datum podpisu smlouvy: 23. 4. 2018

Datum ukončení: 23. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 13. 11. 2017
 
Aktualizováno: 25. 4. 2018