Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací a poradenské služby pro Úřad pro mezinárodněprávní ochranu dětí

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 6640

Název zakázky: Vzdělávací a poradenské služby pro Úřad pro mezinárodněprávní ochranu dětí

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad pro mezinárodněprávní ochranu dětí

Sídlo zadavatele: Brno, Šilingrovo náměstí 3/4, PSČ 602 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zdeněk Kapitán, ředitel, tel.: 542 215 522, zdenek.kapitan@umpod.cz

IČ zadavatele: 00025402

DIČ zadavatele: CZ00025402

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Agata Bárta
  • Telefon: 541 215 400
  • E-mail: agata.barta@umpod.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2011 17:00

Místo pro podání nabídek:
Poštou na adresu: Úřad pro mezinárodněprávní ochranu dětí Šilingrovo náměstí 3/4, 602 00 Brno. Osobně se nabídka podává v sídle zadavatele v úředních hodinách: Po 8:30-12:00 13:00-15:00 Út 8:30-12:00 13:00-15:00 St 8:30-12:00 13:00-17:00 Čt 8:30-12:00 13:00-15:00 Pá 8:30-12:00.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí vzdělávacích a poradenských služeb specifikovaných v zadávací dokumentaci za účelem realizace aktivit projektu:

•          Analýza potřeb rozvoje lidských zdrojů a nastavení interního systému vzdělávání

•          Strategické dovednosti při řízení lidských zdrojů organizace (kurzy)

•          Rozvoj managementu organizace (kurzy)

•          Pilotní kurzy rozvoje kompetenčních modelů

•          Analýza potřeb změny systému a procesů a návrh implementace

•          Implementace změn systému a procesů (workshopy, směrnice)

•          Ověření úspěšnosti a vyhodnocení projektu

Dne 11. 3. 2011 od 10:00 do 11:00 hodin uchazeči mají možnost se zúčastnit schůzky na adrese sídla zadavatele, během které budou osobně zodpovězeny případné dotazy uchazečů. Dotazy je nutné zaslat předem emailem kontaktní osobě zadavatele nejpozději do 10. 3. 2011 do 12:00 hodin. Ze schůzky bude pořízen zápis.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1673850,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané datum zahájení plnění je od 1. 4. 2011 a předpokládané datum ukončení je do 30. 12. 2012.

Místo dodání / převzetí plnění:
Poštou na adresu: Úřad pro mezinárodněprávní ochranu dětí Místem plnění jsou seminární místnosti Úřadu pro mezinárodněprávní ochranu dětí, Šilingrovo náměstí 3/4, Brno a školící místnosti, které budou vybrány zadavatelem v průběhu realizace projektu (ve vzdálenosti maximálně 150 km od Brna).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena, váha 60 % Bude hodnocena celková nabídková cena. • Metodika provedení analýz a vzdělávání, váha 25 % Uchazeč ve své nabídce popíše metodiku provedení analýz a metodiku vzdělávání. Maximální rozsah popisu metodiky 3.600 znaků. Při hodnocení tohoto kritéria bude hodnoceno zejména: - práce se zpětnou vazbou od účastníků vzdělávacích aktivit a přizpůsobení metodiky specifickým potřebám zadavatele, - interaktivnost, - využitelnost vzdělávacích aktivit pro praxi účastníků seminářů. • Osobní prezentace metodiky vzdělávání, váha 15 % Uchazeč zabezpečí osobní prezentaci ukázkové hodiny v délce 30 minut na téma zvládání konfliktů s důrazem na multikulturní specifika. Osobní prezentace se bude konat dne 23. 3. 2011 od 13:00 hodin na adrese sídla zadavatele. Přesný čas bude zadavatelem upřesněn nejpozději do 22. 3. 2011 emailem zaslaným na emailovou adresu kontaktní osoby uchazeče a pokud možno sdělen telefonicky. Vybraný uchazeč bude zavázán ve smlouvě se zadavatelem zajistit aktivity v souladu s metodikou vymezenou ve své nabídce.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky; • Doložení alespoň dvou referenčních zakázek obdobného zaměření jako předmět této zakázky v hodnotě alespoň 800.000,-- Kč bez DPH realizovaných uchazečem v době nejvýše pěti let před datem podání nabídky; • Doložení prohlášení o vysokoškolském vzdělání a další odborné kvalifikaci (životopisy) členů lektorského týmu, kteří budou zajišťovat vzdělávací aktivity v rozsahu alespoň 65 % školících dnů. Alespoň dva lektoři pro aktivitu 05 Pilotní kurzy rozvoje kompetenčních modelů musí mít zkušenosti s řešením partnerských a rodinných konfliktů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
• Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. • Uchazeč předloží: - Písemný návrh smlouvy, který musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Přílohou návrhu smlouvy bude specifikace plnění, která bude obsahovat cílové indikátory a podrobná cenová kalkulace; - Popis metodiky provedení analýz a vzdělávání, specifikace plnění, reference a životopisy lektorského týmu uchazeč předloží ve dvou vyhotoveních; - Doklady prokazující splnění kvalifikačních kritérii a nabídka budou předloženy v uzavřené obálce označené „Projekt – NEOTVÍRAT!“ Uchazeč předloží svou nabídku včetně všech požadovaných příloh rovněž v elektronické podobě na nosiči CD-ROM.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • 1.       Vítězný dodavatel

    Název: Outward Bound – Česká cesta, spol. s.r.o.
    IČ: 493 572 98
    DIČ: CZ
    493 572 98
    Sídlo:
    Jaromírova 51, 120 00 Praha 2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Jan Marek

     

     2. uchazeč
    Název: Interquality spol. s r.o.
    IČ: 481 138 59
    Sídlo: Počernická 96, 108 00 Praha 10

     3. uchazeč
    Název: Agentura Motiv P s.r.o.
    IČ: 645 065 50
    Sídlo: Řehořova 726/14, 618 00 Brno-Černovice



Datum ukončení: 4. 4. 2011


 
Uveřejněno: 3. 3. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016