- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací kurzy pro zaměstnance LIKO-S, a.s. II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 7851
Název zakázky: Vzdělávací kurzy pro zaměstnance LIKO-S, a.s. II
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 4. 2012
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/35.01596 Komplexní péče o zaměstnance LIKO-S příjemce: LIKO-S, a. s.
Název/obchodní firma zadavatele: LIKO-S, a.s.
Sídlo zadavatele: Slavkov u Brna, U Splavu 1419, PSČ 684 01
- Jméno: Ing. Libor Musil, předseda představenstva tel.: 544221111 email: libor.musil@liko-s.cz
IČ zadavatele: 60734795
DIČ zadavatele: CZ60734795
- Jméno: Mgr. Roman Novotný
- Telefon: 731166078
- E-mail: novotny@grantikacs.com
Lhůta pro podání nabídek: 4. 5. 2012 09:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka bude doručena poštou nebo osobním podáním na adresu sídla osoby zastupující zadavatele, tj. na adresu GRANTIKA České spořitelny, a.s., Jakubské nám. 127/5, 602 00 Brno.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této zakázky je poskytnutí služeb spočívajících zajištění realizace níže specifikovaných školení a kurzů, a to včetně zajištění potřebných výukových pomůcek, tj. zejména studijní literatury. Do nabídky musí být pojaty vždy všechny kurzy, jejichž realizace je zadavatelem v rámci předmětu zakázky požadována.
Zadavatel požaduje, aby vybraný dodavatel zajistil realizaci těchto školení a kurzů:
Stavební zákon
Právní minimum
Praktické finanční účetnictví pro manažery neekonomy
Rétorika – jak správně komunikovat
Time management
IT kurzy pro administrátory
IT kurzy pro uživatele
Školení pro mistry
Školení hlavního účetního a účetních
Externí školení pro asistentky
Školení pro personalisty
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 625000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Viz přiložená výzva k podání nabídky.
Místo dodání / převzetí plnění: Viz přiložená výzva k podání nabídek.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Podané nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky, a to dle následujících dílčích kritérií s vahami stanovenými v procentech: Dílčí kritérium Váha kritéria Nabídková cena 60 % Kvalita poskytovaných služeb 40 % a) V rámci hodnotícího kritéria „Nabídková cena“ bude hodnocena celková nabídková cena v Kč bez DPH pro celý předmět zakázky, a to dle následujícího vzorce: Počet bodů nabídka s nejnižší cenou = ------------------------------ x 100 hodnocená nabídka b) V rámci hodnocení číselně nevyjádřitelného kritéria „Kvalita poskytovaných služeb“ bude hodnocen předložený návrh plánu výuky, který uchazeč připraví v souladu s požadavky zadavatele (k tomu viz zejména ustanovení čl. VI. odst. 6 výzvy). Hodnoceny pak budou navrhované výukové postupy, výukové metody a výukové a studijní materiály. Hodnotící komise sestaví pořadí jednotlivých nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné. Nejvhodnější nabídce přidělí 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové nižší bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Přidělení bodů jednotlivým nabídkám hodnotící komise stručně odůvodní. c) Celkové hodnocení je součtem bodových ohodnocení dílčích kritérií, která jsou vynásobena vahou daného kritéria. Nejvýhodnější nabídkou je ta, která získá nejvyšší celkový počet bodů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz přiložená výzva k podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz přiložená výzva k podání nabídky.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Viz přiložená výzva k podání nabídky.
Soubory ke stažení:
- liko-s-di.pdf (29. 4. 2016 13:11)
- liko-s-ostatni-skoleni-zp-opakovane-final.docx (29. 4. 2016 13:11)
- liko-s-ostatni-skoleni-zp-opakovane-final.pdf (29. 4. 2016 13:11)
- liko-s-ostatni-skoleni-zp-opakovane-prilohy-1-3.doc (29. 4. 2016 13:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: APROFES,s.r.o.
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Sídlo: Příkop 27/2a, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Iveta Sigmundová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 18. 5. 2012