- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání pracovníků v rámci projektu Rodiny a děti sociálně vyloučené a ohrožené sociálním vyloučením a institucionalizací, č. projektu CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_008/0016039
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13984
Název zakázky: Vzdělávání pracovníků v rámci projektu Rodiny a děti sociálně vyloučené a ohrožené sociálním vyloučením a institucionalizací, č. projektu CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_008/0016039
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 4. 2022
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Hlavní město Praha
Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2, 110 00, Praha 1
- Jméno: Ing. Alice Mezková, MPA
- Telefon: +420236002340
- E-mail: alice.mezkova@praha.eu
IČ zadavatele: 00064581
- Jméno: Ing. Monika Dolejšová
- Telefon: +420236004302
- E-mail: monika.dolejsova@praha.eu
Lhůta pro podání nabídek: 26. 4. 2022 09:00
Místo pro podání nabídek: Hlavní podatelna Magistrátu hlavního města Prahy, pracoviště Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je akreditované vzdělávání pracovníků vybraných příspěvkových organizací hlavního města Prahy účastnících je projektu Rodiny a děti sociálně vyloučené a ohrožené sociálním vyloučením a institucionalizací reg. č.: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_008/0016039.
Zakázka je rozdělena do 5 částí:
ČÁST 1. - Základní kurz mediace
ČÁST 2. - Rozvoj a podpora samostatného bydlení
ČÁST 3. - Case management a koordinace
ČÁST 4. - Plánování zaměřené na člověka
ČÁST 5. - Kompletní krizová intervence
Dodavatel může podat nabídku na jednu, na více nebo na všechny části veřejné zakázky. Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně. Na každou část veřejné zakázky je možno vybrat jiného dodavatele.
Specifikace předmětu zakázky je uvedena v příloze č. 1 této výzvy – Popis předmětu plnění.
Předmět plnění bude spočívat v realizaci vzdělávacího kurzu, a to v rozsahu následujících činností:
realizace kurzu včetně veškerých aktivit souvisejících s organizačním zajištěním kurzu a jeho jednotlivých běhů,
aktivní spolupráce s pověřenými osobami zadavatele,
zajištění kompletních tištěných studijních materiálů pro účastníky kurzu,
vyhodnocení každého jednotlivého běhu kurzu dle požadavků zadavatele,
vyhotovení a předání osvědčení o úspěšném ukončení kurzu jeho účastníkům,
zpracování závěrečného (evaluačního) dotazníku pro účastníky kurzu (resp. každého jednotlivého běhu) k obsahu a formě absolvovaného kurzu a jeho předložení účastníkům kurzu k vyplnění,
předložení dokumentů a podkladů vztahujících se ke kurzu zadavateli, a to po ukončení každého běhu kurzu.
Zajištění prostor pro vzdělávání, občerstvení, popř. stravné účastníků vzdělávání, technického vybavení (dataprojektor, flipchart) není předmětem veřejné zakázky a bude zajištěno zadavatelem, resp. poskytovatelem sociálních služeb, v prostorách, kterého se kurz bude konat.
Podrobné podmínky jsou uvedeny ve Smlouvě o zajištění vzdělávacích kurzů, jejíž závazný návrh tvoří přílohu č. 2 výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 503570,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zakázka bude realizována od nabytí účinnosti smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů do 31.12.2022.
Místo dodání / převzetí plnění: Hlavní město Praha, Magistrát hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Všechna číselně vyjádřitelná hodnotící kritéria uvede účastník výběrového řízení ve všech místech nabídky shodně.
Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně.
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti nabídky s těmito dílčími kritérii hodnocení a jejich váhami:
Nabídková cena bez DPH – váha: 100% - číselné kritérium
Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídnutou cenu za předmět plnění zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.
Popis způsobu hodnocení:
Hodnotící komise seřadí nabídky podle celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH od nabídky s nejnižší celkovou nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší celkovou nabídkovou cenou a jako nejvýhodnější nabídka bude vyhodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou.
V případě, že zadavatel obdrží nabídky se stejnou nejnižší nabídkovou cenou, bude výběr proveden losem. Losování proběhne v souladu se zásadami zadávání veřejných zakázek dle ustanovení § 6 zákona 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). Losování se mají právo účastnit ti dodavatelé, kterých se bude losování týkat a kteří budou zadavatelem písemně vyrozuměni a vyzvání k účasti na losování, a to nejméně 2 pracovní dny před termínem konání losování.
V případě, že se hodnocené skutečnosti budou v rámci jedné nabídky rozcházet, bude rozhodný pro hodnocení údaj uvedený v krycím listě nabídky (příloha č. 6 této výzvy).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu je dodavatel, který:
splní základní způsobilost
splní profesní způsobilost
splní technickou kvalifikaci
Základní způsobilost
Způsobilým je dodavatel, který:
neměl v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
neměl splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejném zdravotním pojištění,
neměl splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Způsob prokázání plnění: Prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění tohoto kvalifikačního předpokladu. K prokázání splnění základní způsobilosti je dodavatel oprávněn využít formulář, který je přílohou č. 2 této výzvy.
Profesní způsobilost
Zadavatel požaduje předložení výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Doklad nemusí dodavatel předložit, pokud právní předpisy v zemi sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují.
Způsob prokázání splnění: Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence.
Dále zadavatel požaduje, aby dodavatel disponoval akreditací udělenou MPSV dle § 117 zákona 108/2006, o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů pro příslušný kurz, jehož obsah bude korespondovat s popisem uvedeným v příloze č. 1 (Popis předmětu plnění).
Dodavatel prokáže splnění této části kvalifikace předložením osvědčení, resp. dokladu o udělení akreditace, přičemž postačí předložení prosté kopie tohoto dokladu.
Dodavatel musí disponovat akreditací po dobu běhu výběrového řízení, tj. od podání nabídky do uzavření Smlouvy, a vybraný dodavatel rovněž v době konání kurzu dle uzavřené Smlouvy.
Technická kvalifikace
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží: Seznam významných služeb v oblasti vzdělávání v sociální oblasti poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu, doby poskytnutí a identifikace objednatele.
Seznam musí obsahovat minimálně následující údaje:
Název objednatele
Popis (s vymezením rozsahu a předmětu) významné služby,
Doba realizace zakázky (zahájení a ukončení)
Finanční hodnota služby
Kontaktní osoba příslušného objednatele, u které bude možné poskytnutí významné služby ověřit
Významnou službou se rozumí taková služba jejímž předmětem byla realizace vzdělávacích aktivit a jejíž finanční rozsah byl:
min. 40 000,- Kč bez DPH pro podání žádosti do dílčí části č. 1.,
min. 3.000,- Kč bez DPH pro podání žádosti do dílčích částí č. 2., 3.,4.,
min. 25.000,- Kč bez DPH pro podání žádosti do dílčí části č. 5.
Z předloženého seznamu musí vyplývat, že dodavatel v uvedeném období posledních 3 let (počítaných od konce lhůty pro podání nabídek) poskytl minimálně 3 významné služby dle požadavků stanovených výše. Účastník, který prokáže svou technickou kvalifikaci pro podání žádosti do dílčí části č. 1. je plně kvalifikován k podání žádosti do dílčích částí č. 2., 3.,4. a 5. Účastník, který prokáže svou technickou kvalifikaci pro podání žádosti do dílčí části č. 5. je plně kvalifikován k podání žádosti do dílčích částí VZ č. 2., 3. a 4.
K prokázání splnění technické kvalifikace je dodavatel oprávněn využít formulář, který je přílohou č. 4 této výzvy – Seznam významných služeb
Bližší informace viz výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele), v takovém případě doloží dodavatel toto oprávnění (např. plnou moc) v nabídce.
Závazný návrh smlouvy je přílohou č. 2této výzvy. Dodavatel je povinen doplnit příslušné údaje z nabídky do návrhu smlouvy, přičemž není oprávněn činit jiné změny či doplnění textu návrhu smlouvy s výjimkou údajů výslovně vyhrazených pro doplnění ze strany dodavatele. Dodavatel je dále povinen doplnit do návrhu smlouvy v části identifikující smluvní strany své identifikační údaje. Identifikační údaje musí být vyplněny v souladu se skutečným stavem a vymezení dodavatele musí být dostatečně určité.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky. Její vzor je přílohou č. 7 Výzvy k podání nabídek s názvem Nabízená cena. Uvede cenu za jednotlivé části zakázky a celkovou cenu za realizaci předmětu zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH ve vztahu k plnění zakázky.
Struktura nabídkové ceny bude uvedena v návrhu smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů (příloha č. 2 této výzvy).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Vzdělávání pracovníků v rámci projektu Rodiny a děti sociálně vyloučené a ohrožené sociálním vyloučením a institucionalizací, č. projektu CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_008/0016039“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uveden jméno, kontaktní adresa uchazeče a jeho IČO. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.Nabídka bude podána v 1 (jednom) zabezpečeném originálu (přelep s razítkem, sešití v kroužkovém pořadači apod.)Rovněž bude úplná nabídka podána v elektronické podobě na CD nebo USB v rámci jednoho dokumentu formátu PDF. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:•krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením celkové nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč, podpis dodavatele či osoby oprávněné jednat za dodavatele (vzor přílohou č. 6),•doklady k prokázání kvalifikace dodavatele přiložené formou prosté kopie,•podepsaný návrh smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů (přílohou č. 2),•zpracovaná nabízená cena dle požadavku na způsob zpracování nabídkové ceny (vzor přílohou č. 7),•případné přílohy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
U kurzů s rozsahem větším než 8 vyučovacích hodin může být složeno z více na sebe navazujících kurzů, součet, kterých rozsahem a obsahem bude odpovídat požadovaným kritériím. Rozsah každého z dílčích kurzů musí činit minimálně 8 vyučovacích hodin. Nabídka bude kromě potvrzení o udělení akreditace Ministerstvem práce a sociálních věcí obsahovat obsah kurzu.
Dodavatel, se kterým bude uzavřena smlouva, bude povinen zajistit po celou dobu plnění
veřejné zakázky následující podmínky společensky odpovědného veřejného zadávání:
plnění veškerých povinností vyplývajících z právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí dodavatel i u svých poddodavatelů; zejména pak plnění povinností vztahující se k zaměstnávání osob se zdravotním postižením, které upravuje § 81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti;
sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby (uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou na plnění veřejné zakázky);
řádné a včasné plnění finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to do 30 kalendářních dnů;
snížení negativního dopadu jeho činnosti při plnění veřejné zakázky na životní prostředí, zejména pak
využíváním nízkoemisních automobilů, má-li je k dispozici;
tiskem veškerých listinných výstupů, odevzdávaných objednateli při realizaci veřejné zakázky na papír, který je šetrný k životnímu prostředí, pokud zvláštní použití pro specifické účely nevyžaduje jiný druh papíru; motivováním zaměstnanců dodavatele k efektivnímu/úspornému tisku;
předcházením znečišťování ovzduší a snižováním úrovně znečišťování, může- li je během plnění veřejné zakázky způsobit;
předcházením vzniku odpadů, stanovením hierarchie nakládání s nimi a prosazováním základních principů ochrany životního prostředí a zdraví lidí při nakládání s odpady;
implementaci nového nebo značně zlepšeného produktu, služby nebo postupu souvisejícího s předmětem veřejné zakázky, bude-li to vzhledem ke smyslu zakázky možné.
Za tímto účelem dodavatel předloží v nabídce čestné prohlášení o zajištění společensky
odpovědného plnění veřejné zakázky v rozsahu uvedeném ve formuláři nabídky, který tvoří přílohu č. 9 výzvy. Uvedené čestné prohlášení bude součástí nabídky dodavatele.
Platební a obchodní podmínky:
Viz návrh smlouvy, který je přílohou č. 1 této výzvy.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Pravidly pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách HMP schválená usnesením Rady hlavního města Prahy č. 301 ze dne 22. 2. 2021.
Soubory ke stažení:
- 1_Popis předmětu plnění.xlsx (23. 3. 2022 12:57)
- 2_Smlouva o zajištění vzdělávacích kurzů.docx (23. 3. 2022 12:57)
- 3_čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx (23. 3. 2022 12:58)
- 4_seznam významných služeb.docx (23. 3. 2022 12:58)
- 5_seznam poddodavatelů.docx (23. 3. 2022 12:58)
- 6_krycí list.docx (23. 3. 2022 12:58)
- 7_ Nabízená cena.xlsx (23. 3. 2022 12:58)
- 8_čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů.docx (23. 3. 2022 12:58)
- 9_čestné prohlášení ke společensky odpovědnému plnění VZ.docx (23. 3. 2022 12:59)
- 0_Výzva k podání nabídek.pdf (31. 3. 2022 09:20)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.1.pdf (11. 4. 2022 16:41)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_bfz o.p.s..pdf (24. 5. 2022 12:01)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Rytmus - od klienta k občanovi, z.ú..pdf (24. 5. 2022 12:01)
- Rozhodnutí o vyloučení_ IBSARO - Institut behaviorálních studií s.r.o..pdf (26. 5. 2022 11:22)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (2. 6. 2022 10:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (8. 9. 2022 09:53)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.