- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností a realizace odborných kurzů v roce 2018
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12169
Název zakázky: Vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností a realizace odborných kurzů v roce 2018
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005900 Vzdělávání zaměstnanců členských organizací APSS ČR příjemce: Asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, z. s.
Název/obchodní firma zadavatele: Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR, z.s.
Sídlo zadavatele: Vančurova 2904, 390 01 Tábor
- Jméno: Ing. Jiří Horecký, Ph.D., MBA
- Telefon: +420381213332
- E-mail: apsscr@apsscr.cz
IČ zadavatele: 60445831
DIČ zadavatele: CZ60445831
- Jméno: Ing. Pavel Jirek, DiS.
- Telefon: +420381213332
- E-mail: projekt@apsscr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 3. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: APSS ČR, Vančurova 2904, Tábor 390 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je lektorské zajištění 46 vzdělávacích kurzů pro management, účetní, zdravotnický a technický personál a pracovníky v gastronomii členských organizací APSS ČR v následujících tématech:
Vyjednávání a argumentace
Asertivní jednání
Efektivní komunikace
Emoční inteligence a práce s emocemi
Hodnocení zaměstnanců
Komunikace v obtížných situacích
Konfliktní situace
Vedení a koučink zaměstnanců
Motivace zaměstnanců
Stres a jeho odstraňování
Time management
Nátlakové metody – jak se jim bránit
Výživa a stravování v sociálních službách pro seniory
Interaktivní vzdělávání pro kuchařky a kuchaře, kteří připravují pokrmy seniorům
Komunikace s uživateli sociálních služeb pro pracovníky kuchyně
Vykazování ošetřovatelské péče zdravotním pojišťovnám
Změny v odbornosti 913 pro rok 2018 a dále
Komunikace s uživateli trpícími Alzheimerovou chorobou
Alzheimerova nemoc a problematika demence
Individuální plánování s uživateli trpícími demencí
Jak pečovat o klienty, kteří trpí Parkinsonovou nemocí
Jak jednat s klienty, kteří trpí Parkinsonovou nemocí
Frekvence konání, místo realizace kurzu (kraj) a stručný popis kurzu je uveden v Příloze č. 4 Specifikace předmětu zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 391000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.12.2018
Místo dodání / převzetí plnění: APSS ČR, Vančurova 2904, Tábor 390 01
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena – 100% - nejvhodnější nabídkou bude ta, která nabízí nejnižší cenu. Pro výpočet Nabídkové ceny bude použit vzorec. Hodnotí se cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění základní, profesní a technické způsobilosti - viz Výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.
Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek.
Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.
Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.
Dále viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Pro zpracování nabídkové ceny použije uchazeč Přílohu č. 3 Výzvy.
Nabídkovou cenu pak uvede do krycího listu nabídky, která je Přílohou č. 1 Výzvy.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady spojené se zajištěním předmětu plnění zakázky - zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, stravu, příp. ubytování, dále školicí pomůcky, materiály pro účastníky apod.
Součástí nabídkové ceny není pronájem školicí místnosti - tyto prostory zajistí zadavatel.
Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce.Všechny listy nabídky budou očíslovány, navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.
Předložení nabídky v tomto zadávacím řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení zadávacího řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu újmy ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto zadávacím řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto zadávací řízení neaplikuje.
Náklady účasti v zadávacím řízení nese uchazeč.
Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku v jakékoli fázi zadávacího řízení zrušit.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_APSS2018_měkké, manažerské, odborné.pdf (8. 3. 2018 11:50)
- Výzva k podání nabídek APSS_2018_měkké, manažerské, odborné.docx (8. 3. 2018 11:50)
- Příloha č. 1 - Krycí list.doc (8. 3. 2018 11:50)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení.doc (8. 3. 2018 11:50)
- Příloha č. 3 - Specifikace ceny zakázky.doc (8. 3. 2018 11:50)
- Příloha č. 4 - Specifikace předmětu zakázky.xlsx (8. 3. 2018 11:50)
- Příloha č. 5 - Závazný vzor smlouvy.docx (8. 3. 2018 11:50)
- Přílohy k Příloze č. 5_Závazný vzor smlouvy.zip (8. 3. 2018 11:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Ve stanovené lhůtě nebyly podány žádné nabídky.
Datum ukončení: 28. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.