Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců – CDC Data s.r.o., navazující

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13848

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců – CDC Data s.r.o., navazující

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 7. 2021

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: CDC Data s.r.o.

Sídlo zadavatele: Kaštanová 618/141c, Brno, 617 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Zdeňka Strapinová
  • Telefon: +420538700666
  • E-mail: zdenka.strapinova@cdc.cz

IČ zadavatele: 25344609

DIČ zadavatele: CZ25344609

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Zdeňka Strapinová
  • Telefon: +420538700666
  • E-mail: zdenka.strapinova@cdc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 7. 2021 23:59

Místo pro podání nabídek:
Kaštanová 618/141c, Brno, 617 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace 7 kurzů.

 

Bližší informace o počtech osob na jednotlivých kurzech, názvy konkrétních kurzů, délka jejich trvání, počty skupin apod. jsou uvedeny v příloze č. 4 Tabulka kurzů, kterou může uchazeč použít také pro kalkulaci nabídkové ceny.

 

Vzdělávání bude realizováno formou kurzů zajištěných vybraným dodavatelem vzdělávacích služeb. Součástí zajištění vzdělávání je organizační příprava, provedení kurzu kvalifikovaným lektorem, zabezpečení nezbytné související administrativy (prezenční listiny, certifikáty) a publicity podle pravidel výzvy POVEZ II (označení učeben, školicích materiálů apod.).

 

 

Obsahy kurzů, výukové metody, modelová situace, případové studie apod. by měly odrážet reálné situace, s nimiž naši zaměstnanci přichází ve své praxi do styku. Pro jednotlivé kurzy pak bude potřeba zohlednit i pracovní zařazení a pokročilost účastníků. Uchazeč ve své nabídce navrhne efektivní způsoby, jak potřeby a pokročilost účastníků zjistí.

 

Níže uvedené formy, metody a techniky výuky jsou jen rámcové. Konkrétní průběh a metody výuky budou upřesněny po dohodě s vybraným účastníkem, popřípadě zvoleným lektorem daného kurzu. Uchazeč v nabídce popíše metody, které chce pro vzdělávání použít.

 

 

 

Poptávané kurzy:

 

1. Windows server + VMware vSphere Essentials (použití)

2. Windows server + VMware vSphere (instalace)

3. Windows server + PowerShell

4. VMware vSphere (instalace) + VMware vSphere Essentials (použití)

5. Síťové technologie

6. Mistrovství v etickém hackingu

7. SAP BC Admin

 

 

Kurzy musí být v souladu s Podmínky pro zájemce o vstup do projektu (verze 10):

https://povez.uradprace.cz/?page=allocation

 

Dodavatel zajistí realizaci všech školících aktivit v dané části. Zajištěním školících aktivit se rozumí:

− příprava a realizace kurzů za účasti kompetentního lektora, přičemž 1 školící hodina = 60

minut u všech kategorií kurzů uvedených výše.

- 1 školící den = 8 x školící hodina + minimálně 30 minut přestávky na oběd

− odborné proškolení účastníků kurzů kompetentním lektorem,

− poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů,

− dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky výzvy POVEZ II,

− tisk a distribuci materiálů pro účastníky (skripta, hand outy, tištěné prezentace apod.);

− zajištění prezenční listiny z každého kurzu na formulář požadovaný řídícím orgánem, která

bude podepsána všemi účastníky a lektorem,

− zajištění hodnotících dotazníků z kurzů, které budou sloužit pro evaluaci vzdělávání a zajistí

zpětnou vazbu o kvalitě pořádaného kurzu,

− zajištění osvědčení či certifikátu o absolvování z každého kurzu pro jednotlivé účastníky, podepsaných dle pravidel POVEZ II lektorem i zástupcem vzdělávacího subjektu

− veškeré náklady spojené se zajištěním lektora (cestovné, ubytování, stravné apod.) a další náklady související se zjištěním školení (náklady na realizační tým, tisky, telefony apod.)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 574400,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení nejdříve 09/2021 (do 15 dnů od podpisu smlouvy). Předpokládané ukončení: 28. 2. 2023

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění bude Brno a Děčín. Administrativní úkony související s projektem budou probíhat na adrese Kaštanová 618/141c, Brno 617 00, dodavatel sem bude mj. směřovat veškerou tištěnou dokumentaci.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

 

Hodnocení nabídek v obou částech bude provedeno podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejnižší nabídkové ceny.

 

Kritérium hodnocení                                                              Váha kritéria v %

Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH                                                    100 %

 

ZPŮSOB HODNOCENÍ

 

Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH s váhou 100 %:

Bude hodnocena výše předložené celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky. Nejvyšší počet bodů bude přidělen nabídce s nejnižší nabídkovou cenou.

 

Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu účastníka bodovací metodou. Nabídková cena

účastníka bude hodnocena podle její absolutní výše v Kč bez DPH. Bodové hodnocení bude

vypočteno podle tohoto vzorce:

 

nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

------------------------------------------------------------ X 100 (bodů)

hodnocená nabídková cena v Kč bez DPH

 

Nabídka s nejnižší cenou, tedy nabídka, která získá 100 bodů, bude nabídkou vítěznou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč v nabídce předloží:

Čestné prohlášení o tom, že subjekt nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele, nemá splatné daňové nedoplatky, splatné nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele (vzor čestného prohlášení je přílohou č. 2 této výzvy)
Kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje

 

Čestné prohlášení o neexistenci splatných nedoplatků a výpis z obchodního rejstříku nebo obdobné evidence nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

 

kopie oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, přičemž zadavatel požaduje předložení dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění pro činnost Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, nebo jiné ekvivalentní oprávnění

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;

Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích IT kurzů poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených (uznat lze jen kurzy řádně dokončené, ne ty teprve plánované v rámci větších zakázek nebo rámcových smluv)
ze seznamu musí vyplývat, že dodavatel úspěšně dodal:

minimálně 2 služby zahrnující školení odborných IT kurzů o objemu v min. hodnotě 300.000,- Kč bez DPH za každou z těchto zakázek;

 

Seznam významných služeb je dodavatel povinen předložit ve formě čestného prohlášení obsahující minimálně následující údaje:

název objednatele a kontaktní údaje na objednatele, včetně uvedení konkrétní osoby pro ověření referencí a jejích kontaktních údajů (telefon, e-mail),
název významné služby,
bližší specifikaci - popis poskytovaných služeb,
celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč); u plnění zasahujících do budoucnosti uvede dodavatel rozsah plnění ve finančním vyjádření v Kč vztahujícím se ke dni podání nabídky, budoucí plnění nebudou uznána,
období poskytování dané služby (MM/RR – MM/RR),
počet proškolených osobohodin v rámci dané služby.

 

Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům. Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:

 

všichni lektoři budou mít minimálně středoškolské vzdělání a tříletou praxi v oboru, který mají vyučovat (uznává se odborná praxe = výkon dané činnosti i lektorská = výuka daných témat) a současně doloží alespoň 5 referenčních zakázek v dané oblasti:

 

min. 2 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti odborných IT v délce min. 5 let, odškolenými min. 300 hodinami v posledních 3 letech v oblasti školení odborných IT;

 

V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží dodavatel za každého požadovaného člena

realizačního týmu následující dokumenty:

 

Osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání a odborné kvalifikaci
Zpracovaný profesní životopis, který musí obsahovat u každé uváděné osoby:

 

jméno a příjmení,
nejvyšší dosažené vzdělání
přehled a dobu profesní praxe v požadované oblasti.

 

Dodavatel může prokázat určitou část technické kvalifikace a profesní způsobilosti (s výjimkou kritéria podle § 77 odst. 1 zákona) požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob a to analogicky a za podmínek stanovených v ust. § 83 zákona.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zpracována a podána v českém nebo slovenském jazyce. Uznávány jsou také vysokoškolské diplomy českých vysokých škol v latinském jazyce. Jakékoli další dokumenty v jiném než českém nebo slovenském jazyce musí být zároveň doplněny o český překlad.

 

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele, zejména: obchodní firma, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, osoba oprávněná jednat jménem či za účastníka, kontaktní adresa

pro písemný styk mezi dodavatelem a zadavatelem.

 

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, případně musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále

nebo ověřené kopii. Návrh smlouvy tvoří přílohu č. 3 této výzvy.

 

Součástí nabídky budou dále kapitoly Metodologie a Rozsah a kvalita služeb organizace a evaluace vzdělávání.  Nedoložení těchto kapitol bude mít za důsledek vyřazení nabídky uchazeče.

 

Metodologie: účastník detailně popíše použití výukových metod, postupů a procesů, které využije

za účelem splnění předmětu a cíle zakázky. Předloží návrh použití školících pomůcek, popis aplikace poznatků v praxi, vazbu výkladu na praxi a míru flexibility výukového programu s ohledem na případné měnící se potřeby zadavatele.

 

Rozsah a kvalita služeb organizace a evaluace vzdělávání:

účastník popíše a vysvětlí:

- organizačně-personální zajištění

popis organizačního a technického zajištění školení – role při zajištění školení, způsob komunikace se zadavatelem při školení a mezi jednotlivými dny školení, rozsah a přehled činností zajištěných dodavatelem

- práce s cílovou skupinou

způsob zjišťování potřeb, očekávání a požadavků cílové skupiny, jejich sladění s potřebami zadavatele, postup při zpracování těchto požadavků a zapracování do osnovy a metodiky kurzů a do studijních podkladů, použité přístupy k posluchačům, způsob práce s účastníky při školení a mezi jednotlivými dny školení,

- evaluace kurzů

detailní popis metodiky zjišťování a hodnocení zpětné vazby od účastníků školení, vyhodnocování výsledků vzdělávacího procesu (posunu účastníků), konkrétních výstupů ze školení a jejich zapracování do programu dalších kurzů a způsob předávání zpětné vazby účastníků školení zadavateli,

- zpracovaný plán rizik

detailní popis možných rizik v průběhu realizace, včetně návrhu jejich eliminace.

 

Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.

 

Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo

kompatibilním, případně ve formátu pdf.

 

Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu výběrového řízení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za službu kalkulovaná na základě předmětu veřejné zakázky stanoveného ve Výzvě k podání nabídek a v příloze č. 4 Tabulka kurzů.

 

V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, ledaže tato zadávací dokumentace stanoví jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.

 

Celková nabídková cena bude uvedena v kalkulaci (ve struktuře podle přílohy č. 4) jako cena v Kč bez DPH za kurz (pro všechny položky) a navrhovaná cena celkem v Kč bez DPH. Dále bude celková nabídková cena v členění cena celkem bez DPH, DPH samostatně a celková cena vč. DPH uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 1 této výzvy) a zejména pak v příslušném návrhu smlouvy (Příloha č. 3 této výzvy).

 

Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny pouze, pokud po podpisu smlouvy a před termínem dokončení poskytování služeb dojde ke změnám sazeb DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Kurzy ve společnosti CDC Data s.r.o.“ a nápisem „NEOTEVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V nabídce musí být doloženy dokumenty, ze kterých plyne oprávnění dané osoby podepsat nabídku (výpis z obchodního rejstříku, plná moc apod.).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do2 pracovních dnů po doručení žádosti.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen v rámci nabídky předložit návrh smlouvy vypracovaný zadavatelem (Příloha

č. 3 k této Výzvě). Návrh smlouvy je závazný, dodavatel pouze doplní požadované údaje, jinak není

oprávněn cokoli měnit. V případě, že ve smlouvě nebo výzvě narazí na rozpor nebo chybu, nechť se obrátí formou žádosti o doplňující informace na zadavatele, nebo ať tuto výhradu uvede do nabídky a zřetelně ji označí.

Dodavatel je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku v rámci veřejné zakázky na danou část.

 

Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena z výběrového řízení.

 

Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí

účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení
v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

 

Dle ust. §2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PC-DIR Real, s. r. o., Mlýnská 425/70,602 00 Brno – střed, IČ: 25533525

    Datum podpisu smlouvy: 31. 8. 2021

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 7. 2021
 
Aktualizováno: 29. 9. 2021