- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců MÚ Kyjov v rámci projektu „Podpora standardizace, komunikace, strategie a vzdělávání MÚ Kyjov“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11644
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců MÚ Kyjov v rámci projektu „Podpora standardizace, komunikace, strategie a vzdělávání MÚ Kyjov“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 9. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Kyjov
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 30/1, 697 01 Kyjov
- Jméno: Ing. Milan Jagoš
- Telefon: +420518697410
- E-mail: m.jagos@mukyjov.cz
IČ zadavatele: 00285030
DIČ zadavatele: CZ00285030
- Jméno: Ing. Milan Jagoš
- Telefon: +420518697410
- E-mail: m.jagos@mukyjov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 10. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Podatelna MěÚ Kyjov, Masarykovo náměstí 30/1, 697 01 Kyjov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je komplexní realizace vzdělávacích aktivit (kurzů) určených pro zaměstnance MÚ Kyjov v rámci projektu „Podpora standardizace, komunikace, strategie a vzdělávání MÚ Kyjov“.
Vzhledem k věcné souvislosti jednotlivých vzdělávacích aktivit rozdělil zadavatel veřejnou zakázku na tři části.
Rozdělení zakázky na části:
Část A) „Komunikace a vybrané aspekty praktického využití komunikace ve veřejné správě“
Obsahuje tyto kurzy:
A1 Komunikace
A2 Písemná a elektronická komunikace
Část B) „Efektivní řízení lidských zdrojů ve veřejné správě“
Obsahuje tento kurz:
B1 Hodnocení zaměstnanců
Část C) „Právo a související praktické aspekty výkonu veřejné správy“
Obsahuje tyto kurzy:
C1 Občanský zákoník
C2 Správní řád
C3 Přestupkové řízení
C4 Správní řízení
C5 Veřejné zakázky
C6 Zákon o finanční kontrole
C7 Účetnictví
C8 Zákon o ochraně osobních údajů
C9 Stavební řízení
C10 Kybernetická bezpečnost
C11 Nové trendy ve stavebnictví
Více viz Výzva k podání nabídek
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1003304,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 12/2017 – 05/2018, resp. 10/2018
Místo dodání / převzetí plnění: Viz Výzva k podání nabídek
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria:
Celková nabídková cena v Kč bez DPH (váha 60 %)
Kvalifikace a zkušenosti lektorského týmu (váha 40%)
Více viz Výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- základní způsobilost
- profesní způsobilost
- technická kvalifikace
Více viz Výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
V případě, že některý z dodavatelů bude podávat nabídku do více dílčích částí této veřejné zakázky, bude nabídka pro každou dílčí část zpracována zcela samostatně a podána v samostatné obálce s označením příslušné dílčí části.
Více viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cenová nabídka bude zpracována dle přílohy č. 1 Výzvy, která obsahuje cenovou kalkulaci za jednotlivé části VZ. Dodavatel vyplní příslušnou tabulku vztahující se k části VZ, na kterou podává svou nabídku.
Nabídková cena bude uvedena v Kč.
Více viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude podána ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a současně bude přiložena kompletní nabídka na elektronickém médiu (kompletní elektronická kopie nabídky vč. všech podpisů a příp. razítek). Nabídka bude předložena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky včetně příslušné části veřejné zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT“. Na obálce bude dále uveden název a adresa dodavatele. Pokud bude dodavatel podávat nabídku do více částí, bude nabídka pro každou dílčí část zpracována zcela samostatně a podána v samostatné obálce s označením příslušné dílčí části.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Dodatečné informace budou také uveřejněny na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva vzdelavani Kyjov.pdf (19. 9. 2017 20:40)
- Priloha c. 1_Specifikace jednotlivych casti VZ.docx (19. 9. 2017 21:26)
- Priloha c. 2_Kryci list nabidky.doc (19. 9. 2017 21:26)
- Priloha c. 3_Navrh smlouvy.docx (19. 9. 2017 21:26)
- Priloha c. 4_Vzor CP_Zakladni zpusobilost.docx (19. 9. 2017 21:26)
- Priloha c. 5_Vzor CP_Vyznamne sluzby.docx (19. 9. 2017 21:26)
- Priloha c. 6_Vzor CP_Seznam lektoru.docx (19. 9. 2017 21:26)
- Oznameni o vysledku cast A.pdf (12. 11. 2017 16:28)
- Oznameni o vysledku cast B.pdf (12. 11. 2017 16:28)
- Oznameni o vysledku cast C.pdf (12. 11. 2017 16:28)
- Oznameni o zruseni ZR vzdelavani MU Kyjov.pdf (21. 3. 2018 09:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Dle bodu 20.10.1. písm. c) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost – byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby v zadávací dokumentaci. V důsledku toho nebylo možno z nabídek jednoznačně posoudit, zda účastníci splňují podmínky zadávacího řízení.
Datum ukončení: 21. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.