Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění školení zaměstnanců Městského úřadu Moravský Krumlov

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11611

Název zakázky: Zajištění školení zaměstnanců Městského úřadu Moravský Krumlov

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Moravský Krumlov

Sídlo zadavatele: nám. Klášterní 125, 672 11 Moravský Krumlov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Třetina
  • Telefon: +420515300710
  • E-mail: tretinat@mkrumlov.cz

IČ zadavatele: 00293199

DIČ zadavatele: CZ00293199

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Pavel Vavřina
  • Telefon: +420515300730
  • E-mail: vavrinap@mkrumlov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Viz příloha č. 1 Výzvy

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 945702,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.5.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH v Kč (100 %)

    Nabídky budou hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH.

    Nejvýhodnější nabídkou bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.

    Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů.

    Každá další hodnocená nabídka obdrží bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky:


    Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva k podání nabídek

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Soutěž - Zajištění školení zaměstnanců Městského úřadu Moravský Krumlov - neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 364400.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACTIVCONZULT, s.r.o.Tečovská 257, 763 02 Zlín-MalenoviceIČ 28349342PhDr. Jiří Hřebíček, jednatel společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 2. 11. 2017

Datum ukončení: 2. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 9. 2017
 
Aktualizováno: 9. 11. 2017