- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění školení zaměstnanců Městského úřadu Moravský Krumlov
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11611
Název zakázky: Zajištění školení zaměstnanců Městského úřadu Moravský Krumlov
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 9. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Moravský Krumlov
Sídlo zadavatele: nám. Klášterní 125, 672 11 Moravský Krumlov
- Jméno: Mgr. Tomáš Třetina
- Telefon: +420515300710
- E-mail: tretinat@mkrumlov.cz
IČ zadavatele: 00293199
DIČ zadavatele: CZ00293199
- Jméno: Ing. Pavel Vavřina
- Telefon: +420515300730
- E-mail: vavrinap@mkrumlov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz příloha č. 1 Výzvy
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 945702,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.5.2019
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH v Kč (100 %)
Nabídky budou hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH.
Nejvýhodnější nabídkou bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.
Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů.
Každá další hodnocená nabídka obdrží bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky:
Více viz Výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Soutěž - Zajištění školení zaměstnanců Městského úřadu Moravský Krumlov - neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- sml_Příloha č. 4 - Prezenční listina.docx (11. 9. 2017 17:41)
- sml_Příloha č. 3 - Plná moc.docx (11. 9. 2017 17:41)
- sml_Příloha č. 2 - Potvrzení o absolvování.docx (11. 9. 2017 17:41)
- Příloha č. 2 - Závazný vzor smlouvy.docx (11. 9. 2017 17:41)
- Příloha č. 1 Výzvy k podání nabídek a smlouvy.xlsx (11. 9. 2017 17:41)
- Výzva k podání nabídek.pdf (11. 9. 2017 17:41)
- sml_Příloha č. 5 - Specifikace ceny zakázky.doc (11. 9. 2017 17:41)
- Oznámení o výsledku zadávacího řízení.pdf-1 (30. 10. 2017 08:38)
- Smlouva o pořádání vzdělávacích kurzů.pdf (9. 11. 2017 09:35)
- Smlouva - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (9. 11. 2017 09:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 364400.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACTIVCONZULT, s.r.o.Tečovská 257, 763 02 Zlín-MalenoviceIČ 28349342PhDr. Jiří Hřebíček, jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 2. 11. 2017
Datum ukončení: 2. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.