Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování vybraných druhů pasportů v obcích v rámci projektu „Efektivní správa obcí Červenokostelecka a Českoskalicka“, reg. č. CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007446

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12483

Název zakázky: Zpracování vybraných druhů pasportů v obcích v rámci projektu „Efektivní správa obcí Červenokostelecka a Českoskalicka“, reg. č. CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007446

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 9. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Svazek obcí "ÚPA"

Sídlo zadavatele: náměstí T. G. Masaryka 120, 549 41 Červený Kostelec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Regner
  • Telefon: +420604542302
  • E-mail: jiri.regner@mestock.cz

IČ zadavatele: 71211721

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Kudrnáč
  • Telefon: +420774578102
  • E-mail: michal.kudrnac@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 2. 10. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
Svazek obcí „ÚPA“, náměstí T. G. Masaryka 120, 549 41 Červený Kostelec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zpracování pasportů komunikací a dopravního značení v obcích Hořičky, Mezilečí, Říkov, Slatina nad Úpou, Velká Jesenice, Vysokov a Zábrodí a v Městysi Žernov, pasportů veřejného osvětlení v obcích Dolní Radechová, Hořičky, Nahořany, Slatina nad Úpou a Velká Jesenice a v Městysi Žernov, zpracování pasportu zeleně včetně mobiliáře ve Městě Červený Kostelec a v Obci Nahořany.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 694214,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2018 - 11/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Svazek obcí „ÚPA“, náměstí T. G. Masaryka 120, 549 41 Červený Kostelec

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku je dodavatel povinen podat písemně v jednom originále v souladu se zadávacími podmínkami, a to v doporučeném řazení nabídky i dokladů k prokázání splnění způsobilosti a kvalifikace.
Nabídka musí být předložena v českém jazyce a musí být, včetně dokladů k prokázání splnění způsobilosti a veškerých dalších dokladů a příloh, svázána do jednoho samostatného svazku.
Zadavatel požaduje níže uvedené řazení nabídky:
 Krycí list nabídky – vzor tvoří přílohu č. 1 výzvy
 Doklady k prokázání způsobilosti a kvalifikace – vzor tvoří přílohu č. 2 výzvy
 Tabulka pro tvorbu nabídkové ceny – příloha č. 3 výzvy
 Podepsaná smlouva o dílo – příloha č. 4 výzvy
 Ostatní doklady či informace tvořící nabídku

Svazek musí být na titulní straně označen názvem svazku (Nabídka), názvem zakázky a obchodní firmou/jménem a sídlem/místem podnikání dodavatele.

Svazek, včetně veškerých případných příloh, musí být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci s jednotlivými listy. Za dostatečné zabezpečení svazku proti manipulaci s jednotlivými listy považuje zadavatel opatření každého svazku takovými bezpečnostními prvky, které zabezpečí jeho spolehlivé sebepoškození v případě neoprávněné manipulace. Použité bezpečnostní prvky musí být dále dostatečně jedinečné, tak aby byla vyloučena možnost jejich neoprávněného nahrazení. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele. V případě podpisu osobou pověřenou k zastupování osoby oprávněné jednat za dodavatele musí být originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění této osoby součástí nabídky (jako příloha návrhu smlouvy). Veškeré doklady musí být kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována do formuláře pro tvorbu nabídkové ceny - viz příloha č. 3 výzvy, dále v rámci doplňování návrhu smlouvy o dílo na místech k tomu určených, která je předkládána jako součást nabídky dodavatele na realizaci veřejné zakázky dle této Výzvy - viz příloha č. 4 výzvy

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Zpracování vybraných druhů pasportů v obcích v rámci projektu „Efektivní správa obcíČervenokostelecka a Českoskalicka“, reg. č. CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007446“ a nápisem „NEOTEVÍRAT DO DATA OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení zadávací dokumentace. Žádost musíbýt písemná nebo elektronická a musí být doručena na adresu nebo e-mail zástupce zadavatele(michal.kudrnac@gmail.com).Písemná žádost musí být doručena na shora uvedenou adresu nejméně 4 pracovní dny předskončením lhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadávací dokumentace zadavatel uveřejní nejméně 2 pracovní dny před skončenímlhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Vysvětlení zadávacích podmínek bude uveřejněno stejným způsobem, jako tato výzva.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Jsou specifikovány ve výzvě a jejích přílohách - viz přiložené soubory.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 573615.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GEODÉZIE-TOPOS, a. s.Pulická 377, 51801 DobruškaIČ: 25278878

    Datum podpisu smlouvy: 20. 11. 2018

Datum ukončení: 20. 11. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 4. 9. 2018
 
Aktualizováno: 23. 11. 2018