- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zvyšování efektivnosti veřejné správy města Kraslice
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11928
Název zakázky: Zvyšování efektivnosti veřejné správy města Kraslice
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 12. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Kraslice
Sídlo zadavatele: náměstí 28. října 1438, 358 20 Kraslice
- Jméno: Roman Kotilínek
- Telefon: +420352370410
- E-mail: starosta@meu.kraslice.cz
IČ zadavatele: 00259438
DIČ zadavatele: CZ00259438
- Jméno: Kristýna Korecová
- Telefon: +420222261468
- E-mail: korecova@zakazkyverejne.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 1. 2018 11:00
Místo pro podání nabídek: náměstí 28. října 1438, 358 20 Kraslice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky malého rozsahu je poskytnutí odborných služeb v oblasti vzdělávání a zpracování studií proveditelnosti v rozsahu stanoveném zadávací dokumentací a jejími přílohami. Předmět plnění proběhne v českém jazyce. Zakázka je rozdělena na 7 částí:
Část A) Zadávání veřejných zakázek, proces vedení zadávacího řízení
Část B) Finanční řízení
Část C) Naplnění standardů kybernetické bezpečnosti
Část D) Komunikace s veřejností
Část E) Studie proveditelnosti městské sady
Část F) Studie proveditelnosti sociální inkluze
Část G) Studie proveditelnosti muzeum hudebních nástrojů
Cílem projektu je vytvoření efektivního úřadu, který bude připraven poskytovat plnohodnotné služby občanům a bude plnit další povinnosti v rámci výkonu.
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31. 10. 2018
Místo dodání / převzetí plnění: náměstí 28. října 1438, 358 20 Kraslice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem pro všechny části zakázky je ekonomická výhodnost nabídky, a to v členění dle níže uvedených dílčích kritérií:
Dílčí hodnotící kritéria Váha v %
Nabídková cena bez DPH 50,00%
Kvalita lektora/projektového manažera 50,00%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kritéria základní způsobilosti splňuje dodavatel, který předloží:
- doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v rozsahu předmětu veřejné zakázky,
- čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.Zadavatel požaduje k prokázání splnění technické kvalifikace analogicky podle § 79 zákona předložení níže uvedených dokladů:
- seznam významných služeb
- lektoři a projektoví manažeři
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatelé stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky pro každou jednotlivou část v souladu se zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná.
Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentacePožadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky jsou dodavatelé povinni podat písemně v listinné podobě (1x originál, 1x kopie a 1x elektronicky kompletní nabídka na CD/DVD/USB ve formátu .pdf)Nabídka dodavatele bude podána na adresu sídla zadavatele – tj. Město Kraslice, náměstí 28. října 1438, 358 20 Kraslice, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu razítkem a na přední straně označené názvem veřejné zakázky, částí veřejné zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT!“.Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace.Písemná (e-mailová) žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádosti o poskytnutí vysvětlení zadávací dokumentace mohou dodavatelé v písemné formě zasílat prostřednictvím emailové adresy korecova@zakazkyverejne.cz k rukám poradce zadavatele – společnosti Veřejné zakázky s.r.o. zadavatel odešle vysvětlení výběrových podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Další požadavky na zpracování nabídky: Více viz Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“)Použité odkazy na zákon neznamenají zadávací řízení vedené druhem zadávacího řízení dle § 3 zákona
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_final.docx (4. 12. 2017 15:26)
- Výzva k podání nabídek_SIGNED.pdf (4. 12. 2017 15:26)
- VZ Kraslice smlouva o dílo - část A_final.docx (4. 12. 2017 15:26)
- VZ Kraslice smlouva o dílo - část B_final.docx (4. 12. 2017 15:26)
- VZ Kraslice smlouva o dílo - část C_final.docx (4. 12. 2017 15:26)
- VZ Kraslice smlouva o dílo - část D_final.docx (4. 12. 2017 15:26)
- VZ Kraslice smlouva o dílo - část E_final.docx (4. 12. 2017 15:26)
- VZ Kraslice smlouva o dílo - část F_final.docx (4. 12. 2017 15:26)
- VZ Kraslice smlouva o dílo - část G_final.docx (4. 12. 2017 15:26)
- ZD - Podrobne_podminky_final.doc (4. 12. 2017 15:26)
- ZD - Podrobne_podminky_SIGNED.pdf (4. 12. 2017 15:26)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (12. 2. 2018 14:44)
- Rozhodnutí o zrušení_část A.pdf (12. 2. 2018 15:26)
- Rozhodnutí o zrušení_část B.pdf (12. 2. 2018 15:26)
- Rozhodnutí o zrušení_část C.pdf (12. 2. 2018 15:26)
- Rozhodnutí o zrušení_část D.pdf (12. 2. 2018 15:26)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.